Chcesz samodzielnie prowadzić profile swojej marki lub zacząć pracę jako social media specjalista? Zrozum jak działają algorytmy i naucz budować się skuteczne treści w oparciu o storytelling i najnowsze trendy w digital marketingu. Zapisz się na Kurs Online: Social Media Manager od A do Z, by działać w mediach społecznościowych efektywnie i efektownie.
✅ 24h zajęć online w 8 tygodni nauki
✅ Praktyczne warsztaty na kontach reklamowych
✅ Zajęcia prowadzone przez specjalistę z 8 letnim doświadczeniem zawodowym
✅ Dostęp do trenera przez cały okres trwania kursu
✅ Certyfikat z podpisem i personalną rekomendacją trenera
✅ Możliwość stażu w agencji reklamowej Happy Parrots po ukończeniu kursu
✅ Ukończ kurs i zarabiaj nawet 10.000,00 zł miesięcznie jako Social Media Manager
Kurs Online: Social Media Manager od A do Z! to szkolenie z budowania strategii marki i tworzenia treści marketingowych w mediach społecznościowych. Podczas tego szkolenia dowiesz się nie tylko jak przygotować strategię komunikacji marki, ale też jak sprawić, by Twoje treści przyciągały uwagę i pozostawały w głowie odbiorców. Nauczysz się reagować, zapobiegać kryzysom wizerunkom i przeciwdziałać ich negatywnym skutkom. Opowiemy Ci też o tym, co sprawia, że content jest viralowy i dlaczego warto łączyć brand purpose i etykę z działaniami marketingowymi.
To wszystko?
Niee, ten kurs to znacznie więcej! Razem spojrzymy też w przyszłość. Nie będziemy czytać ze szklanej kuli, ale z realnych globalnych trendów takich jak metamarketing, sztuczna inteligencja czy grywalizacja, po to by zastanowić się nad tym, co może pomóc w planowaniu ścieżki kariery i w jak najlepszym dopasowaniu treści do zmieniających oczekiwań pokolenia Z i pokolenia Alpha. Ponadto prześledzimy i rozwiążemy popularne zadania rekrutacyjne, by ułatwić zdobycie wymarzonej pracy.
Dla kogo jest Kurs Online: Social Media Manager od A do Z?
Studenci i absolwenci
Jesteś studentem na kierunku dziennikarstwa, komunikacji w mediach społecznościowych, zarządzania lub innym podobnym i pragniesz zdobyć praktyczną wiedzę, potwierdzoną certyfikatem i możliwością odbycia stażu w agencji reklamowej? Ten kurs online jest dla Ciebie!
Osoby chcące rozpocząć karierę w mediach społecznościowych
Marzysz o zmianie zawodu? Chciałbyś pracować zdalnie, w świecie marketingu internetowego? Ten kurs jest dla Ciebie! Po jego ukończeniu, będziesz gotowy by zacząć pracę jako specjalista mediów społecznościowych! Zdobądź nowy zawód w 3 miesiące i zarabiaj nawet 10,000.00 zł miesięcznie!
Początkujący Social Media Specjaliści
Publikujesz regularnie w social mediach, ale oczekujesz lepszych rezultatów? To świetnie! Pora na kolejny krok. Dzięki 24h zajęć i warsztatów, opiece mentora i networkingu z osobami z branży, Twoje umiejętności poszybują w górę, a Twoje treści staną się viralowe i wartościowe. Ten kurs to nie tylko podstawy, ale także poziom średnio-zaawansowany. Podczas zajęć, trener opowiada swoje doświadczenia, wskazuje tricki i smaczki, których nie dowiesz się od koleżanki z pracy.
Właściciele małych i średnich firm
Rozwijasz swój biznes i chciałbyś, aby social media stanowiły wartościową część Twojego wizerunku? Aby dzięki dużym zasięgom i angażującym treściom sprzedawać więcej? Zainwestuj w to szkolenie, by nie przepalać budżetów marketingowych. Dzięki temu kursowi, będziesz w stanie samodzielnie i skutecznie prowadzić social media dla swojej firmy. Bez pomocy agencji reklamowych czy freelancerów i kosztów z tym związanych.
Odkryj korzyści
Kurs został przygotowany w innowacyjnej formule, dzięki której przyswojenie przepracowanego materiału będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej!
Klasyczny kurs o social mediach, to maksymalnie 8h wykładów, po których Twój mózg chce eksplodować.
Inny częsty sposób, to kurs online w formie, wideo który kupisz i… nigdy go w pełni nie przepracujesz.
Dzięki naszej formule, spotykamy się raz w tygodniu, na 2 godziny zajęć w formule: teoria + praktyka na realnych przykładach i danych!
Pomiędzy zajęciami każdy student będzie wykonywał zadania domowe, tak by przyswoić nową wiedzę.
W ciągu 8 tygodni, otrzymasz całą wiedzę, która pozwoli Ci na zostanie samodzielnym Social Media Managerem!
