Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    Kurs Online: TikTok dla Influencerów od A do Z!

    To JEDYNY i innowacyjny na polskim rynku kurs, który dostarcza rzetelnej, praktycznej wiedzy, pozwalającej na efektywne rozwijanie profili osobistych i marek na TikToku.

    Ucz się od doświadczonego praktyka, influencera i naucz się tworzyć viralowe treści, by samodzielnie prowadzić swój profil na TikToku. Podczas kursu nauczysz się zwiększać zasięgi organiczne treści, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć kampanie reklamowe TikTok Ads.

    • 15h zajęć online w 6 tygodni nauki,
    • Praktyczne warsztaty w aplikacji TikTok,
    • ✅ Zajęcia prowadzone przez trenera, który na swoim profilu TT ma 2,7 mln polubień, a prawie każde wideo jest viralowe (+100k wyświetleń),
    • Dostęp do trenera przez cały okres trwania kursu,
    • Certyfikat z podpisem i personalną rekomendacją trenera,
    • ✅ Kolacja z uczestnikami kursu w Pakiecie VIP, podczas której nawiążesz kontakty w branży.

    ℹ️ Start kursu online: 06 listopada 2024

    O czym jest ten kurs?

    Kurs Online: TikTok dla Influencerów od A do Z! to kompleksowe szkolenie z projektowania i tworzenia viralowych treści na TikToku. Podczas kursu dowiesz się, jak działa algorytm TikToka, jak tworzyć angażujące filmy, budować lojalną społeczność oraz jak współpracować z markami, by zarobić najwięcej.

    Ucz się od praktyka, który w swoim portfolio ma rozbudowany profil, a o jego TikTokach piszą największe media w kraju! Zamiast uczestnictwa w nudnym ogólnym, marketingowym kursie, dołącz do nas i poznaj dziesiątki ciekawych smaczków, sztuczek i dobrych praktyk, zweryfikowanych przez trenera.

    Dlaczego warto?

    Nie tylko nauczysz się tworzyć treści, ale również dowiesz się, jak skutecznie promować swój profil, analizować wyniki, oraz zarządzać wizerunkiem i kryzysami. Ten kurs pomoże Ci również znaleźć pierwsze współprace z markami i skutecznie negocjować warunki.

    Podczas kursu, prowadzący opowie o prawdziwych historiach sukcesu na przykładzie znanych twórców oraz własnych doświadczeniach.

    Jednym z głównych filarów kursu, będzie wiedza z zakresu tworzenia autentyczności marki, poszukiwaniu własnej niszy, która pozwoli na współprace influencerskie z największymi firmami w kraju.

    Dla kogo jest ten kurs?

    Kurs online dla specjalistów ds. social mediów i SM Managerów

    Początkujący Influencerzy

    Zawsze marzyłeś by zostać Influencerem i zarabiać na współpracach. Podczas kursy nauczysz się wszystkiego od podstaw, by szybko zacząć budować swoją silną markę na TikToku i szybko zdobywać nowych obserwujących.

    Osoby chcące szybciej rozwijać swój profil na TikToku

    Działasz już na TikToku, ale nie idzie Ci tak dobrze jak na Instagramie? Każda aplikacja mediów społecznościowych działa inaczej. Nie trać czasu na kopiowanie swoich taktyk z Instagram. Naucz się, jak tworzyć treści angażujące na TikToku, by zwiększać swoje zasięgi i budować relacje z markami, co może otworzyć przed Tobą zupełnie nowe możliwości zawodowe.

    Zmień pracę i zacznij zarabiać więcej! Kariera w branży marketingu.

    Specjaliści Social Media oraz Influencer Marketingu

    Pracujesz w social mediach i chciałbyś postawić kolejny krok w swoim rozwoju? Rynek pracy zmienia się dynamicznie i umiejętność realizacji kampanii z influencerami oraz umiejętność tworzenia viralowych treści na TikToku będzie kluczowa w najbliższych latach.

