Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Skuteczne kampanie reklamowe Meta Ads - agencja reklamowa Happy Parrots

    Agencja reklamowa Happy Parrots. Skuteczne kampanie reklamowe Meta Ads!

    Zwiększaj przychody z kampanii reklamowych Meta Ads, dzięki współpracy z agencją reklamową Happy Parrots. Nasi doświadczeni specjaliści dowożą wyniki, ponieważ:

    • ✅ regularnie testujemy różne typy kampanii, dziesiątki zestawów reklam i jeszcze więcej kreacji reklamowych, 
    • ✅ lejki sprzedażowe, na których pracujemy, są zdywersyfikowane i spersonalizowane, 
    • ✅ proaktywnie szukamy rozwiązań, dających przewagę na rynku,
    • ✅ myślimy nieszablonowo i nie boimy się innowacyjności, 
    • ✅ jesteśmy zaangażowani,
    • ✅ jestesmy elastyczni i nie mamy ograniczeń np. z ilością przygotowywanych grafik,
    • ✅ doradzamy marketingowo i biznesowo, wychodząc daleko poza Menedżer Reklam.

    Regularnie odnosimy sukcesy, dlatego też jesteśmy wśród 3% najszybciej rozwijających się agencji reklamowych Meta Ads w Polsce. 

    Jeśli chcesz rozpocząć reklamowanie w Meta Ads lub skalować sprzedaż, to zapytaj o współpracę. Specjalizujemy się w kampaniach reklamowych dla e-commerce, lead generation w branżach b2b oraz we wsparciu biznesów lokalnych i branży IT.

    Co inni mówią o współpracy z Happy Parrots?

    Poznaj opinie o agencji reklamowej Happy Parrots. Od zawsze dbamy o naszych klientów i pielęgnujemy nasze współpracę, dlatego cieszymy się najlepszą opinią w branży. Przeczytaj co inni mówią o Happy Parrots.

    Agnieszka Kwiatkowska z DAKEA - opinia o współpracy z Happy Parrots

    Marta Grzywacz z Yellow Meadow opinia o współpracy z Happy Parrots

    Boco opinia o Happy Parrots
    Adrianna Wiltos z House of custom fabrics - opinia o współpracy z Happy Parrots
    Tatiana Galitsyna z Teatru Piasku - opinia o współpracy z Happy Parrots

    Sylwia Ptak z Lingualand - opinia o współpracy z Happy Parrots

    Emilia Kaczmarska z Quest for English - opinia o współpracy z Happy Parrots

    Dlaczego warto współpracować z Happy Parrots?

    Cieszymy się nieposzlakowaną opinią i odnosimy sukcesy w branży, dzięki temu w jaki sposób pracujemy. Cechuje nas podejście różne od wielu innych agencji reklamowych, działających na rynku już od wielu lat. Jak pracujemy?

    Doradzamy marketingowo i biznesowo

    Nasi doświadczeni specjaliści oferują kompleksowe doradztwo w zakresie Meta Ads, digital marketingowy, biznesu, a nawet produktu. Na sukces, ma wpływ wiele czynników i mamy tego świadomość. 

    Dzięki naszemu głębokiemu zrozumieniu platformy Meta i jej narzędzi reklamowych, możemy zaproponować strategie reklamowe dostosowane do indywidualnych potrzeb i celów biznesowych naszych klientów. 

    Jesteśmy gotowi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, pomagając ci w maksymalizacji potencjału twoich kampanii reklamowych Meta Ads. 

    Bez ograniczeń w umowach i czasie pracy

    Współpracując z naszym zespołem, możesz być pewny, że zrobimy wszystko, by dowieść ustalony wynik. Jeśli będzie trzeba przetestować 50 zestawów reklam, to zrobimy to. A jeśli będzie trzeba, przygotować kilka kolejnych wersji grafik, to zrobimy to, bez dodatkowych, ukrytych kosztów. W naszych umowach nie ma limitu grafik, czy czasu poświęconego na dany projekt. Pracujemy tyle, by zapewnić Ci odpowiedni wynik.

    W agencji reklamowej Happy Parrots nie ma miejsca na ograniczenia. Dążymy do maksymalizacji potencjału reklamowych możliwości platformy Meta, wykorzystując nowatorskie strategie i narzędzia, aby osiągnąć dla ciebie najlepsze wyniki. 

