Kurs Online: Kampanie reklamowe Meta Ads od A do Z!
Ucz się od doświadczonego praktyka, by po ukończeniu kursu samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe Meta Ads (Facebook & Instagram) i rozpocząć pracę na stanowisku specjalista ds. reklam w social mediach!
✅ 24h zajęć online w 8 tygodni nauki
✅ Praktyczne warsztaty na kontach reklamowych
✅ Zajęcia prowadzone przez specjalistę z 8 letnim doświadczeniem zawodowym
✅ Dostęp do trenera przez cały okres trwania kursu
✅ Certyfikat z podpisem i personalną rekomendacją trenera
✅ Możliwość stażu w agencji reklamowej Happy Parrots po ukończeniu kursu
✅ Ukończ kurs i zarabiaj nawet 10.000,00 zł miesięcznie jako Meta Ads Specialist
Kurs Online: Kampanie reklamowe Meta Ads od A do Z! to kompleksowe szkolenie z projektowania i tworzenia efektywnych kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie i Messengerze. Podczas tego kursu, dowiesz się jak działają algorytmy popularnych mediów społecznościowych, jakie treści reklamowe przyciągają uwagę, jak tworzyć grafiki reklamowe, analizować i optymalizować wyniki kampanii reklamowych, czy nawet jak instalować na stronie www kody śledzące (Meta Piksel), dzięki którym będziesz mógł wyświetlać reklamy osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową. Ba! Pokażemy Ci nawet jak będziesz mógł znaleźć osoby podobne do tych, które już kupiły w Twoim sklepie. Wszystko dzięki sztucznej inteligencji Meta i tzw. grupach Lookalike.
To wszystko?
Niee, to dopiero początek. Podczas kursu nie tylko dowiesz jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, ale poznasz sposoby na pozyskiwanie zleceń, miejsca gdzie znajdziesz zlecenia. Wspólnie przygotujemy CV i zaplanujemy ścieżkę Twojej kariery. Dowiesz się też, czym charakteryzuje się praca w agencji reklamowej, dziale marketingu czy na freelance. Dzięki temu kursowi, sam wybierasz jak chcesz się rozwijać!
Odbierz darmową lekcję kursu!
Nie kupuj kota w worku! Przygotowaliśmy dla Ciebie fragment lekcji z kursu, tak abyś mógł zobaczyć jak nasz kurs wygląda w rzeczywistości. Zostaw swój adres e-mail, a my wyślemy Ci próbkę kursu.
Dla kogo jest ten kurs?
Specjaliści Social Media
Pracujesz w social mediach i chciałbyś postawić kolejny krok w swoim rozwoju? Rynek pracy zmienia się dynamicznie i umiejętność obsługi płatnych kampanii reklamowych staje się ważną kompetencją również dla specjalistów od komunikacji w social mediach. Co więcej, wynagrodzenie specjalisty od reklam jest średnio wyższe nawet o 50%.
Osoby chcące rozpocząć karierę w branży marketingu
Marzysz o zmianie zawodu? Chciałbyś pracować zdalnie, w świecie marketingu internetowego? Ten kurs jest dla Ciebie! Po jego ukończeniu, będziesz gotowy by zacząć pracę jako specjalista od reklam w social mediach! Zdobądź nowy zawód w 3 miesiące i zarabiaj nawet 10,000.00 zł miesięcznie!
Początkujący Meta Ads Specjaliści
Znasz już podstawy reklam Meta Ads? To świetnie! Pora na kolejny krok. Dzięki 24h zajęć i warsztatów, opiece mentora i networkingu z osobami z branży, Twoje umiejętności poszybują w górę, a Ty szybko awansujesz z juniora na mida. Ten kurs to nie tylko podstawy, ale także poziom średnio-zaawansowany. Podczas zajęć, trener opowiada swoje doświadczenia, wskazuje tricki i smaczki, których nie dowiesz się od kolegi z pracy.
