Say hello


    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Akademia UXUI

    Success stories

    Marka:Akademia UXUI

    Branża:Edukacja / IT

    Współpraca:
    • Facebook Ads

    • Google Ads

    Wprowadzenie

    Zacznijmy od samego początku, czyli od tego ja to wszystko się zaczęło. Nasza współpraca rozpoczęła się dzięki temu, że… wykonaliśmy dobrą robotę dla innej marki.

    Nasze usługi, zresztą już nie po raz pierwszy zostały polecone i w ten oto sposób CEO Akademii UXUI postanowił skontaktować się z nami i poznać nasz pomysł na przeprowadzenie kampanii reklamowej dla wówczas rozpoczynających się zapisów na Kurs UXUI.

    Produkt

    Kampania reklamowa dotyczyła kursu Full Stack UXUI Designer przygotowującego kursantów do podjęcia pracy jako Full Stack UXIUI Designer. Zajęcia odbywały się stacjonarnie w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Koszt zapisu na semestr w pakiecie professional wynosił 12 990,00 zł, a zajęcia startowały we wrześniu.

    Cel

    Naszym celem było zwiększenie liczby uczestników kursu o 33% poprzez działania efektywnościowe Facebook Ads oraz Google Ads.

    Wynik

    Cel zrealizowaliśmy w ciągu kilkunastu dni od startu kampanii. Zamknęliśmy kampanię, zwiększając ilość uczestników kursu o ponad 241%, co wymagało utworzenia kilku nowych grup dla kursantów oraz dodatkowej rekrutacji trenerów.

    Wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, a kampania okazała się ogromnym sukcesem, co poskutkowało rozszerzeniem współpracy. W momencie pisania tego success stories, właśnie trwa kolejna edycja kursu i wszystko wskazuje na to, że lada chwila padnie kolejny rekord sprzedaży… Mimo to, że poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko.

    Fakty

    Wzrost liczby kursantów o 241% w stosunku do poprzedniej edycji kursu. Ponad 10 tys. użytkowników odwiedzających landing page pod wpływem reklamy. Zwrot z inwestycji (ROI) na poziomie 5610%.

    Realizacja

    Współpracę rozpoczęliśmy od przygotowania strategii działań, która zakładała podział budżetu reklamowego na poszczególne media, rozbudowaną strukturę lejka konwersji oraz wykorzystanie języka korzyści w komunikacji do tworzonych treści.

    Przed rozpoczęciem emisji reklam postanowiliśmy wykonać rutynowy audyt prawidłowości zainstalowanej analityki. Okazało się, że narzędzia analityczne takie jak Google Analytics i Piksel Facebooka nie działają poprawnie.

    Na szczęście w naszym zespole mamy osoby z wysokimi umiejętnościami technicznymi i daliśmy radę skonfigurować wszystkie narzędzia właściwie od zera. Do dnia dzisiejszego wszystkie dane odbierane są prawidłowo, dzięki czemu możliwa jest zaawansowana analiza wyników, a algorytmy Facebooka czy Google otrzymują dane wysokiej jakości do optymalizacji reklam, co przekłada się na lepsze wyniki kampanii reklamowych.

    Projektując lejek konwersji, dużą uwagę poświęciliśmy dywersyfikacji treści, które miały być emitowane odbiorcom. Postawiliśmy na język korzyści, a każda kreacja reklamowa podawała jak na tacy coraz to inne argumenty zachęcające do zapisania się na kurs.

    Poza kampanią do nowych odbiorców w social mediach, prężnie pracowaliśmy nad pozyskiwaniem ruchu z sieci wyszukiwania Google, gdzie co prawda koszt kliknięcia był wysoki, ale trafiliśmy do mocno sprofilowanych użytkowników, którzy szukali właśnie tego typu kursu.

    Jednak kluczowym elementem układanki był dolny etap lejka, gdzie zastosowaliśmy regułę niedostępności. W ten oto sposób, w kolejnych miastach informowaliśmy o tym, że kończą się miejsca. To właśnie w tym momencie ilość zapisów wystrzeliła w górę, ponieważ każdy zainteresowany obawiał się, że może dla niego zabraknąć miejsca. Czy można było wyobrazić sobie silniejszy bodziec, dla osób, którym podoba się produkt, ale nie byli przekonani czy to jest odpowiedni czas na skorzystanie z niego?

    Tak przygotowana kampania przeszła najśmielsze oczekiwania naszego partnera biznesowego. Cóż… to był kolejny zwykły dzień w biurze Happy Parrots. Napisz do nas, by porozmawiać o tym, co możemy zrobić dla Twojego biznesu.

    Opinia partnerów

    Zuzanna Wędołowska o współpracy z agencją marketingową Happy Parrots

    Razem z całą ekipą Szpinak robi bleee jesteśmy zachwycone dotychczasową współpracą z Happy Parrots. Wreszcie wiemy, co to znaczy dobra opieka w zakresie marketingu e-commerce. Kontakt z zespołem jest szybki i efektywny, nawet w sytuacjach kryzysowych czy weekendowych. Jesteśmy dobrze poinformowane i czujemy się zaopiekowane na każdym etapie współpracy - od planowania ogólnych działań, przez konkretne kampanie reklamowe, aż po raportowanie ich efektywności. Wreszcie wiem dokładnie, na co przeznaczone są pieniądze inwestowane w reklamę. Co najważniejsze - Happy Parrots są po prostu skuteczni, ich reklamy celne choć nienachalne, a wyniki sprzedaży stale rosną.

