Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    #3 Targetowanie reklam – nowi odbiorcy, remarketing & lookalikes

    admin | 17 stycznia, 2024

    Jak zbudować buyer personę? Czy warto zdefiniować odbiorców przed startem kampanii?
    Implementacja lejka sprzedażowego do Menadżera Reklam
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o zainteresowania
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o lokalizajcę
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o wiek i płeć
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o demografię
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o zachowania
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o własne źródła
    Budowanie grup odbiorców w oparciu o źródła Meta
    Budowanie grup podobnych odbiorców (lookalikes)
    Budowanie grup w oparciu o AI (Advantage+)
    Praktyczne użycie grup odbiorców i podobnych odbiorców
    Zaawansowane targetowanei reklam: zawężanie, sumowanie i wykluczanie
    Obostrzenia w targetowaniu reklam dla różnych branż
    Dobre praktyki przy tworzeniu grup odbiorców
    Część praktyczna w menadżerze reklam

    Zostaw komentarz

    Twój adres nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Newsletter

    Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!



      * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Happy Parrots sp. z o.o informacji o aktualnościach i promocjach na podany adres e-mail. Więcej informacji w polityce prywatności tutaj

      This will close in 0 seconds