Właściciele małych i średnich firm
Rozwijasz swój biznes i chciałbyś generować więcej zapytań ofertowych? Więcej sprzedanych produktów? Zainwestuj w to szkolenie, by nie przepalać budżetów marketingowych. Dzięki temu kursowi, będziesz w stanie samodzielnie prowadzić kampanie dla swojej firmy. Bez pomocy agencji reklamowych czy freelancerów i kosztów z tym związanych.
Szefowie działów Marketingu
W Twoim zespole pracują specjaliści od reklam w social mediach? Zdobądź wiedzę i doświadczenie, które pozwoli Ci świadomie i umiejętnie zarządzać zespołem marketingowych. Dowiedz się jak działają kampanie reklamowe Meta Ads oraz jak wkomponować je w lejek sprzedażowy w Twojej branży. Zabierz ze sobą zespół i skorzystaj ze zniżki dla grup.
Odkryj korzyści
Kurs został przygotowany w innowacyjnej formule, dzięki której przyswojenie przepracowanego materiału będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej!
Klasyczny kurs Meta Ads, to 8h wykładów, po których Twój mózg chce eksplodować.
Inny częsty sposób, to kurs online w formie, wideo który kupisz i… nigdy go w pełni nie przepracujesz.
Dzięki naszej formule, spotykamy się raz w tygodniu, na 3 godzin zajęć w formule: teoria + praktyka na realnych przykładach i danych!
Pomiędzy zajęciami każdy student będzie wykonywał zadania domowe, tak by przyswoić nową wiedzę.
W ciągu 8 tygodni, otrzymasz całą wiedzę, która pozwoli Ci na zostanie samodzielnym specjalistą Meta Ads.
Ale pewnie zastanawiasz się czy warto zostać specjalistą Meta Ads? Zdecydowanie!
Widełki na tym stanowisku wahają się od 6.000,00 zł do 11.000,00 zł i z reguły wymagają od rekruta tylko rocznego doświadczenia w kampaniach reklamowych. Droga do takich zarobków jest więc bardzo krótka. A co potem? Senior Meta Ads Manager może zarobić nawet 20.000,00 zł miesięcznie.
Nie wierzysz? Spójrz tylko na te ogłoszenia z portalu rocketjobs.pl
Program kursu online: Kampanie reklamowe Meta Ads od A do Z!
#1 Meta Ads - wprowadzenie
Kim jest specjalista od reklam w social mediach?
Dlaczego reklamy są tak ważne w rozwoju firmy?
Praca w branży jako Junior / Mid / Senior
Zalety pracy w branży jako specjalista Meta Ads
Minusy pracy w branży jako specjalista Meta Ads
Charakterystyka pracy w agencji reklamowej
Charakterystyka pracy w zespole marketingu inhouse
Charakterystyka pracy jako freelancer
Czym jest sieć reklamowa Meta Ads?
Jak działa system reklamowy? Wszystko o system aukcyjnym Meta Ads
Wynik jakości reklam – dlaczego jest taki ważny i jak dbać o jego wysoki poziom?
Podstawowe pojęcia i wskaźniki marketera
Algorytmy Meta Ads – czyli śledzenie i segmentacja użytkowników
Algorytm Meta Ads – od A do Z
Co Meta wie o Tobie i Twoich zachowaniach?
Jak wygląda reklama w social mediach? Rodzaje, budowa i user experience
Symbioza, czyli działania organiczne i płatne w social mediach
Dlaczego warto inwestować w Meta Ads?
10 historii sukcesów kampanii Meta Ads, które musisz znać!
#2 Business Manager, czyli konto reklamowe bez tajemnic
Jak nadać dostęp do Business Managera i konta reklamowego?
Jak nadać dostęp do konta reklamowego agencji reklamowej lub innemu pracownkowi?