Ale pewnie zastanawiasz się czy warto zostać Social Media Managerem? Zdecydowanie!
Widełki na tym stanowisku wahają się od 5.000,00 zł do 16.000,00 zł i z reguły wymagają od rekruta tylko rocznego doświadczenia w komercyjnym zarządzaniu Social Mediami. Droga do takich zarobków jest więc bardzo krótka. A co potem? Senior Social Media Manager może zarobić nawet 20.000,00 zł miesięcznie.
Nie wierzysz? Spójrz tylko na te ogłoszenia z portalu rocketjobs.pl
Program Kursu Online: Social Media Manager od A do Z!
#1 Marketing w social mediach - wprowadzenie
Jak działają algorytmy Social Mediów?
Jakie są różnice pomiędzy Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Snapchat, Pinterest, X?
Jak tworzyć treści viralowe?
Jakie treści klikają się w 2025 roku?
Jak przełamać bariery i zacząć tworzyć treści w social mediach?
#2 Najważniejsze elementy strategii komunikacji
Dlaczego strategia komunikacji marki w social mediach jest ważna i jak zacząć ją tworzyć?
Czy analiza konkurencji jako punkt wyjścia to dobry pomysł?
Co to jest big idea?
Jak określić cel komunikacji i najważniejsze KPI?
Po co komu tone of voice?
#3 Storytelling, hooki, content marketing, grafika i wideo
Czym jest storytelling i dlaczego warto go stosować?
Jakie są najczęściej popełniane błędy językowe i jak się ich wystrzegać?
Co to jest content marketing i dlaczego regularność publikacji jest tak ważna?
Najważniejsze zasady tworzenia grafik w social mediach
Najważniejsze zasady wideo grafik w social mediach
Czym jest Hook i dlaczego stał się kluczowy w social mediach?
Praktyczne warsztaty z tworzenia grafik na potrzeby Social Mediów
#4 Zarządzanie kryzysowe
Czym jest kryzys w social mediach i dlaczego wybucha zawsze w weekend?
Mechanizmy chroniące Cię przed kryzysem w social mediach
Zasady radzenia sobie z kryzysem: 5P, latte.
Jak pisać oświadczenia kryzysowe?
#5 Influencer marketing
Strategia działań w Influencer Marketingu
Jak zaangażować znanych twórców do współpracy?
Rodzaje współprac z influencerami
Czy warto podpisać umowę z influencerem?
Analiza rynku i reaserch influencerów, idealnych do Twojego projektu!
Jak komunikować się z influencerami?
Wirtualni influencerzy – kiedy i czy warto podjąć z nimi współpracę?
Case Studies
#6 Mechanizmy wpływu w mediach społecznościowych, brand purpose i etyka w marketingu
Taktyki komunikacyjne: social proof, reguła niedostępności, neuromarketingiem, pricing
Psychologiczne mechanizmy wpływu na odbiorców – czy jest to etyczne?
Dlaczego warto stosować język korzyści?
Case Studies
#7 Trendy w marketingu na 2025 rok
Jakie są najnowsze trendy w marketingu z wykorzystaniem narzędzi AR, AM, VR, FOOH, AI
Czym jest marketing doświadczeń i jak zastosować go w praktyce mediów społecznościowych?
Quo vadis media społecznościowe czyli metamarketing w praktyce
Wykorzystanie AI w praktyce: Midjourney oraz ChatGPT
#8 Social Media Manager - przygotowanie do pracy w zawodzie
Jak wygląda praca Social Media Managera?
Jak zaplanować dzień pracy, by zwiększyć swoją wydajność?
Czym różni się praca w agencji marketingowej od freelance oraz pracy w dziale marketingu?
Gdzie i jak szukać pracy marzeń w social mediach?
Warsztaty z najpopularniejszych zadań rekrutacyjnych
Przygotowanie do rozmów rekrutacyjnych
Jak powinno wyglądać idealne CV i portfolio?
Trener: Joanna Urbaś
Joanna Urbaś – Social Media Manager z 8-letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku marek i 2-letnią praktyką nauczyciela akademickiego. Zgłębia komunikację marek i influencerów, łącząc naukową precyzję w analizie z kreatywnością w przyciąganiu uwagi i tworzeniu długotrwałych relacji z odbiorcami. Potwierdza to jej profil Clifton Strength (talenty Gallupa) – indywidualne podejście do odbiorców, odkrywczość, rozwijanie innych, elastyczność i intelekt.
Dotychczas pracowała m.in przy takich projektach jak: Bielenda, Bracia Koral, Teekanne, Vesuna, ProDeck, Biuro Informacji Kredytowej, PKL Kasprowy Wierch, Kino Kijów.
Co po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu 24 godzin zajęć, kursanci przystępują do egzaminu, od wyników którego zależy czy otrzymają certyfikat ukończenia kursu.
