Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Okładka ebooka: Zaawansowany poradnik analizy RFM. Segmentacja zachowań klientów w biznesie b2b oraz b2c

    Pobierz darmowy poradnik

    Analiza RFM, to wskaźniki Recency (czas od zakupu), Frequency (częstotliwość zakupów) i Monetary (wartość zakupów), które pomagają zdefiniować i segmentować klientów e-commerce.

    Klienci sklepów internetowych mają swój unikalny cykl życia, który jesteśmy w stanie określić dzięki tym trzem podstawowym wskaźnikom. Z kolei określenie i przypisanie klienta do odpowiedniego segmentu pozwala zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania, na które jako sklep internetowy jesteś w stanie odpowiedzieć.

    Pobierz nasz poradnik, zawierający obszerne wyjaśnienia, wskazówki i arkusze kalkulacyjne, które pomogą wprowadzić Zaawansowaną Analizę RFM w Twoim biznesie.


      * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego i komunikacji marketingowej. Więcej informacji znajduje się tutaj.



      Dlaczego warto?

      Poradnik pomoże ci w zrozumieniu zachowań Twoich klientów, co jest niezwykle istotne dla sukcesu kampanii i budowania trwałych relacji z odbiorcami. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać analizę RFM do kształtowania skutecznych strategii marketingowych, to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

      Zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na temat analizy RFM, tak, abyś mogł ją w łatwy sposób przyswoić i wykorzystać w swoim e-commerce. Dowiedz się kim są Twoi klienci, poznaj odpowiedzi na pytania czego oczekują i zapewnij im spersonalizowane doznania.

      Analiza RFM pozwoli Ci uwolnić pełny potencjał swojej bazy klientów, tworząc bardziej ukierunkowane, spersonalizowane i skuteczne kampanie marketingowe.

      Przeczytaj także: Jak personalizować reklamy Meta Ads dzięki analizie RFM?

      Strona ebooka na tablecie. Zielono-żółto-białe tło. Zielone kółka w gradiencie. Logo Happy Parrots


        * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego i komunikacji marketingowej. Więcej informacji znajduje się tutaj.


        Co znajdziesz w raporcie?

        I. Zrozumienie analizy RFM

        Czym jest analiza RFM?

        Dlaczego analiza RFM ma znaczenie w nowoczesnym marketingu?

        Interpretacja wyników RFM i znaczenie w segmentacji klientów


        II. Strategia segmentacji klientów

        Znaczenie segmentacji klientów w marketingu

        Definiowanie segmentów RFM

        Studia przypadków udanych kampanii marketingowych opartych na RFM

        III. Gromadzenie i przygotowywanie danych RFM

        Gromadzenie i strukturyzacja danych transakcyjnych klientów

        Przygotowanie danych do analizy RFM przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych lub specjalistycznych narzędzi

        IV. Obliczanie wyników RFM

        Przewodnik krok po kroku dotyczący obliczania wyników RFM

        Obsługa brakujących danych i wartości odstających w analizie RFM

        V. Zastosowanie segmentacji RFM w marketingu

        Dostosowanie strategii marketingowych do każdego segmentu RFM

        Wykorzystanie danych RFM do spersonalizowanych rekomendacji i treści

        VI. Analiza RFM i utrzymanie klienta

        Identyfikacja zagrożonych klientów i tworzenie ukierunkowanych kampanii retencyjnych

        Strategie odzyskiwania uśpionych i utraconych segmentów

        VII. Zaawansowane techniki analizy RFM

        Co to jest Customer Lifetime Value (CLV)?

        Wykorzystanie CLV do zrównoważonego wzrostu

        Wzbogacanie analizy RFM o dane demograficzne klientów i inne zmienne

        Customer Lifetime Value (CLV) i jej rola w segmentacji RFM

        VIII. Integracja analizy RFM z automatyzacją marketingu

        Wdrażanie automatyzacji opartej na RFM w systemach e-mail marketingu i CRM

        Osiąganie efektywności marketingowej dzięki workflows opartym na RFM

        IX. Mierzenie wpływu analizy RFM

        Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) do oceny kampanii marketingowych opartych na RFM

        Podsumowanie

        Szablon Excel analizy RFM i narzędzia ułatwiające wdrożenie

        Słowniczek kluczowych terminów i pojęć

        Papuga strzelająca z łuku do stron ebooka.
        Zaawansowany Poradnik Analizy RFM

        Czego dowiesz się czytając raport?

        • x Zrozumiesz na czym polega analiza RFM i jak wykorzystać ją w praktyce.
        • x Odkryjesz znaczenie segmentacji klientów i sposób, w jaki analiza RFM definiuje dziesięć kluczowych segmentów.
        • x Zbadasz proces gromadzenia i strukturyzowania danych klientów, a także dowiesz się jak przygotować je do analizy za pomocą różnych narzędzi.
        • x Krok po kroku, nauczysz się jak obliczać wyniki RFM i jak radzić sobie z brakującymi danymi.
        • x Dowiesz się w jaki sposób analiza RFM pomaga identyfikować zagrożonych klientów i tworzyć ukierunkowane kampanie retencyjne.
        • x Poznasz strategie odzyskiwania uśpionych i utraconych segmentów.
        • x Nauczysz się jak wzbogacić analizę RFM o dane demograficzne klientów i inne zmienne.
        • x Dowiesz się czym jest wskaźnik CLV i poznasz jego rolę w segmentacji RFM.
        • x Dowiesz się jak zintegrować analizę RFM z automatyzacją marketingu.
        • x Poznasz kluczowe wskaźniki do oceny pomiaru wpływu analizy RFM na kampanie marketingowe.

        Pozostaw swoje dane i odbierz przewodnik za darmo!


          * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego i komunikacji marketingowej. Więcej informacji znajduje się tutaj.

          Kampanie reklamowe Meta Ads dla firm, agencja reklamowa Happy Parrots

          Newsletter

          Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!



            * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Happy Parrots sp. z o.o informacji o aktualnościach i promocjach na podany adres e-mail. Więcej informacji w polityce prywatności tutaj