Menadże Reklam – wszystko co musisz wiedzieć
Menadżer zdarzeń – wszystko co musisz wiedzieć
Menadżer sprzedaży – wszystko co musisz wiedzieć
Rozliczenia – wszystko co musisz wiedzieć
Jakość konta – wszystko co musisz wiedzieć
Odbiorcy – wszystko co musisz wiedzieć
Business Meta Site – wszystko co musisz wiedzieć
Pozostałe opcje, któr przydadzą Ci się w codziennej pracy
Case studies – najczęstsze problemy techniczne na kontach reklamowych
Struktura konta reklamowego (kampanie, zestawy, kreacje reklamowe)
Omówienie wszystkich opcji, które można skonfigurować przy tworzeniu reklamy
Największe błędy przy tworzeniu kampanii reklamowych
Obalamy największe mity podczas konfiguracji reklam
#3 Targetowanie reklam - nowi odbiorcy, remarketing & lookalikes
Jak zbudować buyer personę? Czy warto zdefiniować odbiorców przed startem kampanii?
Implementacja lejka sprzedażowego do Menadżera Reklam
Budowanie grup odbiorców w oparciu o zainteresowania
Budowanie grup odbiorców w oparciu o lokalizajcę
Budowanie grup odbiorców w oparciu o wiek i płeć
Budowanie grup odbiorców w oparciu o demografię
Budowanie grup odbiorców w oparciu o zachowania
Budowanie grup odbiorców w oparciu o własne źródła
Budowanie grup odbiorców w oparciu o źródła Meta
Budowanie grup podobnych odbiorców (lookalikes)
Budowanie grup w oparciu o AI (Advantage+)
Praktyczne użycie grup odbiorców i podobnych odbiorców
Zaawansowane targetowanei reklam: zawężanie, sumowanie i wykluczanie
Obostrzenia w targetowaniu reklam dla różnych branż
Dobre praktyki przy tworzeniu grup odbiorców
Część praktyczna w menadżerze reklam
#4 Jak zwrócić na siebie uwagę? Kreacja Reklamowa w Meta Ads
Ciekawostki statystyczne na temat zachowań użytkowników
Budowa reklamy: treść, emotikony, linki (UTM), CTA
Budowa reklamy: grafiki, wideo
Charakterytsyta reklamy dla różnych umiejscowień
Dobre praktyki tworzenia treści
Dobre praktyki tworzenia grafiki
Dobre praktyki tworzenia wideo
Jak tworzyć skuteczne reklamy w Canvie?
Część praktyczna w menedżerze reklam
AI w marketingu – wprowadzenie
Narzędzia AI wspomagające tworzenie treści reklamowych
Narzędzia AI wspomagające tworzenie grafik reklamowych
Narzędzia AI wspomagające tworzenie wideo reklamowych
Inne narzędzia AI wspomagające prace marketera
#5 Analiza danych i optymalizacja reklam, czyli jak wykorzystać potencjał Piksela Meta?
Jak zainstalować Piksel Meta na wordpressie / woocommerce?
Jak zainstalować Piksel Meta na shoper / shopify?
Konfiguracja zdarzeń Meta w panelu Business Manager
Testowanie zdarzeń Meta (poprawność działania piksela)
Najczęstsze problemy i sposoby na ich rozwiązanie
Najważniejsze wskaźniki, czyli jak analizować dane?
Jak optymalizować kampanię Meta Ads? Poznaj gotowy schemat
Praktyczne wskazówki: Analiza danych w Menedżerze Reklam i GA4
Prezentacja danych i raportów – jak robić to z głową?
#6 Meta Ads dla branży e-commerce, b2b oraz biznesów lokalnych
Branża e-commerce – statystyki i specyfika
Historie sukcesów z branży e-commerce
Jak powinien wyglądać lejek sprzedażowy dla branży e-commerce?
Jak powinna wyglądać kreacja reklamowa dla branży e-commerce?
8 lat doświadczenia w Meta Ads w branży e-commerce – na co zwracać uwagę?
Część praktyczna w menadżerze reklam
Branża b2b – statystki i specyfika
Historie sukcesów z branży b2b
Jak powinien wyglądać lejek sprzedażowy dla branży b2b?
Jak powinna wyglądać kreacja reklamowa dla branży b2b?