    Niezależnie od rozmiaru przedsiębiorstwa czy branży, w której działasz, nasze kampanie są projektowane w sposób elastyczny i skalowalny, aby dostosować się do twoich zmieniających się potrzeb i oczekiwań. Stawiamy na innowacyjne podejście i eksplorację nowych możliwości. Testujemy różne strategie i ciągle doskonalimy nasze działania w zakresie Meta Ads.

    Oto przykładowe kreacje reklamowe, które zrealizowaliśmy dla naszych klientów.

    Szybka i sprawna realizacja

    Jesteśmy świadomi, że czas to pieniądz! Dlatego nasza firma zapewnia sprawną realizację kampanii Meta Ads, abyś mógł szybko zacząć cieszyć się z wyników reklam.

    Nasi specjaliści są doskonale zorganizowani i skuteczni w działaniu, co pozwala nam na szybkie reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możesz być pewien, że twoje kampanie w Meta Ads są w rękach profesjonalistów, którzy są w stanie szybko dostosować się do wymagań i osiągnąć zamierzone cele.

    Bez struktury korporacyjnej, elastycznie i zawsze na czas! Współpracując z Happy Parrots, zawsze będziesz mieć kontakt ze specjalistą, pracującym nad kampaniami dla Twojej marki.

    W przypadku 9/10 kont reklamowych, które przejmujemy po innych agencjach reklamowych, nasze kampanie osiągają lepsze wyniki.

    Badanie przeprowadzone na 70 kontach reklamowych

    Proaktywność zespołu

    My pracujemy, a Ty możesz spać spokojnie! Jesteśmy agencją reklamową, której nie trzeba pilnować, ponieważ to my proaktywnie wychodzimy z inicjatywą akcji promocyjnych, testowania nowych wersji grafik czy burzy mózgów na temat launchu nowego produktu.

    Nasi specjaliści nie tylko reagują na twoje potrzeby, ale także aktywnie poszukują nowych możliwości i strategii, które mogą przynieść ci dodatkowe korzyści. Dzięki naszej proaktywnej postawie, nasi klienci mogą być pewni, że ich kampanie Meta Ads są w ciągłym rozwoju, zapewniając najlepsze możliwe wyniki.

    Poznaj nasze historie sukcesów, w których pokazujemy korzyści i wyniki współpracy z agencją reklamową Meta Ads – Happy Parrots. Osiągnęliśmy nawet 39-krotny wzrost przychodów w ciągu kilku miesięcy współpracy!

    Nasze działania gwarantują wyniki

    Jesteśmy agencją reklamową Meta Ads, nastawioną na osiąganie wyników. Specjalizujemy się w marketingu efektywnościowym, dlatego każda z naszych kampanii reklamowych musi przynosić odpowiedni zwrot z inwestycji.

    Kampanie reklamowe Meta Ads budujemy w oparciu o lejek sprzedażowy, najczęściej trzy lub cztero-etapowy: od dotarcia do nowych odbiorców, poprzez remarketing ruchu ciepłego, aż do lojalizacji istniejącej już bazy klientów. W tym celu wykorzystujemy zaawansowaną segmentację użytkowników RFM.

    W celu osiągnięcia KPI, przeprowadzamy regularne testy na poziomie kampanii, zestawów reklam i kreacji reklamowych. Bez limitów. Robimy to dla dobra kampanii, poniewaz mocno wierzymy, że dywersyfikacja, testowanie, analizowanie i wyciąganie wniosków jest jedyną drogą, do stałego podnoszenia wyników sprzedażowych.

    Regularnie odnosimy sukcesy, dlatego też jesteśmy wśród 3% najszybciej rozwijających się agencji reklamowych Meta Ads w Polsce.

    Dzięki skutecznej strategii kampanii reklamowych Meta Ads, wyniki współpracy z Happy Parrots nie są widoczne tylko w Menadżerze Reklam. Nasze kampanie reklamowe realnie podnoszą sprzedaż całego sklepu internetowego lub firmy!

    W pracy kierujemy się wartościami

    Zarówno w życiu, jak i w pracy kierujemy się pewnymi zasadami, które sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi i wykonujemy swoją pracę dobrze. Nie opowiadamy bajek, jesteśmy innowacyjni, nam naprawdę zależy, jesteśmy etyczny, ufamy i szanujemy i jesteśmy otwarci – to właśnie my, Happy Parrots.

    Więcej o naszych wartościach możesz przeczytać w zakładce o nas.

