Przeczytanie tego e-booka pozwoli Ci przygotować swoją firmę na recesję, a przede wszystkim zobaczyć pewne zależności i dane historyczne, których nie zobaczy Twoja konkurencja – co pozwoli Ci rozsiąść się wygodnie na rynku, w momencie gdy Twoi rywale będą się z niego zwijać.
To nie jest kolejny e-book oparty na przekonaniach i intuicji. To jest e-book bazujący na twardych danych z przeprowadzonych badań naukowych w Polsce i na świecie.
Materiał kierowany jest do wszystkich właścicieli sklepów internetowych oraz osób nimi zarządzających: Head of E-commerce, E-commerce Manager jak i marketerów – zarówno początkujących i doświadczonych. Jeśli masz więc styczność z e-commerce, to ten e-book jest właśnie dla Ciebie.
Poznaj 7 strategii biznesowych i marketingowych, których zastosowanie spowoduje, że wyjdziesz z kryzysu silniejszy. Wszystkie sklepy internetowe borykają się z tym samym problemem, ale zastosowanie strategii sprawdzonych podczas recesji w 2008 roku wywinduje Cię na pole position w tym wyścigu.
Gdy wieją wichry zmian, jedni budują mury, inni budują wiatraki
Przysłowie chińskie
01 – 04 / Wstęp
Co tu dużo pisać, kilka zdań wstępu o powodach dla których zdecydowaliśmy się wydać tego darmowego ebooka.
05 – 07 / Czarne chmury
Geneza recesji i problemów, które aktualnie dotykają polską branżę e-commercce.
08 – 11 / Gdy wieją wichry zmian, jedni budują mury, inni budują wiatraki
Przykłady firm i ich działań podczas kryzysu ekonomicznego w 2008 roku, które doprowadziły je do spółek o wartości kilkudziesięciu miliardów dolarów. Warto uczyć się od lepszych.
11 – 22 / 7 strategii cza nas recesji
Opis siedmiu strategii biznesowych i marketingowych, które pozwolą Ci przetrwać kryzys i wyjść z niego silniejszym. Samo mięso!
Obserwujemy w naszej branży spory niepokój przed nadchodzącymi miesiącami i przyszłym rokiem. Agencja Happy Parrots zebrała najważniejsze moim zdaniem wskazówki, które pozwalają lepiej przygotować się nam do nadchodzącego okresu. Sami w naszej organizacji wdrażamy część przekazanych uwag, w tym najważniejszą – uporządkowanie strategii marketingowej.
Igor Wesołowski – CMO AMSO & Selkea
Świetny ebook, który przygotowuje branżę e-commerce na konfrontację z recesją
Karolina Wonchała – Founder Simply Talented