Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Okładka Raportu Black Friday Cyber Monday 2023 - Świat, Europa , Polska przedstawiona na mockup'ie tableta.

    Pobierz darmowy raport

    Do Black Friday pozostało już niewiele czasu. W związku z tym przygotowaliśmy raport marketingowy, który przybliży Ci ideę święta zakupów. Znajdziesz w nim ponad 74 strony statystyk, przemyśleń, wniosków i historii sukcesów.

    Dowiedz się więcej na temat największego święta zakupowego w roku. Poznaj dane, trendy i zachowania konsumentów z całego świata. Pobierz Black Friday Raport!


      * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego i komunikacji marketingowej. Więcej informacji znajduje się tutaj.


      Dlaczego warto?

      Statystyki oparte na danych: uzyskaj dostęp do najnowszych trendów, danych i analiz zachowań konsumentów. Dowiedz się, jakie produkty będą na topie, a także jakie wyzwania i problemy mogą napotkać Cię w związku z BLACK FRIDAY.

      Wskazówki strategiczne: poznaj sprawdzone strategie i taktyki, które przyniosły znakomite wyniki firmom takim jak Twoja. Wyprzedź konkurencję, wdrażając te cenne wskazówki.

      Przeszłość vs teraźniejszość: poznaj historię BlACK FRIDAY, aby dowiedzieć się skąd idea święta zakupów oraz dlaczego jest ono tak ważne dla Twojego biznesu.

      Kluczowy jest moment: odkryj idealny moment na rozpoczęcie kampanii z okazji Czarnego Piątku i dowiedz się, jak utrzymać dynamikę przez cały okres trwania promocji.

      Wyprzedź konkurencję w stale rozwijającym się świecie e-commerce! Pobierz Black Friday Raport, aby jak najlepiej przygotować się na BLACK FRIDAY!

      Trzy mockupy tabletów, a na nich screeny raportu na temat Black Friday i Cyber Monday. Ciemno zielone tło, a u góry grafiki tropikalne liście, w różnych odcieniach zieleni i żółci


        * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego i komunikacji marketingowej. Więcej informacji znajduje się tutaj.


        Co znajdziesz w raporcie?

        Wprowadzenie

        x Krótka historia i znaczenie Black Friday i Cyber Monday.

        x Globalny wpływ i jego przyjęcie w różnych regionach.

        x Rola marketingu w popularyzacji i adaptacji tych wydarzeń w różnych kulturach i gospodarkach.


        I. Black Friday i Cyber Monday w USA

        x Kontekst historyczny.

        x Aktualne trendy.

        x Zachowanie konsumentów.

        x Wpływ ekonomiczny.

        II. Black Friday i Cyber Monday w Europie

        x Wprowadzenie i przyjęcie.

        x Aktualne trendy.

        x Green Friday.

        III. Black Friday i Cyber Monday w Polsce

        x Wprowadzenie i przyjęcie.

        x Aktualne trendy.

        x Zachowanie konsumentów.

        x Wpływ ekonomiczny.

        IV. Działania marketingowe w różnych regionach

        x Strategie marketingowe USA.

        x Ogólne europejskie strategie marketingowe.

        x Strategie marketingowe specyficzne dla Polski.

        V. Bezpośrednie porównanie Polska vs. Europa vs. USA

        x Wolumen sprzedaży: Stopy wzrostu i wartości bezwzględne.

        x Kategorie produktów: Preferowane zakupy w każdym regionie 2022.

        x Preferencje konsumentów: Różnice w zwyczajach zakupowych.

        x Trendy według regionów geograficznych.

        x Marketing i reklama: Strategie i ich skuteczność.

        x Prognoza zakupów Black Week na 2023 r.

        x Kup teraz, zapłać później – silny wzrost spodziewany w te święta.

        x Prognoza kluczowych kategorii w 2023.

        x Prognoza technologii w procesie zakupowych w 2023.

        VI. Wyzwania i problemy

        x Wyzwania związane z łańcuchem dostaw: Zakłócenia i ich wpływ w różnych regionach.

        x Problemy związane ze środowiskiem i zrównoważonym rozwojem.

        x Kwestie etyczne: Kwestie pracownicze, konsumpcjonizm, etyka produkcji.

        VII. Przewidywania i przyszłe trendy

        x Potencjalna ewolucja Black Friday i Cyber Mondayw regionach.

        x Spodziewany wzrost rynku i technologii.

        VIII. Case Studies We Liked

        x TV: Kampania Amazon “Samotny Yeti”.

        x TV: Michael Bolton w reklamie Walmart.

        x Newspaper Case Study: Patagonia.

        x Email marketing – Brooklinen: “Przypadkowy” e-mail o wczesnym dostępie.

        x MeUndies: Wirtualne wydarzenie na żywo na Facebooku.

        x Green Friday: IKEA – inicjatywa #BuybackFriday.

        x Spot “Wishes Come True” firmy Toys “R” Us.

        x Green Friday: REI Closed Shop.

        x Omnichannel – ZARA.

        x Social Media: TWOJEYS hiszpańska marka biżuterii unisex.

        Sprawdź czy jesteś gotowy i wypełnij Black Friday QUIZ!

        A także nasze wpisy blogowe o tematyce Black Friday:

        Etyczne Black Friday, czyli jak przeprowadzić go zgodnie z prawem 

        10 strategii na Black Friday, które musisz wypróbować! 

        Jak przygotować się na Black Friday? Checklista dla przedsiębiorców 

        Do Black Friday pozostało tylko:

        -370Dni -3Godzin -36Minut -12Sekund


          * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego i komunikacji marketingowej. Więcej informacji znajduje się tutaj.

          Newsletter

          Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!



            * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Happy Parrots sp. z o.o informacji o aktualnościach i promocjach na podany adres e-mail. Więcej informacji w polityce prywatności tutaj