Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał Q4 – najważniejszego okresu w roku dla e-commerce, ten webinar jest właśnie dla Ciebie.
Jakub Papuga ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu e-commerce pokaże, jak systematycznie przygotować się do szczytu sprzedażowego i wykorzystać każdą okazję w Black Friday, Cyber Monday i okresie świątecznym.
Wiele sklepów internetowych podchodzi do Q4 chaotycznie – zaczyna przygotowania na ostatnią chwilę, nie ma spójnej strategii, a kampanie reklamowe są prowadzone bez planu. Rezultat? Przepalony budżet, przeciążone systemy i rozczarowujące wyniki sprzedażowe w najważniejszym okresie roku.
Q4 to nie tylko Black Friday – to kompleks wydarzeń od października do stycznia, które wymagają strategicznego podejścia. Bez odpowiedniego przygotowania, nawet najlepsze produkty mogą nie wykorzystać swojego potencjału sprzedażowego.
✅ Poznasz kompletną mapę drogową przygotowań – od 90 dni przed Q4 do realizacji kampanii
✅ Dowiesz się, jak zsynchronizować wszystkie kanały marketingowe – SEO, PPC, Social Media, Email Marketing
✅ Opanujesz optymalizację konwersji pod kątem wzmożonego ruchu – przygotowanie strony, testowanie, poprawki techniczne
✅ Zobaczysz konkretne działania dla każdego kanału – Google Ads, Meta Ads, email marketing, content marketing
✅Otrzymasz gotową checklistę, dzięki której przygotujesz swój e-comemrce do Q4!
Nie pozostawiaj Q4 przypadkowi – skorzystaj z gotowego planu działań, który zapewni Ci sukces w najważniejszym okresie roku!
Zapisz się na webinar! Dołącz do nas i zdobądź wiedzę, która pomoże Ci maksymalnie wykorzystać potencjał Q4!
Zapisz się na webinar! Dołącz do nas i przygotuj się na najgorętszy okres w roku!
CEO & Founder agencji reklamowej Happy Parrots. Ekspert w dziedzinie Digital Marketingu z ponad 8 letnim doświadczeniem w płatnych kampaniach reklamowych Meta Ads.
Laureat w rankingu TOP 100 osobowości marketingu w 2024 roku oraz TOP 27 inspirujących mężczyzn marketingu i biznesu.
Aktywny trener Meta Ads oraz prowadzący zajęcia z kampanii reklamowych w social mediach na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie. Współpracował z ponad 150 markami, między innymi takimi jak: Polski Komitet Olimpijski, Pitbull West Coast, VetExpert, Maniewski, Edrone, Wisła Kraków, Enea, LVBET, BIK, Pierre Cardin czy 7Nutrition.