Kurs Online: Marketing na TikToku od A do Z! Zyskaj przewagę na rynku.
Jedyny, praktyczny kurs online, który kompleksowo przygotowuje firmy i specjalistów ds. social media do skutecznego wykorzystania TikToka w celach marketingowych. Zdobądź wiedzę i praktyczne doświadczenie, które pozwoli Ci zrozumieć algorytmy i sprawnie tworzyć viralowe treści, które wybiją Twoją markę osobistą lub firmę na wyższy poziom/
Ucz się od doświadczonego praktyka i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci tworzyć angażujące treści, realizować efektywne współprace z influencerami, prowadzić efektywne kampanie reklamowe, i budować silną markę na TikToku.
✅ 15h zajęć online w ciągu 6 tygodni nauki,
✅ Praktyczne warsztaty w aplikacji TikTok;
✅ Zajęcia prowadzone przez trenera, który na swoim profilu TT ma 2,7 mln polubień, a prawie każde wideo jest viralowe (+100k wyświetleń),
✅ Dostęp do trenera przez cały okres trwania kursu,
✅ Trening w formie zadań domowych, które będą sprawdzane przez naszego trenera i każdy uczestnik kursu otrzyma feedback,
✅ Podczas kursu zdobędziesz praktyczną wiedzę i możliwość konsultacji Twoich działań z ekspertem od TikToka.
ℹ️ Start kursu online: 14 listopada 2024
OKAZJA: Skorzystaj z promocyjnej ceny kursu! Tylko teraz, 1200 zł netto 1500 zł netto. By skorzystać z promocji, opłać wpisowe do 10.11.
TikTok, to obecnie jedna z nielicznych aplikacji społecznościowych, która pozostaje błękitnym ocean dla firm. To oznacza, że nie ma tem jeszcze wielu marek, a te firmy które rozpoczną działania marketingowe właśnie teraz, mają ogromne szansę wybić się na tle konkurentów.
Dzięki Kursowi Online: Marketing na TikToku od A do Z! nauczysz się świadomie prowadzić działania marketingowe na TikToku. Zrozumiesz jak działają algorytmy i nauczysz się tworzyć viralowe treści, które będą osiągać zasięgi +100k wyświetleń. Co więcej, dowiesz się jak tworzyć wideo, by nie zajmowało to całego dnia. Ale co najważniejsze, dowiesz się jak prowadzić działana na TikToku, by przynosiły one realne zyski dla Twojej firmy.
Podczas kursu zdradzimy dobre praktyki zarówno dla firm lokalnych, średnich e-commerce jak i globalnych korporacji.
A gdyby tego było mało, to nauczysz się tworzyć płatne kampanie reklamowe TikTok Ads. Takiej dawki wiedzy, nie znajdziesz w żadnym innym kursie.
Mało? Na kursie poznasz również sposoby jak współpracować z Influencerami, jak dobierać ich by pasowali do Twojej marki lub jeśli jesteś twórcą, to w jaki sposób budować wizerunek, by współpracę same Cię szukały!
Odbierz darmową lekcję kursu!
Nie kupuj kota w worku! Przygotowaliśmy dla Ciebie fragment lekcji z kursu, tak abyś mógł zobaczyć jak nasz kurs wygląda w rzeczywistości. Zostaw swój adres e-mail, a my wyślemy Ci próbkę kursu.
Dla kogo jest ten kurs?
Właściciele firm lokalnych
Jesteś właścicielem lokalnej firmy usługowej, restauracji lub sklepiku? Naucz się wykorzystywać potencjał TikToka, by zwiększać sprzedaż w swoim biznesie. Tak jak zrobiło to już wiele firm! TikTok, to miejsce, gdzie prawdopobnie jeszcze nie ma Twojej konkurencji – tak więc to idealna okazja, by ich na tym polu wyprzedzić.
CMO – dyrektorzy marketingu
Dowiedz się jak wykorzystać komunikację na TikToku w strategiczny sposób, realizować kampanie influencer marketingowe oraz TikTok Ads. Szeroki zakres kursu, to idealna dawka wiedzy dla każdego dyrektora marketingu. Wznieś swój dział marketingu na wyższy poziom, generuj większe zyski dla firmy i bądź na czasie!
