Say hello


    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Świeżo Palona

    Success stories

    Marka:Świeżo Palona

    Branża:Spożywcza / Kawa & Herbata

    Współpraca:
    • E-mail marketing

    • Facebook Ads

    • Google Ads

    • Sesje fotograficzne

    • Social Media

    Wprowadzenie

    Z marką Świeżo Palona współpracujemy nieprzerwanie od 2019 roku. Do współpracy podchodzimy elastycznie i ze względu na zmieniające się potrzeby oraz sytuację na rynku, zakres współpracy zmienia się co jakiś czas. Wszystko po to, aby dowozić jak najlepsze wyniki.

    Współpracę rozpoczęliśmy od zbudowania lejka sprzedażowego w Social Mediach, a w 2020 roku rozszerzyliśmy zakres o tworzenie Contentu oraz Sesje Fotograficzne. Wszystko po to, aby nadać marce profesjonalny wizerunek oraz zwiększyć zaangażowanie fanów i klientów.

    Problem z zaangażowanie odbiorców pojawiał się od dłuższego czasu. Przeprowadziliśmy analizę dotychczasowych działań i doszliśmy do wniosku, że publikowane treści są zbyt mało life stylowe.

    Zabraliśmy się więc do pracy, aby to zmienić i zorganizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową.

    Produkt

    Świeżo Palona to jeden z liderów w branży Kaw Speciality w Polsce. To sklep dla ludzi, którzy kochają kawę i od filiżanki tego napoju wymagają czegoś więcej niż produkty oferowane w marketach. Poza kawą w sklepie internetowym dostępny jest szeroki asortyment produktów spożywczych oraz akcesoriów do parzenia kawy i herbaty.

    Produkty, które chcieliśmy pokazać na zdjęciach to przede wszystkim kawa i kawiarka, ale również herbata i słodkości, które idealnie komponują się uwielbianego przez wielu czarnego napoju.

    Cel

    Naszym cele było stworzenie lifestylowych treści, które zwiększą wskaźnik zaangażowania fanów, co przełoży się również bezpośrednio na pozyskanie nowych fanów oraz zwiększenie zasięgu marki.

    Dodatkowo, treści te miały być przeznaczone do kampanii reklamowych w social mediach, a ich zadaniem było zwiększenie współczynnika klikalności, a także konwersji.

    Wynik

    Content, który powstał dzięki naszej współpracy, był eksponowany we wszystkich działaniach marketingowych marki. Począwszy od social mediów (Facebook & Instagram), poprzez e-mail marketing, kampanie reklamowe w Google i na Facebooku, a także na sklepowych landing page.

    Treści oparte na lifestylowych zdjęciach wygenerowały prawie dwukrotny wzrost zaangażowania w porównaniu z okresem sprzed profesjonalnej sesji zdjęciowej.

    Większe zaangażowanie z kolei przyczyniło się do zwiększenia liczby fanów o ponad 43% w skali kilku tygodni używania nowych zdjęć.

    Nowy Content przyczynił się również do wzrostu sprzedaży jak i ogólnej klikalności reklam o ponad 25% względem poprzednich miesięcy.

    Fakty

    • Wzrost zaangażowania o 96,84 %
    • Wzrost liczby fanów o 43,02 %
    • Wzrost CTR w reklamach o 25,47 %
    • Wzrost przychodów w kampaniach reklamowych o 25,86 %
    Efekty współpracy z Happy Parrots

    Realizacja

    Przygotowania do realizacji sesji zdjęciowej rozpoczęliśmy od zespołowej burzy mózgów. Zderzyliśmy i przepracowaliśmy mnóstwo pomysłów na temat motywu przewodniego sesji zdjęciowej. Postawiliśmy na lifestyle i codzienne kawowe rytuały.

    W kolejnym kroku zabraliśmy się na dobranie odpowiedniej modelki do wybranego tematu. Chcieliśmy, aby jej uroda była klasyczna, ponieważ całą uwagę odbiorcy chcieliśmy skupić na produkcie i kawowym rytuale. Wybór padł na Julię, z którą świetnie nam się współpracowało.