    Stawiamy na partnerskie relacje

    Decydując się na współpracę z Happy Parrots, wchodzisz w partnerską relację, w której to każda ze stron daje z siebie wszystko, by rozwijać współpracę i osiągać najlepsze wyniki. Często dajemy więcej niż wymaga od nas umowa, doradzamy i działamy proaktywnie: często nawet wchodząc w sferę produktową czy biznesową. Lubimy to i wiemy, że przynosi to efekty.

    Od naszych partnerów biznesowych oczekujemy przede wszystkim współpracy, dbania o infrastrukturę strony internetowej, zaufanie i udzielanie dostępów do feedów produktowych czy baz mailowych. Te wszystkie dane są skarbnicą wiedzy, którą chcemy wykorzystywać, by zwiększać sprzedaż w Twojej firmie.

    Regularne spotkania, statusy i burze mózgów. Oto jak pracujemy z naszymi partnerami biznesowymi.

    Działamy na wielu rynkach

    W naszym portfolio znajduje się wiele realizacji kampanii reklamowych Meta Ads na zagranicznych rynkach, takich jak: Stany Zjednoczone, Australia, Brazylia, Meksyk, Niemcy, Czechy, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Belgia, Holandia, Austria, Rumunia, Węgry czy Słowacja.

    Agencja reklamowa - kampanie meta ads zagraniczne

    Wypełnij formularz

    Szukasz agencji reklamowej, która kompleksowo zrealizuje dla Ciebie kampanie reklamowe Meta Ads? Napisz do nas, a my sprawdzimy jak możemy pomóc rozwinąć Twój biznes!


      * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego. Więcej informacji znajduje się tutaj.

      Niezdecydowany? Sprawdź wyniki naszych kampanii reklamowych!

      Oto kilka zrzutów ekranu z Menedżera Reklam Meta Ads. Transparentnie i klarownie, bo nie opowiadamy bajek!

      Wyniki kampanii Meta Ads dla branży suplementów diety
      Branża: suplementy diety
      Wyniki kampanii Meta Ads dla branży oprogramowania IT
      Branża: oprogramowanie IT
      Wyniki kampanii Meta Ads dla branży e-commerce
      Branża: elektronika
      Wyniki kampanii Meta Ads dla branży e-commerce
      Branża: odzież
      Wyniki kampanii Meta Ads dla branży e-commerce
      Branża: biżuteria

      Dla kogo jest ta oferta kampanii reklamowych Meta Ads?

      Jak zwiększyć rentowność kampanii reklamowych Meta Ads? Skorzystaj z agencji reklamowej

      Firmy, które chcą zwiększyć rentowność kampanii

      Prowadzisz kampanie reklamowe lub robi to dla Ciebie inna agencja, ale nie widzisz efektów? Koszty kampanii są zbyt wysokie, by były dla Ciebie opłacalne? 

      W Happy Parrots wiemy jak optymalizować kampanie reklamowe, by zwiększyć ich rentowność. Zastosowanie odpowiednich parametrów na poziomie zestawów reklam, testowanie dziesiątek grup odbiorców i kreacji reklamowych oraz późniejsza analiza wyników, pozwala podjąć odpowiednie kroki optymalizacyjne, przynoszące realne efekty.

      Firmy, które chcą skalować sprzedaż

      Jeśli Twoje kampanie są rentowne, ale chciałbyś sprzedawać więcej, a obecni współpracownicy nie potrafią przebić sufitu, to będziemy w stanie Ci w tym pomóc!

      Osiągnięcie satysfakcjonującego zwrotu z inwestycji nie jest proste, ale zwiększenie skali zamówień przy utrzymaniu zadowalającego ROAS jest jeszcze trudniejsze. Jednak mamy w zanadrzu kilka skutecznych taktyk, które pozwalają zwiększać skalę sprzedaży przy utrzymaniu lub tylko nieznacznym zmniejszeniu ROAS.

      Kluczem do sukcesu okazuje się odpowiedni lejek sprzedażowy, uwzględniający wiele celów na poziomie kampanii i zdywersyfikowane zestawy reklam oraz spersonalizowane treści reklamowe, różne na każdym etapie lejka.

      Jak skalować sprzedaż w e-commerce? Współpracuj z agencją Meta Ads
      Rozpocznij reklamowanie w Meta Ads i zwiększ sprzedaż w swoim biznesie

      Firmy, które chcą rozpocząć reklamowanie

      Pierwsze kampanie reklamowe dla nowych marek na rynku, wymagają indywidualnego podejścia i pracy u podstaw. Jako rzetelny partner biznesowy, chętnie podzielimy się doświadczeniem i skoordynujemy Twoje działania w taki sposób, by przyniosły one sukces.