Właściciele dużych firm i e-commerce
TikTok staje się kluczową platformą społecznościową, w której użytkownicy spędzają najwięcej czasu w sieci. Wykorzystaj ten potencjał i wdróż strategię marketingową wykorzystującą w pełni potencjał tej aplikacji. Naucz się najszybciej rozwijającej się aplikacji social mediowej, by skutecznie zarządzać marketingiem Twojej firmy.
Specjaliści Social Media
Pracujesz w social mediach i chciałbyś postawić kolejny krok w swoim rozwoju? Umiejętność tworzenia viralowych treści na TikToku będzie jedną najważniejszych kompetencji Social Media specjalistów w następnych latach. Naucz się już dziś i zostań skutecznym marketerem. Zdobądź kompetencje, które dadzą Ci przewagę na rynku.
Twórcy internetowi
Jesteś twórcą internetowym? Być może zdobyłeś już pewną publiczność i opanowałeś podstawy platformy, ale teraz pragniesz wznieść swoje działania na wyższy poziom. W tym kursie dowiesz się, jak angażować odbiorców w nowy, bardziej skuteczny sposób, poznasz najnowsze trendy w tworzeniu treści oraz zaawansowane narzędzia analityczne, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, co działa, a co wymaga poprawy.
Odkryj korzyści
Szkolenie jest zaplanowane tak, abyś w ciągu 6 tygodni zdobył całą niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na efektywne działanie na TikToku.
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, po 2,5 godziny, a między spotkaniami będziesz wykonywać praktyczne zadania domowe.
To format, który jest o wiele lepszy niż klasyczne kursy online, po zakupie których nigdy ich nie ukończysz i lepszy niż całodniowe szkolenia stacjonarne, podczas których zostaniesz zasypany masą informacji, których nie zdążysz przepracować i przyswoić. Nasz kurs, to najlepszy wybór.
Dlaczego warto inwestować w rozwój firmy na TikToku?
TikTok jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych. Dzięki naszemu kursowi dowiesz się, jak przekształcić potencjał TikToka w konkretne wyniki biznesowe, przyciągając nowych klientów i zwiększając sprzedaż.
Zasięg i zainteresowanie
– TikTok dociera do ponad 1 miliarda użytkowników miesięcznie, z czego większość to młodsza generacja (Gen Z i millenialsi), która coraz częściej decyduje o zakupach i kształtuje trendy rynkowe.
– Użytkownicy TikToka spędzają średnio prawie dwie godziny dziennie na przeglądaniu treści, co oznacza wiele okazji do angażowania ich w interakcje z Twoją marką.
– Według danych TikTok, reklamy na platformie mogą osiągnąć wskaźniki zaangażowania nawet do 17,5%, co jest wyższe niż na większości innych platform społecznościowych.
– Dzięki przyjaznym algorytmom TikToka, firmy mogą dotrzeć do gigantycznej ilości nowych odbiorców, inwestując w to 0 zł. Umiejętność tworzenia viralowych treści, jest kluczową kompetencją firm rozwijających.
Precyzyjne targetowanie i zaawansowane narzędzia reklamowe:
– TikTok oferuje zaawansowane narzędzia targetowania, które pozwalają dotrzeć do konkretnych grup demograficznych na podstawie wieku, lokalizacji, zainteresowań i zachowań użytkowników.
– Dzięki TikTok Ads Manager, firmy mogą tworzyć kampanie reklamowe, które są precyzyjnie dostosowane do preferencji użytkowników, co zwiększa efektywność i ROI (zwrot z inwestycji).
Pokaż autentyczność swojej marki
– TikTok jest platformą, która promuje kreatywność i autentyczność, co oznacza, że marki mogą budować głębsze i bardziej autentyczne relacje z klientami.
– Ponad 60% użytkowników TikTok twierdzi, że odkrywa nowe marki na platformie, a 50% twierdzi, że TikTok pomaga im podejmować decyzje zakupowe.
Wzrost sprzedaży i konwersji
– Kampanie marketingowe na TikToku nie tylko zwiększają świadomość marki, ale także prowadzą do wzrostu sprzedaży. Badania pokazują, że marki, które zainwestowały w kampanie na TikToku, odnotowały średni wzrost sprzedaży o 20-30% w ciągu pierwszych trzech miesięcy.