8 lat doświadczenia w Meta Ads w branży b2b – na co zwracać uwagę?
Część praktyczna w menadżerze reklam
Omówienie specyfiki branży
Case studies z branży lokalnej
Jak tworzyć i optymalizować kampanie dla branży lokalnej
Wspólne tworzenie reklam dla branży lokalnej
#7 Strategia komunikacji w social mediach, inne systemy reklamowe oraz personalizacja reklam Meta Ads
Strategia komunikacji marki – podstawy
Jak tworzyć reklamy zgodne ze strategia komunikacji marki?
Neuromarketing, reguła niedostępności i inne tatkyki komunikacyjne, które zwiększą Twoją sprzedaż
Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs Google Ads
Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs LinkedIn Ads
Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs TikTok Ads
Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs Pinterest Ads
Czy zawsze warto stawiać na Meta Ads? Porównanie kanałów w social mediach.
Jak lojalizować kllientów w biznesach online?
Personalizacja reklam na Facebooku, a Analiza RFM
#8 Przygotowanie do pracy w zawodzie. Porady jak zdobyć pierwszą pracę lub zlecenie
Dzień z życia specjalisty Meta Ads
Skuteczne sposoby na zarządzanie czasem
Wyzwania dnia codziennego w branży marketingu internetowego
Jak pozyskać pierwsze zlecenie?
Jak przygotować się na rozmowę o pracę?
Gdzie warto szukać pracy?
Projektowanie mapy Twojego rozwoju: od juniora do seniora w branży marketingu
Skuteczne spsoby na rozwój. Kogo warto obserwować i jakie książki czytać?
Część praktyczna nad Twoim CV / portfolio
Panel podsumowujący szkolenie i całą zdobytą wiedzę
Trener: Jakub Papuga
CEO & Founder agencji reklamowej Happy Parrots. Ekspert w dziedzinie Digital Marketingu z ponad 8 letnim doświadczeniem w płatnych kampaniach reklamowych Meta Ads.
Doceniony w branży poprzez publikacje w najpopularniejszych portalach i czasopismach branżowych, takich jak: marketingibiznes.pl, dlahandlu.pl, sprawny.marketing czy Digital Now Magazine.
Aktywny trener Meta Ads oraz prowadzący zajęcia z kampanii reklamowych w social mediach na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie. Współpracował z ponad 150 markami, między innymi takimi jak: Polski Komitet Olimpijski, Pitbull West Coast, VetExpert, Maniewski, Edrone, Wisła Kraków, Enea, LVBET, BIK, Pierre Cardin czy 7Nutrition.
Co po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu 24 godzin zajęć, kursanci przystępują do egzaminu, od wyników którego zależy czy otrzymają certyfikat ukończenia kursu.
Certyfikat ukończenia Kursu Online: Kampanie reklamowe Meta Ads od A do Z! ma dużą wartość na rynku pracy, ponieważ, aby go otrzymać, nie należy wyłącznie ukończyć kursu, osoby które go posiadają, prezentują odpowiedni poziom wiedzy i umiejętności praktycznych.
Dlatego, certyfikat ukończenia kursu otrzymują studenci, którzy zdadzą egzamin końcowy w formie testu z pytaniami zamkniętymi z wynikiem przynajmniej 70% prawidłowych odpowiedzi.
Dodatkowo, każdy absolwent kursu otrzyma dostęp do grupy na facebooku, w której będzie mógł wymieniać się doświadczeniami z trenerem kursu, a także innymi kursantami.
Po każdych zajęciach, uczestnicy dostaną dostęp do wideo ze szkolenia i będą mogli korzystać z nich bez ograniczeń, aż do zakończenia kursu.
Na ostatnich zajęciach, trener Jakub Papuga przygotuje kursantów do rozmów rekrutacyjnych, przedstawi niezbędną wiedzę i uczuli na co zwracać uwagę. Ponadto, trener nauczy kursantów jak przygotować portfolio i CV, by otrzymać pracę w branży marketingu, na stanowisku specjalisty ds. reklam w social mediach.