    Do kompletu brakowało nam jeszcze idealnej scenerii oraz scenariusza. Wybraliśmy sesję w domowym zaciszu eleganckiego apartamentu. Rozpisaliśmy kilkadziesiąt ujęć w scenariuszu i spotkaliśmy się na sesji zdjęciowej, której realizacją zajęliśmy się wspólnie z Izą

    Aby dodać więcej uroku i prawdziwości porannych rytuałach podjęliśmy współpracę kolaboracyjną z naszym innym partnerem biznesowym – marką Dreamcatcher z branży fashion, która w swoim asortymencie posiada szeroki wybór kimon.

    Realizacja sesji zdjęciowej to była świetna zabawa i znakomita smakowa podróż, dzięki Świeżo Palonym ziarnom kawy z całego świata!

    Wspólnie przygotowaliśmy mnóstwo ujęć, a na planie zdjęciowym spędziliśmy niemal cały dzień. Mając obrobione zdjęcia, zabraliśmy się za tworzenie nowej komunikacji marketingowej. 

    Zmiany jakie przeszła komunikacji marki były widoczne gołym okiem. Poniżej przykład tego, jak zmienił się feed instagramowy marki.

    Instagram Świeżo Palonej przed sesją zdjęciową
    Instagram Świeżo Palonej po sesji zdjęciowej

    Użytkownicy zaczęli chętniej wchodzić w interakcję, a posty zaczęły uzyskiwać większe zasięgi.

    Zdjęcia zostały też wykorzystane do kreacji reklamowych, których efektywność poprawiła się o ponad 25%. Content ma olbrzymie znaczenie w odbiorze reklamy, dlatego warto nad nim pracować.

    Kampania reklamowa z wykorzystaniem materiałów z sesji zdjęciowej

    Dzięki temu, że wiele zdjęć jest przygotowana w dość uniwersalnej formie (bez etykiety kawy), to można ich używać przez bardzo długi czas, niezależnie od zmieniającej się oferty sklepu. Taki też był cel, który udało nam się osiągnąć.

    Opinia partnerów

    Zuzanna Wędołowska o współpracy z agencją marketingową Happy Parrots

    Razem z całą ekipą Szpinak robi bleee jesteśmy zachwycone dotychczasową współpracą z Happy Parrots. Wreszcie wiemy, co to znaczy dobra opieka w zakresie marketingu e-commerce. Kontakt z zespołem jest szybki i efektywny, nawet w sytuacjach kryzysowych czy weekendowych. Jesteśmy dobrze poinformowane i czujemy się zaopiekowane na każdym etapie współpracy - od planowania ogólnych działań, przez konkretne kampanie reklamowe, aż po raportowanie ich efektywności. Wreszcie wiem dokładnie, na co przeznaczone są pieniądze inwestowane w reklamę. Co najważniejsze - Happy Parrots są po prostu skuteczni, ich reklamy celne choć nienachalne, a wyniki sprzedaży stale rosną.

    Owner Szpinak Robi Blee

    Marta Grzywacz o współpracy z agencją reklamową Happy Parrots

    Praca z zespołem Happyparrots to czysta przyjemność. Odkąd współpracuję z HP mogę skupić się na komunikacji i rozwijaniu nowych projektów, ponieważ wiem że działania marketingowe są w dobrych rękach. Jestem im bardzo wdzięczna za elastyczne i proaktywne podejście do pracy, dzięki temu zawsze wszystko jest na czas, a kampanie dostosowują się do tego co dzieje się w YM na bieżąco. Profesjonalne raporty i analizy zrealizowanych kampanii dostarczane co miesiąc pozwalają trzymać rękę na pulsie.

