Współpracę rozpoczynamy od briefu. Prześlemy Ci ankietę z najważniejszymi pytaniami, które pozwolą nam lepiej poznać Twoją markę i produkty, które sprzedajesz. Na podstawie briefu zarekomendujemy strategię działań na Black Friday. Czy najefektywniejsze będzie dotarcie do nowych odbiorców, a może lepiej skupić się na remarketingu lub znaleźć kompromis? Czy lepsza będzie promocja Black Week, Black Weekend czy Black Friday? A co z Cyber Monday? Promować jeden produkt, bestsellery, wybrane kategorie, a może wszystkie? Na te wszystkie pytania damy odpowiedź.
Nasze doświadczenie w tym zakresie będzie nieocenionym wsparciem. Nasze kampanie reklamowe zarabiają dla naszych partnerów biznesowych dziesiątki tysięcy złotych każdego dnia. Nasi specjaliści podczas swojego zawodowego życia realizowali nawet ponad 10 kampanii na Black Friday. To wiedza i doświadczenie, którego nie można kupić. Skorzystaj ze wsparcia doświadczonych specjalistów.
Mamy już strategię działań? Świetnie! Pora więc zabrać się za wprowadzenie pomysłów w życie, a więc wprowadzić je do menedżera reklam. To właśnie na tym etapie wiele e-commerców popełnia błędy, które skutkują przelaniem budżetu marketingowego w tym najważniejszym czasie w roku. Poprzedni Black Friday wypadł w Twojej firmie dobrze? To świetnie! Ale pamiętaj o tym, że w tym okresie zwrot może być jeszcze wyższy. Zamiast ROAS 600% Twoje kampanie reklamowe mogłyby wygenerować 1200% ROAS i podwoić ilość zamówień w ramach tego samego budżetu. Ten detal może być kluczowy w czasie kryzysu ekonomicznego, a wygenerowane w tym czasie przychody mogą zapewnić cash flow w tym trudnym okresie.
Kampanie wdrożone na Twoje konto reklamowe będą skonfigurowane z odpowiednim modelem optymalizacji, zadbamy też o to, aby grupy reklamowe były efektywne, a kreacje reklamowe przyciągały wzrok odbiorców i wyróżniły się czasie intensywnej promocji reklamowej Twojej konkurencji.
Zadbamy o to, abyś nie musiał się niczym interesować. Przy wdrożeniu kampanii reklamowej zainstalujemy również reguły automatyczne, które uruchomią i wyłączą kampanię reklamową w odpowiednim momencie. Ty możesz skupić się na obsłudze zamówień!
Spokojnie! Nie zostawimy Cię samego na placu boju. Wiemy jak ważny i stresujący jest to okres. Zadbamy o to, aby wszystko było jak należy. Będziemy dostępni na konsultacje telefoniczne lub mailowe podczas całego Black Weeku. W ramach pakietu przysługuje Ci godzina konsultajcji z naszymi specjalistami. Ale bez obaw, jeśli będzie potrzeba spotykać się częściej, to w każdej chwili możesz dokupić pakiet konsultacji.
Black Week w 2021 roku wygenerował zyski dla e-commerce wyższe o ponad 48% w stosunku do roku poprzedniego, a tamte z kolei były wyższe o ponad 50% w stosunku do jeszcze wcześniejszego. Dla wielu branż listopad i grudzień to czas żniw, a black week to szansa na wygenorowanie nadwyżki finansowej.
Podczas Black Friday w sieci dochodzi do kilkukrotnie większej ilości realizowanych zamówień. To prawdziwy szał zakupowy, na który konsumenci czekają przez cały rok. W tym roku ilość czekających będzie jeszcze większa, bowiem kryzys to czas, kiedy promocję odgrywają jeszcze większa rolę podczas planowania budżetów zakupowych.
Częstym brakiem sukcesu lub osiągnięcie zaledwie połowicznego sukcesu w Black Week jest niewystarczająca ekspozycja marki. Innymi słowy, brak poinformowania potencjalnych klientów o promocjach, które przygotowała Twoja marka.
Niestety koszty obsługi reklamowej przez profesjonalne agencje marketingowe często są zbyt wysokie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ciężko też jest rywalizować z firmami, które korzystają z usług tychże profesjonalnych agencji. Jak więc im dorównać i zwiększyć przychody w Twoim biznesie w tym kluczowym okresie w roku?
Wychodząc na przeciw potrzebom małych i średnich firm przygotowaliśmy usługę Black Friday Starterpack – czyli przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej w social mediach bez umowy abonamentowej i bez wysokich stawek.
Black Friday Starterpack to jednorazowa usługa podczas której przygotujemy dla Ciebie dwie profesjonalne kampanie reklamowe, do 10 dedykowanych grup odbiorców zaprojektowanych pod profil Twojego klienta oraz 3 dedykowane kreacje reklamowe przygotowane przez doświadczonego grafika oraz copywritera.
Jeśli myślisz o samodzielnym przygotowaniu kampanii reklamowej, to pamiętaj o tym że pewnie osiąganie ona sukces i przyniesie zwrot – to jasne. To Black Week i wtedy co byś nie zrobił to sprzedaż wzrośnie.
Zastanów się jednak nad tym, czy wolisz przygotować kampanię samemu bez większego doświadczenia i wygenerować przychód z reklam na poziomie np. 25 tys zł, czy jednak wolisz oddać ją w ręce specjalistów, wygenerować 40 tys przychodu i zapłacić agencji jedynie 990 zł netto jednorazowo.
Czas ucieka, a szybka decyzja pozwoli Ci się lepiej przygotować do najlepszego okresu w roku.
Zaufaj agencji reklamowej z dobrymi wynikami i wysokim poziom satysfakcji naszych klientów. Aż 9 na 10 klientów Happy Parrots może polecić nasze usługi. Kampanie dla Twojej marki przygotują doświadczeni specjaliści, którzy pracują w branży nawet 7 i więcej lat.
Kliknij i sprawdź jak zwiększyliśmy sprzedaż o 2700% dla marki Wisan oraz 5610% dla Akademii UXUI.