Uczestnicz w zmianie pokoleniowej
– TikTok dla firm, stał się miejscem, gdzie nowa generacja, Gen Z, kształtuje swoje preferencje zakupowe i relacje z markami. To pokolenie nie tylko konsumuje treści, ale także oczekuje od marek autentyczności i interakcji na poziomie, który nie był wcześniej widziany na innych platformach.
– Gen Z oraz młodsi millenialsi stanowią coraz większy segment rynku konsumenckiego, co sprawia, że firmy muszą dostosować swoje strategie marketingowe, aby pozostać konkurencyjnymi. TikTok, jako platforma preferowana przez te grupy, staje się kluczowym narzędziem do zdobywania ich lojalności.
TikTok dla Firm – Zmaksymalizuj Swoją Obecność na TikTok!
#1 Wprowadzenie do TikTok i Konta Firmowe
Czym jest TikTok?
Historia i ewolucja TikTok.
Zrozumienie podstawowych funkcji platformy i demografii użytkowników.
TikTok a inne media społecznościowe
Analiza porównawcza TikTok z takimi platformami jak Instagram, Facebook i Twitter.
Unikalne korzyści TikTok dla firm.
Terminologia TikTok
Kluczowe pojęcia i terminy: Strona Dla Ciebie (FYP), Duety, Hashtagi, Wyzwania itp.
Znani TikTokerzy i ich Wpływ
Przykłady udanych influencerów na TikTok.
Zrozumienie fenomenu twórców wiralowych treści.
Konta Firmowe vs. Konta Standardowe
Różnice między kontami firmowymi a standardowymi.
Korzyści z wyboru konta firmowego dla celów marketingowych.
Przygotowania przed Założeniem Konta
Co firmy powinny zrobić lub mieć gotowe przed założeniem konta na TikTok.
Regulamin i istota jego przestrzegania
Jak przestrzegać regulaminu TikToka, by nie stracić zasięgów i nie utracić konta.
Przyszłość TikToka
Jak będzie wyglądać polski TikTok w przyszłości przez pryzmat pojawiających się nowych funkcji w USA np. TikTok Shop lub monetyzacja wyświetleń
#2 Zrozumienie Algorytmu TikTok i Publikowanie Treści
Zrozumienie Algorytmu TikTok
Jak działa algorytm TikTok: czynniki wpływające na widoczność treści.
Optymalny Czas Publikacji
Badania na temat najlepszych godzin publikacji treści w celu maksymalizacji zaangażowania.
Strategia Publikacji
Lokalizacja i timing w publikowaniu treści.
Budowanie i Utrzymywanie Zaangażowanej Widowni
Strategie utrzymania uwagi widzów.
Techniki zapobiegania przewijaniu treści przez użytkowników.
Wyróżnienie się na TikTok
Wskazówki dotyczące tworzenia unikalnych, przyciągających uwagę treści na zatłoczonym rynku.
Utrzymanie Przychylności Algorytmu
Co robić i czego unikać, aby Twoje treści pojawiały się na Stronie Dla Ciebie (FYP).
TikTok Studio i Kreatywne Centrum Biznesu
Jak korzystać z wbudowanych narzędzi TikTok do tworzenia treści i inspiracji.
Unikanie typowych błędów: czego nie mówić i nie robić na TikTok.
Treści Viralowe
Definicja “viralu” na TikTok.
#3 Marketing Influencerów na TikTok
Wybór Odpowiedniego Influencera
Identyfikacja influencerów zgodnych z wartościami Twojej marki.
Ocena autentyczności i zaangażowania influencera.
Wykrywanie Fałszywych Obserwatorów
Techniki wykrywania influencerów z fałszywymi obserwatorami lub zaangażowaniem.
PR i Relacje z Influencerami
Najlepsze praktyki budowania i utrzymywania relacji z influencerami.
Rodzaje Współprac
Współpraca barterowa vs. płatna: co jest lepsze dla Twojej marki?
Jak podejść do influencerów w celu nawiązania współpracy.
Radzenie sobie z Oferowanymi Współpracami
Co robić, gdy otrzymasz ofertę współpracy.