    Owner Szpinak Robi Blee

    Marta Grzywacz o współpracy z agencją reklamową Happy Parrots

    Praca z zespołem Happyparrots to czysta przyjemność. Odkąd współpracuję z HP mogę skupić się na komunikacji i rozwijaniu nowych projektów, ponieważ wiem że działania marketingowe są w dobrych rękach. Jestem im bardzo wdzięczna za elastyczne i proaktywne podejście do pracy, dzięki temu zawsze wszystko jest na czas, a kampanie dostosowują się do tego co dzieje się w YM na bieżąco. Profesjonalne raporty i analizy zrealizowanych kampanii dostarczane co miesiąc pozwalają trzymać rękę na pulsie.

    Founder Yellow Meadow

    Krzysztof Iwanek o współpracy z krakowską agencją reklamową Happy Parrots

    Współpraca z Happy Parrots od samego początku przebiega bardzo zadawalająco. Świetny kontakt i niezawodność, wiem że zawsze mogę na nich liczyć. Pracownicy są proaktywni i otwarci na nowe ścieżki, a osiągane wyniki są satysfakcjonujące.

    Sylwia Ptak - Dyrektor Szkoły Językowej Lingualand o wspołpracy z Happy Parrots

    Dziękuję za świetną współpracę. Bardzo cenię sobie Państwa wiedzę i doświadczenie w branży oraz wszystkie cenne porady i opinie, z których miałam przyjemność korzystać. Dziękuję również za fachową opiekę i sprawne działanie.

    Dyrektor Lingualand

    Współpracujemy z Happy Parrots w zakresie realizacji kampanii sprzedażowych Meta Ads dla naszego sklepu internetowego. Wyniki przeszły nasze najśmielsze oczekiwania, ponieważ przychody z kampanii na Facebooku w ciągu trzech miesięcy od jej startu wzrosły o ponad 2000%. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy!

    Marketing Wisan

    Emilia Kaczmarska-Feder o współpracy z agencją marketingową Happy Parrots

    Bardzo cenimy sobie ogromne zaangażowanie oraz pasję charakteryzujące cały zespół Happy Parrots. Pomimo tego, że pracujemy dopiero kilka miesięcy już zauważyliśmy zdecydowaną poprawę w wyników sprzedażowych. Są ekspertami w tym co robią, obdarzając Klienta dużą opieką i zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

    Dyrektor Projektów Quest for English

    Adrianna Wiltos o współpracy z agencją marketingową Happy Parrots

    Współpraca z Jakubem i jego zespołem kilka lat temu przebiegła super profesjonalnie i była dopasowana do potrzeb mojego sklepu. Bardzo profesjonalne podejście i super szybki kontakt. Polecam każdemu, kto szuka "kogoś od reklam" :)

    Owner Ruda Mama Tkaniny

    Mateusz Zachodni z Netii o współpracy z agencją reklamową Happy Parrots

    Po zmianach związanych z RODO na Facebooku w grudniu 2020 roku, przestałem sobie radzić z reklamą na FB. Mniej więcej od lutego rozpocząłem poszukiwania kogoś do pomocy. Pierwsze rozmowy z agencjami zakończyły się fiaskiem. W końcu któregoś wieczora trafiłem na reklamę Jakuba dotycząca tematu wyczerpujących się grup odbiorców. Artykuł przeczytałem i wpadłem w sidła reklamy:D. A tak na poważnie, napisałem na messengerze. Kuba jako pierwszy nie lał wody, nie rzucał frazesami typu „rozpoznawalność marki", co w mojej sytuacji nie miało sensu, bo pracuje w dużym telekomie. Zależy mi głównie na pozyskaniu nowych klientów. I w sumie od ponad roku udaje się to robić z sukcesem. W grudniu 2021 roku przedłużyliśmy umowę na kolejne 24 miesiące. Co ważne, sam się na to zdecydowałem i sam to zaproponowałem. Happy Parrots to nie tylko Kuba, to też Rafał, który w razie pytań odnośnie RODO odpowiada rzeczowo i doradza. Wojtek ogarniający na bieżąco moje kampanie, odpowiadający sprawnie na maile, telefony i smsy. W każdej chwili mogę z nim skonsultować osiągane wyniki lub rzucić jakiś poroniony pomysł i mi powie czy próbujemy czy nie ma sensu. No i nie można zapomnieć o Justynie, która jest świetnym grafikiem. Materiały reklamowe tworzone są niezwykle szybko. Co tu dużo mówić, moje materiały reklamowe są lepsze niż centrali ;). W skrócie: sprawny, przyjemny kontakt. Założone cele są osiągane :D. Współpraca układa się bardzo dobrze i jest rozszerzana na kolejne platformy.

    Sales Manager Netia

    Pozostałe case studies