      Wiele agencji reklamowych nie radzi sobie z wprowadzeniem nowych marek na rynku, ponieważ stosują szablony kampanii reklamowych, które nie sprawdzą się dla mniejszej skali czy innego etapu biznesu.

      Tymczasem indywidualne podejście do działań reklamowych, potrafi skutkować  wzrostem sprzedaży z 0 do 50 tys zł w ciągu miesiąca, czy nawet 190 tys zł w ciągu 9 miesięcy.

      Firmy, które potrzebują kompleksowego wsparcia marketingowego

      Jesteśmy ekspertami Meta Ads, ale nie tylko! Z sukcesami zajmujemy się również kampaniami reklamowymi Google Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads, Allegro Ads, komunikacją w Social Mediach, e-mail marketingiem czy nawet wdrożeniami RODO oraz Hubspot. To powoduje, że zapewniamy kompleksową obsługę digital marketingu w ramach usługi zewnętrznego działu marketingu.

      Wkomponuj efektywne kampanie reklamowe Meta Ads w lejek sprzedażowy i powierz cały digital marketing jednej firmie. Wygodnie, oszczędnie i efektywnie.

      Kompleksowe wsparcie marketingowe dla firm
      Marketing Meta Ads dla firm z różnych branż.

      Małe, średnie i duże firmy z różnych branż

      Budżety reklamowe, na którym działamy każdego dnia wahają się od 2 tys zł do nawet 600 tys zł miesięcznie. A w ciągu naszego wieloletniego doświadczenia współpracowaliśmy z firmami z różnych branż, małymi, średnimi i dużymi.

      Dzięki temu, wiemy jaką strategię przyjąć ze względu na miejsce rozwoju, w którym znajduje się firma, czy w branży, w której działa.

      Współpracuj ze specjalistami, którzy wiedzą co robią!

      Potencjał kampanii Meta Ads - jak go wykorzystać?

      Potencjał kampanii Meta Ads i współpracy z Agencją Reklamową

      Według raportu DIGITAL 2024 Poland z mediów społecznościowych w Polsce korzystało prawie 28 mln aktywnych użytkowników, co oznacza, że ponad 65% populacji polski spędza aktywnie czas na Facebooku czy Instagramie. To doskonała przestrzeń dla reklamodawców, którzy mogą wykorzystać narzędzia oferowane przez Metę do dokładnego targetowania reklam i ich personalizacji do odpowiednich grup docelowych. 

      Jako agencja reklamowa, która profesjonalnie szkoli specjalistów Meta Ads, poprzez Kurs Online: Kampanie reklamowe Meta Ads od A do Z! – jesteśmy na bieżąco z wszystkimi najważniejszymi zmianami i statystykami platform Meta.

      Aplikacje Meta to najczęściej używane platformy społecznościowe w Polsce

      Tylko na Instagramie zarejestrowanych jest około 15 milionów osób w Polsce. Nie jest zaskoczeniem fakt, że ta platforma zdominowana jest przez kobiety. Co więcej, Panie spędzają tutaj znacznie więcej czasu niż mężczyźni – tylko za 2023 średnia wynosiła około 22 minuty dziennie w aplikacji. To czas, które daje ogromne możliwości reklamowe, przy wykorzystaniu różnorodnych formatów.

      Czy reklama w social mediach się opłaca?

      75% użytkowników Internetu używa social mediów do wyszukiwania marek, a 58% Polaków jest zdania, że zakupy w Internecie są najbardziej optymalne. Potwierdzają to wyniki finansowe rynku e-commerce, ale też dane dotyczące ilości sklepów internetowych, które notują ogromne wzrosty rok do roku. Co więcej, ponad 30% użytkowników social mediów wskazuje, że to dla nich sposób na znalezienie inspiracji produktów do zakupu. Postaw na efektywne kampanie Meta Ads i zobacz, jak zmieni się Twój biznes!

      System aukcyjny - ekosystem reklamowy Meta Ads

      Jak działają reklamy Meta Ads?

      Co to jest Meta Ads?

      Meta Ads ekosystem reklamowy, umożliwiający emisję płatnych kampanii reklamowych, na najpopularniejszych serwisach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger oraz siec aplikacji partnerskiej (Audience Network). Te reklamy są tworzone i zarządzane w menedżerze reklam i mogą być wyświetlane na różnych urządzeniach. Meta Ads umożliwiają precyzyjne targetowanie odbiorców na podstawie ich zachowań, preferencji i demograficznych danych, co sprawia, że są skutecznym narzędziem do promowania produktów i usług w internecie.