    Twórcy internetowi

    Jesteś twórcą internetowym? Być może zdobyłeś już pewną publiczność i opanowałeś podstawy platformy, ale teraz pragniesz wznieść swoje działania na wyższy poziom. W tym kursie dowiesz się, jak angażować odbiorców w nowy, bardziej skuteczny sposób, poznasz najnowsze trendy w tworzeniu treści oraz zaawansowane narzędzia analityczne, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, co działa, a co wymaga poprawy.

    Meta Ads dla małych i średnich firm
    CMO - Meta Ads Manager

    Szefowie działów Marketingu

    Masz w swoim zespole specjalistów od social mediów, którzy zajmują się tworzeniem treści na TikToku? Zdobądź wiedzę i doświadczenie, które pozwolą Ci świadomie i umiejętnie zarządzać zespołem marketingowym. Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać TikTok do budowania zaangażowania i jak wkomponować te działania w lejek sprzedażowy w Twojej branży. Zabierz ze sobą zespół i skorzystajcie ze zniżki dla grup, aby wspólnie podnosić jakość i skuteczność Waszych kampanii na TikToku.

    Odkryj korzyści

    Szkolenie jest zaplanowane tak, abyś w ciągu 6 tygodni zdobył całą niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na efektywne działanie na TikToku.

    Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, po 2,5 godziny, a pomiędzy spotkaniami będziesz wykonywać praktyczne zadania domowe, które osobiście sprawdzi trener i każdorazowo wróci do Ciebie z feedbackiem.

    Według raportu “Ekonomia twórców po polsku 2024“, aż 6 na 10 twórców internetowych w Polsce zarabia na swojej działalności online. Najczęściej spotykane miesięczne zarobki mieszczą się w przedziale od 1 000 zł do 9 999 zł, co dotyczy prawie 44% badanych. To pokazuje, że publikowanie treści na TikToku może przynosić regularne dochody, które mogą być szybkim i efektywnym sposobem na dorobienie do swojej etatowej pensji.

    A już co czwarty twórca wskazuje, że jego dochody przekraczają 10 000 zł miesięcznie, co potwierdza rosnący potencjał zarobkowy w tej branży.

    Ponad 12% ankietowanych osiąga zarobki w przedziale od 10 000 zł do 19 999 zł miesięcznie, a prawie 9% zarabia od 20 000 zł do 49 999 zł.

    Najwyższe zarobki, przekraczające 50 000 zł miesięcznie, osiąga 4,2% twórców.

    Program kursu online: TikTok dla Influencerów od A do Z!

    • #1 Wprowadzenie do TikTok i Budowanie Marki Osobistej

      Wprowadzenie
      Przedstawienie się i określenie celu szkolenia.
      Kim jestem? (prowadzący)
      Krótkie omówienie roli TikToka jako platformy społecznościowej.
      Czym jest TikTok?
      Historia TikToka i jego ewolucja.
      Różnice między TikTokiem a innymi platformami social media.
      Analiza TikToka na tle innych platform
      Przegląd innych platform (Instagram, YouTube, Facebook).
      Dlaczego TikTok zyskał tak dużą popularność?
      Terminologia TikTok
      Omówienie podstawowych pojęć: DC (Discovery Page), FYP (For You Page), duety, challenge, itp.
      Znani tiktokerzy – ich fenomen i wpływ na rynek.
      Konto biznesowe vs standardowe
      Różnice i zalety każdego rodzaju konta.
      Jakie konto wybrać i dlaczego?
      Przygotowanie do startu na TikToku
      Co warto zrobić/mieć przed założeniem konta?
      Znaczenie autentyczności w budowaniu marki osobistej.
      Demografia TikToka i regulamin
      Kto korzysta z TikToka? Omówienie demografii użytkowników.
      Przegląd regulaminu i zasad społeczności TikToka.
      Przyszłość TikToka
      Jak będzie wyglądać polski TikTok w przyszłości przez pryzmat pojawiających się nowych funkcji w USA np. TikTok Shop lub monetyzacja wyświetleń