Opinie o kursie
Uczestnicy poprzednich edycji naszego kursu, ocenili go bardzo wysoko: 9.5/10. Jako najmocniejszą stronę wskazali merytoryczny i wartościowy content oraz atmosferę zajęć i zaangażowanie prowadzącego.
To sprawia, że Kurs Online: Kampanie Reklamowe Meta Ads od A do Z! jest obecnie jednym z najlepiej ocenianych kursów z zakresu tworzenia kampanii reklamowych w Polsce.
Rocket Jobs poleca nasz kurs
Wiodący polski portal z ogłoszeniami o pracę dla pracowników z branży marketingu, sprzedaży, HR i IT poleca nasz kurs! Przeczytaj artykuł blogowy o tym jak rozwinąć skrzydła w branży Social Media, dzięki naszemu kursowi!
✅ 8 x 3h zajęć, które składają się z części teoretycznej i praktycznej, ✅ Nieograniczona możliwość zadawania pytań trenerowi, ✅ Praktyczne zadania domowe, które zostaną sprawdzone przez specjalistów z doświadczeniem, pozostawią Ci feedback, ✅ Dostęp do materiałów ze szkolenia, wideo i prezentacje, przez cały czas trwania kursu, ✅ Egzamin końcowy i certyfikacja z osobistymi referencjami od trenera kursu, ✅ Zajęcia na wygodnej platformie Google Classroom, ✅ Brak ukrytych kosztów i wygodny system ratalny, ✅ Możliwość stażu w Happy Parrots dla najlepszych studentów.
Cena kursu to 1500 zł netto (1845 zł brutto)
Oferujemy zniżki grupowe od 3 osób. Aby dowiedzieć się więcej napisz na akademia@happyparrots.pl.
Aby zarezerwować miejsce w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 300 zł netto (360 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online standard – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.
Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 11 lutego 2025.
Pakiet VIP
Oczekujesz od kursu czegoś więcej? To świetnie! Mamy dla Ciebie wyjątkowy pakiet VIP, który rozszerza zawartość kursu o dodatkowe elementy takie jak:
✅ Dożywotni dostęp do nagrań kursu
✅ Networking: kolacja z założycielami i wybranymi specjalistami z agencji reklamowej Happy Parrots oraz innymi kursantami VIP
✅ Darmowy dostęp do biblioteki e-booków Happy Parrots
✅ Darmowy dostęp do biblioteki raportów branżowych Happy Parrots
✅ 2h konsultacji ze specjalistami Happy Parrots po zakończeniu kursu
Cena kursu VIP to 2100 zł netto (2583 zł brutto)
Aby zarezerwować miejsce VIP w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 500 zł netto (615 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online VIP – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.
Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 11 lutego 2025.
Wygodne raty
Nie masz środków, by opłacić kurs przed jego startem dziś? Wybierz opcję rozłożenia kosztów na raty! Opłać wpisowe i napisz do nas, by rozłożyć dalsze płatności na raty.
Masz pytania?
Wypełnij formularz kontaktowy, napisz maila lub zadzwoń!
Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?
Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.
Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?
Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane, by rozpocząć kurs. Jeśli jednak chcesz otrzymać certyfikat, po jego zakończeniu, to musisz wykonać zadania domowe, które trzeba będzie częściowo zrealizować w menedżerze reklam, który sprawnie działa wyłącznie na komputerach stacjonarnych i laptopach.
Jak odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.
Czy muszę mieć swoje konto reklamowe, aby wziąć udział w kursie?
Nie musisz mieć swojego konta reklamowego, założymy je wspólnie podczas jednej z pierwszych lekcji kursu.
Kiedy odbędą się zajęcia?
18 lutego 2025, godz: 18:00 25 lutego 2025, godz: 18:00
04 marca 2025, godz: 18:00 11 marca 2025, godz: 18:00 18 marca 2025, godz: 18:00
25 marca 2025, godz: 18:00
01 kwietnia 2025, godz: 18:00 08 kwietnia 2025, godz: 18:00
Newsletter
Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!