      Jak działają algorytmy Meta Ads?

      Kampanie Meta Ads są idealnym narzędziem do dotarcia do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Dzięki nim możesz skutecznie zachęcić nawet tych niezdecydowanych do dokonania zakupu w twoim sklepie internetowym, przekonując ich atrakcyjnymi reklamami.

      Reklamy wyświetlają się użytkownikom na różnych etapach procesu zakupowego. Dzięki odpowiedniej strukturze możesz nie tylko dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć świadomość marki, ale także przypomnieć stałym klientom o twojej firmie. Dzieje się tak, gdyż za sprawą Meta Ads uzyskujesz zaawansowane opcje targetowania, które pozwalają precyzyjnie określić grupę docelową na podstawie różnorodnych kryteriów. System Meta Ads wstawia reklamy na platformach społecznościowych do treści przeglądanych przez użytkowników Meta i jeżeli spełniają oni określone parametry (wiek, płeć, zainteresowania, lokalizacja itp.), reklama zostanie im wyświetlona. 

      Ekosystem reklamowy Meta Ads umożliwia tworzenie różnorodnych rodzajów reklam, w tym reklam tekstowych, obrazkowych, wideo, karuzelowych, reklam w formie stories i wiele innych, co pozwala dopasować reklamę do konkretnych celów kampanii i preferencji odbiorców.

      W menedżerze reklam możesz określić budżet kampanii reklamowej oraz harmonogram wyświetlania reklam, co pozwala lepiej kontrolować wydatki i efektywnie zarządzać kampanią. Meta Ads dostarczają także zaawansowanych narzędzi do pomiaru wyników kampanii reklamowych, takich jak liczba wyświetleń, kliknięć, konwersji oraz inne wskaźniki związane z zaangażowaniem użytkowników. Te dane można analizować w celu oceny skuteczności kampanii i podejmowania decyzji o optymalizacji.

      Etapy tworzenia kampanii Meta Ads

      W menedżerze reklam określasz w pierwszej kolejności cel kampanii reklamowej, budżet oraz harmonogram wyświetlania reklam. Następnie, na podstawie różnorodnych kryteriów, takich jak demografia, zainteresowania, zachowania online czy lokalizacja geograficzna, określasz grupę docelową, do której chcesz dotrzeć za pomocą reklam. Na podstawie wybranych wcześniej parametrów tworzysz konkretne reklamy, w wybranej przez ciebie formie, którą należy dopasować pod konkretne miejsce wyświetlania. Jeżeli chcesz, aby twoja reklama trafiła do aktualności, ważne, aby miała format kwadratu, a gdy tworzysz stories, nie zapominaj o formacie 9:16.

      Wybrane reklamy są wyświetlane użytkownikom na platformach Meta, którzy spełniają określone kryteria targetowania. Algorytmy platformy analizują zachowania użytkowników, aby wyświetlać reklamy tym osobom, które są najbardziej prawdopodobne do ich kliknięcia lub interakcji. Jako reklamodawca możesz następnie monitorować wyniki kampanii, takie jak liczba kliknięć, wskaźnik konwersji czy ppc i dokonywać na tej podstawie optymalizacji kampanii w celu poprawy efektywności reklam.

      Po zakończeniu kampanii ważne jest, abyś przeanalizował zebrane dane w celu wyciągnięcia wniosków i lepszego zrozumienia zachowania swoich potencjalnych klientów, co może pomóc w planowaniu kolejnych kampanii.

      Jeżeli przeraża cię wizja samodzielnego ustawiania reklam, warto skorzystać w tym celu z pomocy agencji reklamowej.

      Dowiedz się więcej, sprawdź nasz blog o marketingu i biznesie.

      Z kim będziesz pracować wybierając usługę Meta Ads?

      Poznaj grono specjalistów, którzy pracują nad zwiększeniem efektywności działań reklamowych naszych klientów. Szerokie doświadczenie, codzienne zaangażowanie i partnerska współpraca powodują, że budujemy relacje na długie lata! Średni czas współpracy wynosi 2,5 roku, a w 92% przypadków otrzymujemy pozytywny feedback!