Wskazówki negocjacyjne i sygnały ostrzegawcze.
Raportowanie i Analiza
Jakie raporty należy oczekiwać od influencerów po współpracy.
Jak skutecznie analizować i wykorzystywać te raporty.
Współpraca z agencjami PR
#4 Promowanie Treści na TikTok
Promowanie Treści na TikTok
Przegląd narzędzi do promowania treści na TikTok.
Menedżer Reklam TikTok
Wprowadzenie do Menedżera Reklam TikTok.
Kiedy używać promowanych treści a kiedy Menedżera Reklam.
Określenie Grupy Docelowej
Metody definiowania i dotarcia do grupy docelowej na TikTok.
Jak narzędzia TikTok mogą pomóc w tym procesie.
Format Reklam i Strategie
Przegląd formatów reklamowych na TikTok: In-Feed Ads, Branded Hashtag Challenges itp.
Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na TikTok.
#5 Analiza i Raportowanie na TikTok
Raporty TikTok jako Źródło Wiedzy
Przegląd informacji dostępnych w raportach TikTok.
Analiza Raportów TikTok
Ćwiczenie praktyczne: Analiza przykładowych raportów TikTok i wyciąganie z nich wniosków.
Identyfikacja Wartościowych Odbiorców
Zrozumienie, które segmenty odbiorców są najcenniejsze z punktu widzenia prowadzenia działalności.
Rola Raportów we Współpracach
Jak wykorzystać raporty analityczne do usprawnienia strategii współpracy z influencerami i treściami.
TikTok Studio: Zaawansowane Użycie
Zaawansowane funkcje TikTok Studio do ulepszania tworzenia treści.
#6 TikTok w Praktyce - Najlepsze Praktyki
Najczęstsze Błędy na TikTok
Przegląd najczęstszych błędów popełnianych przez firmy na TikTok i jak ich unikać.
Priorytety w Tworzeniu Treści
Kluczowe elementy, które sprawiają, że treść odnosi sukces na TikTok.
Reagowanie na Krytykę i Negatywne Opinie
Skuteczne strategie radzenia sobie z negatywnymi komentarzami i opiniami.
Maksymalizacja Przyrostu Obserwujących
Techniki przekształcania wyświetleń w obserwujących.
Analiza Konkurencji
Jak monitorować i reagować na konkurencję na TikTok.
Strategie współpracy lub rywalizacji.
Zaangażowanie Emocjonalne
Rola emocji w treściach: humor, smutek, złość itp.
Tworzenie treści, które rezonują emocjonalnie z Twoją publicznością.
Odpowiadanie na Komentarze
Najlepsze praktyki w odpowiadaniu na komentarze widzów.
Eksploracja Różnych Formatów Treści
Posty, Rolki i Transmisje na żywo: kiedy i jak skutecznie wykorzystać każdy format.
Organizacja Konkursów na TikTok
Trener: Matěj Pakulski
Matěj Pakulski, czyli Matěj – FashionGuy jest influencerem i ekspertem w dziedzinie mody z ponad 8-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w lifestyle oraz fashion na TikToku, gdzie prowadzi swój popularny profil @Czech_Guy_In_Warsaw, który dzięki wykorzystaniu wiedzy i umiejętności marketingowych, jest jednym z najpopularniejszych profili w tym segmencie na polskim TikToku.
Matěj dzieli się swoją wiedzą na temat stylizacji i trendów, przyciągając uwagę szerokiej publiczności. Miał przyjemność dystrybuować marki premium i luxury na rynkach Europy Środkowej, a jego doświadczenie obejmuje również Business Development segmentu OFF PRICE w branży fashion na blisko 65 rynkach oraz Category Management przy produkcji kolekcji modowych.
Matěj Pakulski dzięki popularności swoich social mediów,regularnie udziela wywiadów w mediach branżowych, takich jak Fashion Biznes i Onet, a także w popularnych stacjach radiowych, w tym Radio Zet i wiele innych. Jego filmiki są również szeroko komentowane na portalach plotkarskich, takich jak Pudelek.pl czy Plotek.pl.