    • #2 Algorytm TikTok i Skuteczne Publikacje

      Kiedy i jak publikować materiały na TikToku?
      Najlepsze godziny publikacji.
      Jakie materiały najlepiej działają?
      Budowanie zaangażowanej widowni
      Jak zatrzymać widza i utrzymać jego uwagę?
      Jak zwiększyć czas oglądania Twoich filmików?
      Wyróżnianie się z tłumu
      Sposoby na wyróżnienie swojego kontentu.
      Jak unikać utraty algorytmu?
      Kreowanie contentu
      Trzymanie się tematyki kontentu.
      Poszerzanie tematyki – kiedy i jak to robić?
      Optymalizacja lokalizacji i unikane błędów
      Znaczenie lokalizacji podczas publikacji.
      Czego nie mówić i nie robić na TikToku?
      Tworzenie Viralowych Filmików
      Definicja viralu.
      Zapoznanie z podstawowym narzędzien do edycji – CapCut oraz narzędziami TikTok

    • #3 Influencer Marketing na TikToku

      Jak być wartościowym influencerem?
      Definiowanie swojej niszy i budowanie autentyczności.
      Długoterminowe strategie sukcesu.
      Public Relations na TikToku
      Budowanie pozytywnego wizerunku.
      Reagowanie na krytykę i zarządzanie kryzysowe.
      Współprace z markami
      Rodzaje współprac: barterowe i płatne.
      Jak skutecznie oferować swoje usługi?
      Gdzie szukać współprac?
      Raportowanie wyników
      Jak raportować współprace?

    • #4 Promowanie Treści i Reklamy na TikToku

      Co to jest promowanie treści i jakie są jego korzyści?
      Omówienie narzędzi promocyjnych dostępnych na platformie.
      Manager reklam na TikToku
      Jak działa i jak go używać?
      Wybór najlepszej opcji promowania treści.
      Targetowanie odbiorców
      Jak określić swój target?
      W jaki sposób TikTok może pomóc w precyzyjnym targetowaniu?
      Optymalizacja kampanii reklamowych
      Jak skutecznie zarządzać kampanią?

    • #5 Analiza Raportów i Optymalizacja Działań

      Raporty od TikTok
      Jakie informacje zawierają raporty TikToka?
      Jak je czytać i analizować?
      Analiza raportów na przykładach
      Praktyczne zadanie z analizą raportu.
      Wyciąganie wniosków i zastosowanie ich w strategii konta.
      Wartościowi odbiorcy
      Którzy odbiorcy są najbardziej wartościowi?
      Jakich odbiorców unikać?
      Znaczenie raportów przy współpracach
      Jak wykorzystać raporty w komunikacji z markami?
      TikTok Studio jako źródło inspiracji.

    • #6 TikTok w Praktyce – Najlepsze Praktyki i Case Study

      Najczęstsze błędy na TikToku
      Jakie błędy popełniają początkujący twórcy?
      Jak ich unikać?
      Priorytety podczas nagrywania treści
      Co naprawdę liczy się w tworzeniu filmików?
      Znaczenie jakości i autentyczności.
      Reakcje na krytykę
      Jak skutecznie komunikować się z odbiorcami?
      Zarządzanie negatywnymi komentarzami.
      Maksymalizacja przyrostu followersów
      Co zrobić, by zwiększyć liczbę obserwujących?
      Praktyczne wskazówki i strategie.
      Rywalizacja i współpraca z konkurencją
      Śledzenie działań konkurencji.
      Jak rywalizować i kiedy warto współpracować?
      Budzenie emocji w kontencie
      Jak skutecznie wykorzystywać emocje w filmikach?