      Jesteśmy ekspertami na rynku, znaleźliśmy się m.in. w rankingu TOP 100 osobowości marketingu 2024 roku, a nasz Kurs Meta Ads został doceniony i wyróżniony przez portal Rocket Jobs.

      Ekspert i doradca biznesowy

      Team Leader & Senior PPC Specialist

      PPC Specialist

      PPC Specialist

      Zaufało nam już +150 firm

      Dołącz do grona klientów Happy Parrots i ciesz się udaną współpracą.

      Wypełnij formularz

      Szukasz agencji reklamowej, która kompleksowo zrealizuje dla Ciebie kampanie reklamowe Meta Ads? Napisz do nas, a my sprawdzimy jak możemy pomóc rozwinąć Twój biznes!


        * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółkę Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego. Więcej informacji znajduje się tutaj.

        Inne osoby, które interesowały się Meta Ads pytają zazwyczaj również o:

        Q&A Meta Ads

        • Jaki jest minimalny budżet w kampaniach Meta Ads?

          Wysokość budżetu kampanii Meta Ads zależy od wielu czynników, w tym od celu kampanii, lokalizacji, czy konkurencyjności rynku. Rekomendowana minimalna kwota na start to 1.500 zł miesięcznie. Zazwyczaj rozpoczynamy kampanię od mniejszych kwot, aby sprawdzić potencjał, a kolejno wraz z pojawieniem się zwrotów z inwestycji skalujemy biznes, inwestując w reklamy na Facebooku i Instagramie wyższe kwoty. 

        • Jakie macie doświadczenie w kampaniach na Facebooku?

          Agencja reklamowa Happy Parrots wywodzi się z kampanii reklamowych i specjalizuje w tym obszarze.  Praca nad zwiększeniem efektywności działań Meta Ads to core naszej działalności. Jako zespół pracujemy od 4 lat, natomiast każdy ze specjalistów posiada dodatkowo własne doświadczenia. Często dzielimy się wiedzą na łamach czasopism branżowych, na eventach a także prowadząc zajęcia na uczelniach wyższych.

        • Czy reklama Meta Ads obejmuje też reklamę na Instagramie?

          Tak, kampanie Meta Ads obejmują możliwość prowadzenia reklam zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Platforma Meta Ads oferuje zintegrowane narzędzia do zarządzania reklamami w obu tych mediach społecznościowych, co pozwala na łatwe i efektywne targetowanie grup docelowych.

        • Kiedy reklama Meta Ads się zwróci? Jakiego ROASu można się spodziewać?

          Zwrot z inwestycji (ROAS) zależy od wielu czynników, w tym od branży, jakości reklamy, strony docelowej oraz specyfiki grupy odbiorców. Przy odpowiednim zarządzaniu kampanią i optymalizacji, ROAS może być bardzo różny, a pierwsze efekty można zauważyć już w ciągu kilku dni lub tygodni po uruchomieniu kampanii. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi case studies, aby zobaczyć osiągane przez nas wyniki. Często dzielimy się również efektami współprac z konkretnych branż na prośbę klienta.

        • W jakich branżach prowadziliście kampanie Meta Ads?

          Prowadziliśmy kampanie Meta Ads dla klientów z różnorodnych sektorów, w tym e-commerce, edukacji, fashion, technologii,, zdrowia, edukacji i wielu innych. Posiadamy bogate doświadczenie w dostosowywaniu strategii do specyfiki każdej branży. Zachęcamy do kontaktu – wtedy będziemy mogli opowiedzieć o doświadczeniu w konkretnym sektorze z reklamami Meta Ads.

        • Czy Meta Ads są skuteczne dla mojej branży?

          Reklama na Facebooku i Instagramie jest skuteczna dla większości branż dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania i szerokiemu zasięgowi. Zeby móc konkretnie odpowiedzieć na pytanie, musimy najpierw poznać więcej informacji o prowadzonym biznesie. Odezwij się, porozmawiamy o tym co zrobić, aby Twoje reklamy Meta Ads przynosiły większe zyski!

        • Czy reklama na Facebooku i Instagramie się opłaca?

          Kluczem do skutecznej reklamy w social mediach, w tym na Facebooku i Instagramie jest m.in. odpowiednio zaprojektowany lejek marketingowy obejmujący dopasowanie reklam, komunikatów do etapu, na którym znajduje się Twój odbiorca. Nasze doświadczenia pokazują, że nawet jeśli teraz Twoja reklama nie działa najlepiej – nie warto się zniechęcać, bo zazwyczaj jest to kwestia nieodpowiedniego podejścia. Chętnie sprawdzimy, jak możemy pomóc Tobie 🙂

        • Czy leady z kampanii Meta Ads są dobrej jakości?