    Founder Yellow Meadow

    Krzysztof Iwanek o współpracy z krakowską agencją reklamową Happy Parrots

    Współpraca z Happy Parrots od samego początku przebiega bardzo zadawalająco. Świetny kontakt i niezawodność, wiem że zawsze mogę na nich liczyć. Pracownicy są proaktywni i otwarci na nowe ścieżki, a osiągane wyniki są satysfakcjonujące.

    Sylwia Ptak - Dyrektor Szkoły Językowej Lingualand o wspołpracy z Happy Parrots

    Dziękuję za świetną współpracę. Bardzo cenię sobie Państwa wiedzę i doświadczenie w branży oraz wszystkie cenne porady i opinie, z których miałam przyjemność korzystać. Dziękuję również za fachową opiekę i sprawne działanie.

    Dyrektor Lingualand

    Współpracujemy z Happy Parrots w zakresie realizacji kampanii sprzedażowych Meta Ads dla naszego sklepu internetowego. Wyniki przeszły nasze najśmielsze oczekiwania, ponieważ przychody z kampanii na Facebooku w ciągu trzech miesięcy od jej startu wzrosły o ponad 2000%. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy!

    Marketing Wisan

    Emilia Kaczmarska-Feder o współpracy z agencją marketingową Happy Parrots

    Bardzo cenimy sobie ogromne zaangażowanie oraz pasję charakteryzujące cały zespół Happy Parrots. Pomimo tego, że pracujemy dopiero kilka miesięcy już zauważyliśmy zdecydowaną poprawę w wyników sprzedażowych. Są ekspertami w tym co robią, obdarzając Klienta dużą opieką i zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

    Dyrektor Projektów Quest for English

    Adrianna Wiltos o współpracy z agencją marketingową Happy Parrots

    Współpraca z Jakubem i jego zespołem kilka lat temu przebiegła super profesjonalnie i była dopasowana do potrzeb mojego sklepu. Bardzo profesjonalne podejście i super szybki kontakt. Polecam każdemu, kto szuka "kogoś od reklam" :)

    Owner Ruda Mama Tkaniny

    Mateusz Zachodni z Netii o współpracy z agencją reklamową Happy Parrots

    Po zmianach związanych z RODO na Facebooku w grudniu 2020 roku, przestałem sobie radzić z reklamą na FB. Mniej więcej od lutego rozpocząłem poszukiwania kogoś do pomocy. Pierwsze rozmowy z agencjami zakończyły się fiaskiem. W końcu któregoś wieczora trafiłem na reklamę Jakuba dotycząca tematu wyczerpujących się grup odbiorców. Artykuł przeczytałem i wpadłem w sidła reklamy:D. A tak na poważnie, napisałem na messengerze. Kuba jako pierwszy nie lał wody, nie rzucał frazesami typu „rozpoznawalność marki", co w mojej sytuacji nie miało sensu, bo pracuje w dużym telekomie. Zależy mi głównie na pozyskaniu nowych klientów. I w sumie od ponad roku udaje się to robić z sukcesem. W grudniu 2021 roku przedłużyliśmy umowę na kolejne 24 miesiące. Co ważne, sam się na to zdecydowałem i sam to zaproponowałem. Happy Parrots to nie tylko Kuba, to też Rafał, który w razie pytań odnośnie RODO odpowiada rzeczowo i doradza. Wojtek ogarniający na bieżąco moje kampanie, odpowiadający sprawnie na maile, telefony i smsy. W każdej chwili mogę z nim skonsultować osiągane wyniki lub rzucić jakiś poroniony pomysł i mi powie czy próbujemy czy nie ma sensu. No i nie można zapomnieć o Justynie, która jest świetnym grafikiem. Materiały reklamowe tworzone są niezwykle szybko. Co tu dużo mówić, moje materiały reklamowe są lepsze niż centrali ;). W skrócie: sprawny, przyjemny kontakt. Założone cele są osiągane :D. Współpraca układa się bardzo dobrze i jest rozszerzana na kolejne platformy.

    Sales Manager Netia

    Pozostałe case studies