Matěj nie przebiera w słowach, a jego subiektywne oceny mogą zaboleć, zwłaszcza tych, którzy zostają przez niego ocenieni. Jednak jego content wnosi ogromną wartość edukacyjną. Jego misją jest uświadamianie konsumentów modowych, by mogli podejmować niezależne decyzje.
Matěj współpracuje z największymi markami modowymi w Polsce na swoim kanale TikTok. Nie tylko edukuje, ale także inspiruje, pomagając markom oraz influencerom osiągać sukces na TikToku. Pracował z takimi markami jak Guerlain, Jo Malone, Venezia, Ochnik, Wojas i wieloma innymi.
Co po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu 15 godzin zajęć, kursanci przystępują do egzaminu, od wyników którego zależy czy otrzymają certyfikat ukończenia kursu.
Certyfikat ukończenia Kursu Online: Marketing na TikToku od A do Z jest cenny, ponieważ nie wystarczy jedynie ukończyć zajęć, aby go zdobyć. Osoby, które go posiadają, wykazują odpowiedni poziom teoretyczny i praktyczny w zakresie wiedzy i umiejętności.
Certyfikat jest przyznawany wyłącznie tym uczestnikom, którzy pomyślnie przejdą końcowy test z pytaniami zamkniętymi, uzyskując minimum 70% prawidłowych odpowiedzi.
Ponadto, każdy absolwent kursu zyskuje dostęp do specjalnej grupy na Facebooku, gdzie będzie mógł wymieniać się doświadczeniami z trenerem oraz innymi uczestnikami kursu.
Po każdych zajęciach uczestnicy otrzymają dostęp do nagrań wideo z lekcji, z których będą mogli korzystać bez ograniczeń aż do zakończenia kursu.
Opinie o Akademii Happy Parrots
Uczestnicy poprzednich edycji naszych kursów, ocenili je bardzo wysoko: 9.5/10. Jako najmocniejszą stronę wskazali merytoryczny i wartościowy content oraz atmosferę zajęć i zaangażowanie prowadzącego.
To sprawia, że Kurs Online od Happy Parrots, są obecnie jednymi z najlepiej ocenianych kursów online, prowadzonych na żywo w Polsce.
Pakiet Standard – TikTok dla Firm
Nasz kurs online, to:
✅ 6 x 2.5h zajęć, które składają się z części teoretycznej i praktycznej, ✅ Nieograniczona możliwość zadawania pytań trenerowi, ✅ Praktyczne zadania domowe, które zostaną sprawdzone przez specjalistów z doświadczeniem, pozostawią Ci feedback, ✅ Dostęp do materiałów ze szkolenia, wideo i prezentacje, przez cały czas trwania kursu, ✅ Egzamin końcowy i certyfikacja z osobistymi referencjami od trenera kursu, ✅ Zajęcia na wygodnej platformie Google Classroom, ✅ Brak ukrytych kosztów i wygodny system ratalny, ✅ Możliwość stażu w Happy Parrots dla najlepszych studentów, ✅ 10% zniżki na usługi agencji reklamowej Happy Parrots.
Cena kursu to 1200 zł 1500 zł netto (1476 zł1845 zł brutto)
Oferujemy zniżki grupowe od 3 osób. Aby dowiedzieć się więcej napisz na akademia@happyparrots.pl.
Aby zarezerwować miejsce w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 300 zł netto (360 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online standard – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.
Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 06 listopada 2024.
Pakiet VIP – TikTok dla Firm
Oczekujesz od kursu czegoś więcej? To świetnie! Mamy dla Ciebie wyjątkowy pakiet VIP, który rozszerza zawartość kursu o dodatkowe elementy takie jak:
✅ Dożywotni dostęp do nagrań kursu
✅ Networking: kolacja z trenerami, oraz z założycielami i wybranymi specjalistami z agencji reklamowej Happy Parrots, a także innymi kursantami VIP oraz gośćmi specjalnymi,
✅ Darmowy dostęp do biblioteki e-booków Happy Parrots
✅ Darmowy dostęp do biblioteki raportów branżowych Happy Parrots
✅ 2h konsultacji ze specjalistami Happy Parrots po zakończeniu kursu,
Cena kursu VIP to 1680 zł 2100 zł netto (2066 zł 2583 zł brutto)
Aby zarezerwować miejsce VIP w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 500 zł netto (615 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online VIP – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.