          Jakość leadów z kampanii Meta Ads – zarówno na landing page i w formularzu lead ads – może być bardzo wysoka, szczególnie gdy kampanie są dobrze zaplanowane i skierowane do odpowiednio dobranych segmentów odbiorców. Najważniejsza jest odpowiednia strategia dopasowana do grupy docelowej. We współpracach Lead Generation, głównym czynnikiem powodzenia jest obustronna współpraca i udzielany feedback, tak by móc optymalizować kampanie reklamowe pod kątem pozyskiwania jakościowych leadów.

        • Dlaczego moje reklamy Meta Ads, które prowadzę samodzielnie nagle przestały działać?

          Przyczyn może być wiele, od zmian w algorytmach Meta Ads, przez wyczerpanie budżetu, po zmiany w zachowaniach odbiorców, czy błędy w zbieraniu danych przez Pixela Meta. Warto dokonać szczegółowej analizy wykonywania kampanii, zweryfikowania ustawień oraz analizy konkurencji, aby zidentyfikować potencjalne problemy i zaproponować odpowiednie rozwiązania. Odezwij się do nas jeśli chcesz, abyśmy sprawdzili to i wykonali audyt Twojego konta Meta Ads.

        • Jakie są koszty reklamy na Meta Ads?

          Koszty pozyskania leada czy zakupu różnią się w zależności od branży, lokalizacji, grupy odbiorców, czy konkurencyjności oferty. Napisz do nas jeśli chcesz oszacować koszty reklamy Meta Ads na Twoim koncie reklamowym.

        • Skąd będę wiedzieć, czy reklama Meta Ads działa?

          Efektywność reklam Meta Ads monitorujemy za pomocą narzędzi analitycznych dostępnych na platformie Meta, które dostarczają informacji o zasięgu, zaangażowaniu, liczbie kliknięć, konwersji i innych kluczowych wskaźnikach efektywności. Pracujemy również w oparciu o dane np. z Google Analytics 4, czy systemów wewnętrznych klienta. Nasi specjaliści nie bieżąco informują klientów o wynikach prowadzonych działań, a na koniec miesiąca przygotowujemy dedykowany raport z uwzględnieniem najważniejszych parametrów. Na każdym etapie współpracy dokładnie wiesz co się dzieje i jakie efekty przynoszą nasze działania.

        • Jakie są najlepsze praktyki dotyczące docierania do mojej grupy docelowej?

          Najlepsze praktyki obejmują dokładne profilowanie grupy docelowej, testowanie różnych wariantów reklam, regularne optymalizację kampanii oraz stosowanie reklam dostosowanych do zachowań i preferencji odbiorców. Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie dokładniej, dopóki się nie poznamy. Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej na temat skutecznego docierania do potencjalnych klientów dzięki kampaniom Meta Ads w Twoim biznesie.

        • Kiedy zobaczę wyniki reklam Meta Ads? Kiedy ta inwestycja się zwróci?

          Wyniki kampanii Meta Ads mogą być widoczne już w ciągu kilku dni od uruchomienia, jednak pełna ocena efektywności i zwrotu z inwestycji może wymagać dłuższego czasu i ciągłej optymalizacji kampanii. Zazwyczaj rozpoczynamy reklamy od mniejszego budżetu, a uzyskując coraz lepsze wyniki zwiększamy go, skalując biznes i wzrost z inwestycji.

        • Jak wygląda współpraca z Waszą agencją reklamową przy kampaniach Meta Ads?

          Każdy kanał reklamowy, w tym Meta Ads opiekowany jest przez min. 2 specjalistów tj. osobę prowadzącą klienta oraz dodatkowo Liderkę działu PPC, która na bieżąco aktywna jest również w projekcie. Na etapie ofertowania klient decyduje, na jaki zakres wsparcia agencyjnego się decyduje (np. niektórzy mają własne działy graficzne i chcą dostarczać grafiki samodzielnie, inni delegują kompleksowe działania do nas).
          W przypadku większych współprac, obejmujących kilka zakresów (np. reklamy Meta Ads + reklamy Google Ads + seo + content social media) współpracę koordynuje po naszej stronie Project Manager. Na bieżąco informujemy o wprowadzanych zmianach oraz statusie działania. Dopasowujemy formę kontaktu do preferencji klienta – maile, rozmowy telefoniczne czy cykliczne spotkania. Na koniec każdego miesiąca dostarczamy raport wraz z omówieniem wyników oraz wniosków.