    Trener: Matěj Pakulski

    Matěj Pakulski, czyli Matěj – FashionGuy jest influencerem i ekspertem w dziedzinie mody z ponad 8-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w lifestyle oraz fashion na TikToku, gdzie prowadzi swój popularny profil @Czech_Guy_In_Warsaw, który dzięki wykorzystaniu wiedzy i umiejętności marketingowych, jest jednym z najpopularniejszych profili w tym segmencie na polskim TikToku.

    Matěj dzieli się swoją wiedzą na temat stylizacji i trendów, przyciągając uwagę szerokiej publiczności. Miał przyjemność dystrybuować marki premium i luxury na rynkach Europy Środkowej, a jego doświadczenie obejmuje również Business Development segmentu OFF PRICE w branży fashion na blisko 65 rynkach oraz Category Management przy produkcji kolekcji modowych.

    Matěj Pakulski dzięki popularności swoich social mediów, regularnie udziela wywiadów w mediach branżowych, takich jak Fashion Biznes i Onet, a także w popularnych stacjach radiowych, w tym Radio Zet i wiele innych. Jego filmiki są również szeroko komentowane na portalach plotkarskich, takich jak Pudelek.pl czy Plotek.pl. 

    Matěj nie przebiera w słowach, a jego subiektywne oceny mogą zaboleć, zwłaszcza tych, którzy zostają przez niego ocenieni. Jednak jego content wnosi ogromną wartość edukacyjną. Jego misją jest uświadamianie konsumentów modowych, by mogli podejmować niezależne decyzje.

    Matěj współpracuje z największymi markami modowymi w Polsce na swoim kanale TikTok. Nie tylko edukuje, ale także inspiruje, pomagając markom oraz influencerom osiągać sukces na TikToku. Pracował z takimi markami jak Guerlain, Jo Malone, Venezia, Ochnik, Wojas i wieloma innymi.

    Co po ukończeniu kursu?

    Po ukończeniu 15 godzin zajęć, kursanci przystępują do egzaminu, od wyników którego zależy czy otrzymają certyfikat ukończenia kursu. 

    Certyfikat ukończenia Kursu Online: TikTok dla Influencerów od A do Z jest cenny, ponieważ nie wystarczy jedynie ukończyć zajęć, aby go zdobyć. Osoby, które go posiadają, wykazują odpowiedni poziom teoretyczny i praktyczny w zakresie wiedzy i umiejętności.

    Certyfikat jest przyznawany wyłącznie tym uczestnikom, którzy pomyślnie przejdą końcowy test z pytaniami zamkniętymi, uzyskując minimum 70% prawidłowych odpowiedzi.

    Najlepsi i najbardziej wyróżniający się studenci mogą otrzymać propozycję odbycia stażu w agencji reklamowej Happy Parrots.

    Ponadto, każdy absolwent kursu zyskuje dostęp do specjalnej grupy na Facebooku, gdzie będzie mógł wymieniać się doświadczeniami z trenerem oraz innymi uczestnikami kursu.

    Po każdych zajęciach uczestnicy otrzymają dostęp do nagrań wideo z lekcji, z których będą mogli korzystać bez ograniczeń aż do zakończenia kursu.

    Ukończ kurs online i zdobądź certyfikat!

    Opinie o naszych kursach

    Uczestnicy poprzednich edycji naszych kursów, ocenili je bardzo wysoko: 9.5/10. Jako najmocniejszą stronę wskazali merytoryczny i wartościowy content oraz atmosferę zajęć i zaangażowanie prowadzącego.

    To sprawia, że Kurs Online od Happy Parrots, są obecnie jednymi z najlepiej ocenianych kursów online, prowadzonych na żywo w Polsce.

