Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Współczynnik Happy Parrots pozwala analizować najważniejsze dane dla kampanii efektywnościowych w sklepach internetowych w prosty i szybki sposób.

    Jeden rzut oka na wyniki kampanii reklamowych w ekosystemie Meta Ads i jesteśmy w stanie wyciągnąć miarodajne wnioski.

    Jest to możliwe dzięki wzorowi, który bierze pod uwagę kluczowe czynniki efektywności i dzięki przypisaniu wagi punktowej dla każdego zdarzenia wylicza nam współczynnik Happy Parrots.

    Dzięki temu nie musisz już analizować 5 różnych danych, wystarczy spojrzeć na jedną kolumnę, która uwzględnia te wszystkie pomniejsze elementy składowe każdej kampanii.

    Współczynnik Happy Parrots - menedżer reklam Facebook Ads
    Współczynnik Happy Parrots w Meta Ads

    Jakie dane są brane pod uwagę do wyliczenia współczynnika Happy Parrots oraz jaką wagę mają?

    • Wyświetlenia strony docelowej x0.75
    • Dodania do koszyka x3
    • Zakupy x5

    A to oznacza, że Zakupy są prawie dwa razy ważniejsze niż dodania do koszyka, które z kolei są ponad 3 krotnie bardziej wartościowe niż wyświetlenie strony docelowej.

    Ale to nie wszystko. Aby współczynnik Happy Parrots miał sens musimy jeszcze uwzględnić współczynnik konwersji, a więc podzielić ilość zakupów przez wszystkie wyświetlenia strony docelowej.

    Poniżej, specjalnie dla Ciebie wzór współczynnika Happy Parrots.

    Współczynnik niestandardowy Meta Ads
    Wzór współczynnika Happy Parrots w Meta Ads

    Koniecznie daj nam znać ile czasu udało Ci się oszczędzić dzięki zastosowaniu tego innowacyjnego wskaźnika niestandardowego!

    Newsletter

    Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!



      * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Happy Parrots sp. z o.o informacji o aktualnościach i promocjach na podany adres e-mail. Więcej informacji w polityce prywatności tutaj