        • Jakie treści reklamowe działają najlepiej?

          Skuteczność treści reklamowych zależy od branży i grupy docelowej, ale ogólnie wysokie zaangażowanie generują treści wideo, wysokiej jakości grafiki, spersonalizowane komunikaty i jasne, przyciągające uwagę call to action. Współpracując z naszymi klientami dzielimy się swoim doświadczeniem, know-how, które zbieraliśmy przez lata i pomaga nam w obniżaniu kosztów pozyskiwania leadów czy zakupów.

        • Czy możecie sprawdzić moje konto reklamowe Meta Ads? Mam wątpliwość, czy prowadzę je poprawnie / aktualna agencja według mnie dowozi słabe wyniki.

          W podobnych przypadkach zazwyczaj zaczynamy od audytu konta reklamowego Meta Ads. Po podpisaniu umowy NDA gwarantującej pełną poufność oraz nadaniu dostępów, nasi specjaliści sprawdzają konto i dotychczasowe wyniki. Na tej podstawie tworzymy podsumowujący poprawne oraz błędne działania, a także zawieramy informacje o naszych rekomendacjach. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze przed nawiązaniem współpracy oszacować, czy i w jaki sposób możemy poprawić rentowność prowadzonych reklam na Facebooku czy Instagramie.

        • Czy macie doświadczenie w kampaniach Meta Ads dla sklepów internetowych?

          Większość naszych klientów prowadzi sklepy internetowe. W tych współpracach skupiamy się na zwiększaniu zwrotu z inwestycji (ROAS). Współpracujemy z firmami z wielu branż – napisz do nas, abyśmy mogli pokazać przykładowe wyniki prowadzonych kampanii Meta Ads dla e-commerce i porozmawiać o tym, jak zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie.

        • W jakim modelu się rozliczacie?

          Kampanie Meta Ads to usługa, którą prowadzimy w ramach abonamentu. Oznacza to, że rozliczamy się co miesiąc na podstawie fee (stałe wynagrodzenie) oraz prowizji wynoszącej 10% budżetu reklamowego (przykładowo: jeśli wydajesz w kampaniach Meta Ads 2.000 zł miesięcznie, dodatkowa prowizja doliczana do wynagrodzenia za prowadzenie kampanii wynosi 200 zł netto). To standardowe rozwiązanie stosowane przez większość agencji oferujących kampanie Meta Ads. Wraz ze wzrostem budżetów reklamowych rośnie ilość pracy, jaką specjaliści muszą przeznaczyć na pracę z reklamami, dlatego taki model pozwala zabezpieczyć czas na te zadania, dla klienta jest to przejrzysta informacja na temat kosztów.

        • Czy pracując z Happy Parrots mam dostęp do konta reklamowego?

          Pracujemy na kontach reklamowych Meta Ads naszych klientów, co oznacza, że po zakończeniu współpracy klient ma dostęp do pełnych danych. To rekomendowane rozwiązanie przez cenionych specjalistów na rynku.

        • Skąd mogę wiedzieć, czy warto Wam zaufać?

          W przypadku większości współprac Meta Ads liczby stoją po naszej stronie 🙂 Chętnie dzielimy się wynikami naszych współprac z konkretnych branż, case studies i opiniami naszych klientów, bo nie mamy nic do ukrycia. O wysokiej jakości i naszych kompetencjach świadczy również status Meta Business Partner.  Nie każda agencja może otrzymać taki status – trzeba spełnić szereg wymagań jakościowych, ale też dysponować odpowiednią liczbą Klientów, wydawać określone budżety w skali miesiąca i korzystać z zaawansowanych rozwiązań technologicznych w systemie reklamowym Meta.

        • Na czym polega optymalizacja kampanii?

          Optymalizacja kampanii reklamowych to jedno z głównych zadań specjalistów Meta Ads, których głównym celem jest maksymalizacja efektywności kampanii. Nasz zespół regularnie przeprowadza modyfikacje treści reklamowych, grup docelowych, ale też weryfikują dane, aby móc wprowadzić najkorzystniejsze zmiany.

        Newsletter

        Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!



          * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Happy Parrots sp. z o.o informacji o aktualnościach i promocjach na podany adres e-mail. Więcej informacji w polityce prywatności tutaj