Certyfikat ukończenia Kursu Online: Social Media Manager od A do Z! ma dużą wartość na rynku pracy, ponieważ, aby go otrzymać, nie należy wyłącznie ukończyć kursu, osoby które go posiadają, prezentują odpowiedni poziom wiedzy i umiejętności praktycznych.
Dlatego, certyfikat ukończenia kursu otrzymują studenci, którzy zdadzą egzamin końcowy w formie testu z pytaniami zamkniętymi z wynikiem przynajmniej 70% prawidłowych odpowiedzi.
Dodatkowo, każdy absolwent kursu otrzyma dostęp do grupy na facebooku, w której będzie mógł wymieniać się doświadczeniami z trenerem kursu, a także innymi kursantami.
Po każdych zajęciach, uczestnicy dostaną dostęp do wideo ze szkolenia i będą mogli korzystać z nich bez ograniczeń, aż do zakończenia kursu.
Na ostatnich zajęciach, trener Joanna Urbaś przygotuje kursantów do rozmów rekrutacyjnych, przedstawi niezbędną wiedzę i uczuli na co zwracać uwagę. Ponadto, trener nauczy kursantów jak przygotować portfolio i CV, by otrzymać pracę w branży marketingu, na stanowisku Social Media Manager.
Opinie o kursie
Uczestnicy poprzednich edycji naszych kursów, ocenili je bardzo wysoko: 9.5/10. Jako najmocniejszą stronę wskazali merytoryczny i wartościowy content oraz atmosferę zajęć i zaangażowanie prowadzącego.
To sprawia, że nasze kursy online są obecnie jednymi z najlepiej ocenianych kursów z zakresu digital marketingu w Polsce.
Rocket Jobs poleca nasze kursy
Wiodący polski portal z ogłoszeniami o pracę dla pracowników z branży marketingu, sprzedaży, HR i IT poleca nasze kursy! Przeczytaj artykuł blogowy o tym jak rozwinąć skrzydła w branży Social Media, dzięki naszemu kursowi!
✅ 8 x 2h zajęć, które składają się z części teoretycznej i praktycznej, ✅ Nieograniczona możliwość zadawania pytań trenerowi, ✅ Praktyczne zadania domowe, które zostaną sprawdzone przez specjalistów z doświadczeniem, pozostawią Ci feedback, ✅ Dostęp do materiałów ze szkolenia, wideo i prezentacje, przez cały czas trwania kursu, ✅ Egzamin końcowy i certyfikacja z osobistymi referencjami od trenera kursu, ✅ Zajęcia na wygodnej platformie Google Classroom, ✅ Brak ukrytych kosztów i wygodny system ratalny, ✅ Możliwość stażu w Happy Parrots dla najlepszych studentów.
Cena kursu to 1500 zł netto (1845 zł brutto)
Oferujemy zniżki grupowe od 3 osób. Aby dowiedzieć się więcej napisz na akademia@happyparrots.pl.
Aby zarezerwować miejsce w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 300 zł netto (360 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online standard – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.
Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 11 lutego 2025.
Pakiet VIP
Oczekujesz od kursu czegoś więcej? To świetnie! Mamy dla Ciebie wyjątkowy pakiet VIP, który rozszerza zawartość kursu o dodatkowe elementy takie jak:
✅ Dożywotni dostęp do nagrań kursu
✅ Networking: kolacja z założycielami i wybranymi specjalistami z agencji reklamowej Happy Parrots oraz innymi kursantami VIP
✅ Darmowy dostęp do biblioteki e-booków Happy Parrots
✅ Darmowy dostęp do biblioteki raportów branżowych Happy Parrots
✅ 2h konsultacji ze specjalistami Happy Parrots po zakończeniu kursu
Cena kursu VIP to 2100 zł netto (2583 zł brutto)
Aby zarezerwować miejsce VIP w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 500 zł netto (615 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online VIP – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.
Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 11 lutego 2025.
Wygodne raty
Nie masz środków, by opłacić kurs przed jego startem dziś? Wybierz opcję rozłożenia kosztów na raty! Opłać wpisowe i napisz do nas, by rozłożyć dalsze płatności na raty.
Masz pytania?
Wypełnij formularz kontaktowy, napisz maila lub zadzwoń!
Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?
Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.
Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?
Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane, by rozpocząć kurs. Jednak praca na laptopie lub komputerze stacjonarnym znacznie podniesie komfort i efektywność pracy. Wart0 mieć to na uwadze rozpoczynając pracę w branży digital marketingu.
Jak odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.
Kiedy odbędą się zajęcia?
19 lutego 2025, godz: 18:00 26 lutego 2025, godz: 18:00
05 marca 2025, godz: 18:00 12 marca 2025, godz: 18:00 19 marca 2025, godz: 18:00
26 marca 2025, godz: 18:00
02 kwietnia 2025, godz: 18:00 09 kwietnia 2025, godz: 18:00
Newsletter
Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!