W Happy Parrots lubimy pomagać, dlatego bez zastanowienia przystąpiliśmy do udziału w 31 finale WOŚP i na aukcję wystawiliśmy szkolenie Meta Ads od podstaw z naszym CEO Jakubem Papugą. Co w ramach szkolenia Meta Ads (Facebook Ads)?
Szkolenie Meta Ads (Facebook Ads)
W tym roku na aukcję wystawiamy całodniowe szkolenie z podstaw Meta Ads, które osobiście zrealizuje – Jakub Papuga. Zdalnie lub stacjonarnie.
Szkolenie w sprawdzonej formule, którą zrealizowaliśmy już ponad 50 razy.
Serdecznie zapraszamy do licytacji i zrobienia czegoś dobrego dla siebie, swojej firmy i chorych na sepsę.
Finał aukcji: 18 stycznia 2023
Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/szkolenie-meta-ads-z-jakub-papuga-happy-parrots-13112704747
Program szkolenia:
Szkolenie trwa 8 godzin i składa się z części teoretycznej oraz warsztatowej, gdzie wspólnie pracujemy na kontach reklamowych Zamawiającego.
Moduł I – Wstęp do reklam Meta Ads (Facebook Ads)
Czym jest i jak wygląda reklama?
a. Facebook
b. Messenger
c. Instagram
System reklamowy Facebook Ads – wprowadzenie
a. co jest jego częścią.
b. jak działa.
c. struktura konta reklamowego.
d. idea lejka konwersji:
e. tworzenie persony
Moduł II – Reklama, zrób to sam!
Cele kampanii – teoria.
a. definicja
b. różnice
c. który cel wybrać?
d. dlaczego jest to najważniejsza decyzja przy tworzeniu kampanii.
e. jak działają algorytmy facebook ads.
Cele kampanii – warsztaty (praca w menedżerze reklam)
a. jaki cel wybrać? Dopasuj case study do odpowiedniego celu kampanii.
b. jaki cel wybrać dla Twoje biznesu? Dyskusja i analiza na temat biznesu i najlepszego rozwiązania kursantów.
Zestawy reklam.
a. definicja
b. grupy odbiorców – możliwości wyboru
c. grupy niestandardowych odbiorców
d. grupy podobnych odbiorców
e. dobre praktyki i pro-tipy
Idealna grupa odbiorców – warsztaty (praca w menedżerze reklam)
a. wspólne tworzenie grupy odbiorców na koncie reklamowym
b. indywidualne tworzenie grup odbiorców na koncie reklamowym
c. analiza i dyskusja na temat idealnej grupy odbiorców dla biznesu kursantów
Kreacja reklamowa – teoria
a. możliwości sieci reklamowej facebook ads
b. anatomia kreacji reklamowej
c. copy – dobre praktyki
d. obraz – dobre praktyki
e. wideo – dobre praktyki
Kreacja reklamowa – praktyka z wykorzystaniem programu Canva
a. przedstawienie możliwości narzędzia, szczególnie w kontekście Facebook Ads, grafika + wideo
b. indywidualne tworzenie kreacji reklamowych dla wyselekcjonowanych case’ów
c. prezentacja i analiza prac
Moduł III – Codzienne praktyki
Optymalizacja kampanii.
a. po co?
b. jak?
c. jak często
Jak nie zgubić się na własnym koncie reklamowym?
a. dlaczego warto dbać o porządek
b. jak agregować dane
c. dobre praktyki
d. idea lejka sprzedażowego w praktyce
Piksel Meta.
a. definicja
b. dlaczego jest tak ważny
c. jak go poprawnie skonfigurować
d. jak poznać, że nie działa poprawnie
Analiza danych
a. wstęp do analizy danych
b. raporty Facebook Ads
c. raporty Google Analytics
d. atrybucja (fb vs ga)
e. raporty Google Data Studio
Analiza danych – warsztaty
a. wspólna analiza i dyskusja case’ów dot. danych
Menedżer Firmowy – konfiguracja.
a. jak poprawnie skonfigurować konto reklamowe, strony, katalog, piksel
b. przegląd możliwości menedżera: m.in audience insight, rozliczenia, eksperymenty, jakość konta, itd.
Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/szkolenie-meta-ads-z-jakub-papuga-happy-parrots-13112704747