Współczynnik Happy Parrots pozwala analizować najważniejsze dane dla kampanii efektywnościowych w sklepach internetowych w prosty i szybki sposób.
Jeden rzut oka na wyniki kampanii reklamowych w ekosystemie Meta Ads i jesteśmy w stanie wyciągnąć miarodajne wnioski.
Jest to możliwe dzięki wzorowi, który bierze pod uwagę kluczowe czynniki efektywności i dzięki przypisaniu wagi punktowej dla każdego zdarzenia wylicza nam współczynnik Happy Parrots.
Dzięki temu nie musisz już analizować 5 różnych danych, wystarczy spojrzeć na jedną kolumnę, która uwzględnia te wszystkie pomniejsze elementy składowe każdej kampanii.
Jakie dane są brane pod uwagę do wyliczenia współczynnika Happy Parrots oraz jaką wagę mają?
A to oznacza, że Zakupy są prawie dwa razy ważniejsze niż dodania do koszyka, które z kolei są ponad 3 krotnie bardziej wartościowe niż wyświetlenie strony docelowej.
Ale to nie wszystko. Aby współczynnik Happy Parrots miał sens musimy jeszcze uwzględnić współczynnik konwersji, a więc podzielić ilość zakupów przez wszystkie wyświetlenia strony docelowej.
Poniżej, specjalnie dla Ciebie wzór współczynnika Happy Parrots.
Koniecznie daj nam znać ile czasu udało Ci się oszczędzić dzięki zastosowaniu tego innowacyjnego wskaźnika niestandardowego!