Do Black Friday pozostało już niewiele czasu. W związku z tym przygotowaliśmy raport marketingowy, który przybliży Ci ideę święta zakupów. Znajdziesz w nim ponad 74 strony statystyk, przemyśleń, wniosków i historii sukcesów.
Dowiedz się więcej na temat największego święta zakupowego w roku. Poznaj dane, trendy i zachowania konsumentów z całego świata. Pobierz Black Friday Raport!
Statystyki oparte na danych: uzyskaj dostęp do najnowszych trendów, danych i analiz zachowań konsumentów. Dowiedz się, jakie produkty będą na topie, a także jakie wyzwania i problemy mogą napotkać Cię w związku z BLACK FRIDAY.
Wskazówki strategiczne: poznaj sprawdzone strategie i taktyki, które przyniosły znakomite wyniki firmom takim jak Twoja. Wyprzedź konkurencję, wdrażając te cenne wskazówki.
Przeszłość vs teraźniejszość: poznaj historię BlACK FRIDAY, aby dowiedzieć się skąd idea święta zakupów oraz dlaczego jest ono tak ważne dla Twojego biznesu.
Kluczowy jest moment: odkryj idealny moment na rozpoczęcie kampanii z okazji Czarnego Piątku i dowiedz się, jak utrzymać dynamikę przez cały okres trwania promocji.
Wyprzedź konkurencję w stale rozwijającym się świecie e-commerce! Pobierz Black Friday Raport, aby jak najlepiej przygotować się na BLACK FRIDAY!
Wprowadzenie
x Krótka historia i znaczenie Black Friday i Cyber Monday.
x Globalny wpływ i jego przyjęcie w różnych regionach.
x Rola marketingu w popularyzacji i adaptacji tych wydarzeń w różnych kulturach i gospodarkach.
I. Black Friday i Cyber Monday w USA
x Kontekst historyczny.
x Aktualne trendy.
x Zachowanie konsumentów.
x Wpływ ekonomiczny.
II. Black Friday i Cyber Monday w Europie
x Wprowadzenie i przyjęcie.
x Aktualne trendy.
x Green Friday.
III. Black Friday i Cyber Monday w Polsce
x Wprowadzenie i przyjęcie.
x Aktualne trendy.
x Zachowanie konsumentów.
x Wpływ ekonomiczny.
IV. Działania marketingowe w różnych regionach
x Strategie marketingowe USA.
x Ogólne europejskie strategie marketingowe.
x Strategie marketingowe specyficzne dla Polski.
V. Bezpośrednie porównanie Polska vs. Europa vs. USA
x Wolumen sprzedaży: Stopy wzrostu i wartości bezwzględne.
x Kategorie produktów: Preferowane zakupy w każdym regionie 2022.
x Preferencje konsumentów: Różnice w zwyczajach zakupowych.
x Trendy według regionów geograficznych.
x Marketing i reklama: Strategie i ich skuteczność.
x Prognoza zakupów Black Week na 2023 r.
x Kup teraz, zapłać później – silny wzrost spodziewany w te święta.
x Prognoza kluczowych kategorii w 2023.
x Prognoza technologii w procesie zakupowych w 2023.
VI. Wyzwania i problemy
x Wyzwania związane z łańcuchem dostaw: Zakłócenia i ich wpływ w różnych regionach.
x Problemy związane ze środowiskiem i zrównoważonym rozwojem.
x Kwestie etyczne: Kwestie pracownicze, konsumpcjonizm, etyka produkcji.
VII. Przewidywania i przyszłe trendy
x Potencjalna ewolucja Black Friday i Cyber Mondayw regionach.
x Spodziewany wzrost rynku i technologii.
VIII. Case Studies We Liked
x TV: Kampania Amazon “Samotny Yeti”.
x TV: Michael Bolton w reklamie Walmart.
x Newspaper Case Study: Patagonia.
x Email marketing – Brooklinen: “Przypadkowy” e-mail o wczesnym dostępie.
x MeUndies: Wirtualne wydarzenie na żywo na Facebooku.
x Green Friday: IKEA – inicjatywa #BuybackFriday.
x Spot “Wishes Come True” firmy Toys “R” Us.
x Green Friday: REI Closed Shop.
x Omnichannel – ZARA.
x Social Media: TWOJEYS hiszpańska marka biżuterii unisex.
A także nasze wpisy blogowe o tematyce Black Friday:
Etyczne Black Friday, czyli jak przeprowadzić go zgodnie z prawem
10 strategii na Black Friday, które musisz wypróbować!
Jak przygotować się na Black Friday? Checklista dla przedsiębiorców