    Pakiet Standard

    Nasz kurs online, to:

    ✅ 6 x 2.5h zajęć, które składają się z części teoretycznej i praktycznej,
    ✅ Nieograniczona możliwość zadawania pytań trenerowi,
    ✅ Praktyczne zadania domowe, które zostaną sprawdzone przez specjalistów z doświadczeniem, pozostawią Ci feedback,
    ✅ Dostęp do materiałów ze szkolenia, wideo i prezentacje, przez cały czas trwania kursu,
    ✅ Egzamin końcowy i certyfikacja z osobistymi referencjami od trenera kursu,
    ✅ Zajęcia na wygodnej platformie Google Classroom,
    ✅ Brak ukrytych kosztów i wygodny system ratalny,
    ✅ Możliwość stażu w Happy Parrots dla najlepszych studentów.

    Cena kursu to 1500 zł netto (1845 zł brutto)

    Oferujemy zniżki grupowe od 3 osób. Aby dowiedzieć się więcej napisz na akademia@happyparrots.pl.

    Aby zarezerwować miejsce w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 300 zł netto (360 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online standard – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.

    Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 05 listopada 2024.

    Pakiet VIP

    Oczekujesz od kursu czegoś więcej? To świetnie! Mamy dla Ciebie wyjątkowy pakiet VIP, który rozszerza zawartość kursu o dodatkowe elementy takie jak:

    • ✅ Dożywotni dostęp do nagrań kursu
    • ✅ Networking: kolacja z trenerami, oraz z założycielami i wybranymi specjalistami z agencji reklamowej Happy Parrots, a także innymi kursantami VIP oraz gośćmi specjalnymi,
    • ✅ Darmowy dostęp do biblioteki e-booków Happy Parrots
    • ✅ Darmowy dostęp do biblioteki raportów branżowych Happy Parrots
    • ✅ 2h konsultacji ze specjalistami Happy Parrots po zakończeniu kursu

    Cena kursu VIP to 2100 zł netto (2583 zł brutto)

    Aby zarezerwować miejsce VIP w grupie, opłać wpisowe. Wynosi ono 500 zł netto (615 zł brutto). Umożliwiamy płatność natychmiastową poprzez PayU: BLIK, aplikacje bankowe lub przelew tradycyjny (73 2490 0005 0000 4530 7372 7789), w tytule wpisz “kurs online VIP – imię i nazwisko”. Opłacając wpisowe akceptujesz regulamin kursu.

    Aby zapewnić sobie miejsce w grupie, opłać całość kwoty do 05 listopada 2024.

    Wygodne raty

    Nie masz środków, by opłacić kurs przed jego startem dziś? Wybierz opcję rozłożenia kosztów na raty! Opłać wpisowe i napisz do nas, by rozłożyć dalsze płatności na raty.

    Masz pytania?

    Wypełnij formularz kontaktowy, napisz maila lub zadzwoń!

    akademia@happyparrots.pl

    884 837 185 


      * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez spółki Happy Parrots z siedzibą w Sławkowicach, w celu realizacji zapytania ofertowego. Więcej informacji znajduje się tutaj.

      Q&A TikTok dla Influencerów od A do Z!

      • Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?

        Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.

      • Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?

        Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane, by rozpocząć kurs. Jeśli jednak chcesz otrzymać certyfikat, po jego zakończeniu, to musisz wykonać zadania domowe, które trzeba będzie częściowo zrealizować w menedżerze reklam, który sprawnie działa wyłącznie na komputerach stacjonarnych i laptopach.

      • Jak odbywają się zajęcia?

        Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.

      • Kiedy odbędą się zajęcia?

        Zajęcia odbywają się we środy, o godz 19:00, począwszy od 6 listopada.

        06 listopada 2024, godz: 19:00
        13 listopada 2024, godz: 19:00
        20 listopada 2024, godz: 19:00
        27  listopada 2024, godz: 19:00

        04 grudnia 2024, godz: 19:00
        11 grudnia 2024, godz: 19:00

      Newsletter

      Zapisz się do newslettera by otrzymywać zaawansowane treści dla doświadczonych marketerów!



        * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Happy Parrots sp. z o.o informacji o aktualnościach i promocjach na podany adres e-mail. Więcej informacji w polityce prywatności tutaj