Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    All FAQs (Helpie FAQ)

    Sample of All FAQs (Helpie FAQ)

    Helpie FAQ

    • #7 Strategia komunikacji w social mediach, inne systemy reklamowe oraz personalizacja reklam Meta Ads

      Strategia komunikacji marki – podstawy
      Jak tworzyć reklamy zgodne ze strategia komunikacji marki?
      Neuromarketing, reguła niedostępności i inne tatkyki komunikacyjne, które zwiększą Twoją sprzedaż
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs Google Ads
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs LinkedIn Ads
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs TikTok Ads
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs Pinterest Ads
      Czy zawsze warto stawiać na Meta Ads? Porównanie kanałów w social mediach.
      Jak lojalizować kllientów w biznesach online?
      Personalizacja reklam na Facebooku, a Analiza RFM

    • #8 Przygotowanie do pracy w zawodzie. Porady jak zdobyć pierwszą pracę lub zlecenie

      Dzień z życia specjalisty Meta Ads
      Skuteczne sposoby na zarządzanie czasem
      Wyzwania dnia codziennego w branży marketingu internetowego
      Jak pozyskać pierwsze zlecenie?
      Jak przygotować się na rozmowę o pracę?
      Gdzie warto szukać pracy?
      Projektowanie mapy Twojego rozwoju: od juniora do seniora w branży marketingu
      Skuteczne spsoby na rozwój. Kogo warto obserwować i jakie książki czytać?
      Część praktyczna nad Twoim CV / portfolio
      Panel podsumowujący szkolenie i całą zdobytą wiedzę

    • #1 Meta Ads - wprowadzenie

      Kim jest specjalista od reklam w social mediach?
      Dlaczego reklamy są tak ważne w rozwoju firmy?
      Praca w branży jako Junior / Mid / Senior
      Zalety pracy w branży jako specjalista Meta Ads
      Minusy pracy w branży jako specjalista Meta Ads
      Charakterystyka pracy w agencji reklamowej
      Charakterystyka pracy w zespole marketingu inhouse
      Charakterystyka pracy jako freelancer
      Czym jest sieć reklamowa Meta Ads?
      Jak działa system reklamowy? Wszystko o system aukcyjnym Meta Ads
      Wynik jakości reklam – dlaczego jest taki ważny i jak dbać o jego wysoki poziom?
      Podstawowe pojęcia i wskaźniki marketera
      Algorytmy Meta Ads – czyli śledzenie i segmentacja użytkowników
      Algorytm Meta Ads – od A do Z
      Co Meta wie o Tobie i Twoich zachowaniach?
      Jak wygląda reklama w social mediach? Rodzaje, budowa i user experience
      Symbioza, czyli działania organiczne i płatne w social mediach
      Dlaczego warto inwestować w Meta Ads?
      10 historii sukcesów kampanii Meta Ads, które musisz znać!

    • #2 Business Manager, czyli konto reklamowe bez tajemnic

      Jak nadać dostęp do Business Managera i konta reklamowego?
      Jak nadać dostęp do konta reklamowego agencji reklamowej lub innemu pracownkowi?
      Menadże Reklam – wszystko co musisz wiedzieć
      Menadżer zdarzeń – wszystko co musisz wiedzieć
      Menadżer sprzedaży – wszystko co musisz wiedzieć
      Rozliczenia – wszystko co musisz wiedzieć
      Jakość konta – wszystko co musisz wiedzieć
      Odbiorcy – wszystko co musisz wiedzieć
      Business Meta Site – wszystko co musisz wiedzieć
      Pozostałe opcje, któr przydadzą Ci się w codziennej pracy
      Case studies – najczęstsze problemy techniczne na kontach reklamowych
      Struktura konta reklamowego (kampanie, zestawy, kreacje reklamowe)
      Omówienie wszystkich opcji, które można skonfigurować przy tworzeniu reklamy
      Największe błędy przy tworzeniu kampanii reklamowych
      Obalamy największe mity podczas konfiguracji reklam

    • #3 Targetowanie reklam - nowi odbiorcy, remarketing & lookalikes

      Jak zbudować buyer personę? Czy warto zdefiniować odbiorców przed startem kampanii?
      Implementacja lejka sprzedażowego do Menadżera Reklam
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o zainteresowania
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o lokalizajcę
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o wiek i płeć
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o demografię
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o zachowania
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o własne źródła
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o źródła Meta
      Budowanie grup podobnych odbiorców (lookalikes)
      Budowanie grup w oparciu o AI (Advantage+)
      Praktyczne użycie grup odbiorców i podobnych odbiorców
      Zaawansowane targetowanei reklam: zawężanie, sumowanie i wykluczanie
      Obostrzenia w targetowaniu reklam dla różnych branż
      Dobre praktyki przy tworzeniu grup odbiorców
      Część praktyczna w menadżerze reklam

    • #4 Jak zwrócić na siebie uwagę? Kreacja Reklamowa w Meta Ads

      Ciekawostki statystyczne na temat zachowań użytkowników
      Budowa reklamy: treść, emotikony, linki (UTM), CTA
      Budowa reklamy: grafiki, wideo
      Charakterytsyta reklamy dla różnych umiejscowień
      Dobre praktyki tworzenia treści
      Dobre praktyki tworzenia grafiki
      Dobre praktyki tworzenia wideo
      Jak tworzyć skuteczne reklamy w Canvie?
      Część praktyczna w menedżerze reklam
      AI w marketingu – wprowadzenie
      Narzędzia AI wspomagające tworzenie treści reklamowych
      Narzędzia AI wspomagające tworzenie grafik reklamowych
      Narzędzia AI wspomagające tworzenie wideo reklamowych
      Inne narzędzia AI wspomagające prace marketera

    • #5 Analiza danych i optymalizacja reklam, czyli jak wykorzystać potencjał Piksela Meta?

      Jak zainstalować Piksel Meta na wordpressie / woocommerce?
      Jak zainstalować Piksel Meta na shoper / shopify?
      Konfiguracja zdarzeń Meta w panelu Business Manager
      Testowanie zdarzeń Meta (poprawność działania piksela)
      Najczęstsze problemy i sposoby na ich rozwiązanie
      Najważniejsze wskaźniki, czyli jak analizować dane?
      Jak optymalizować kampanię Meta Ads? Poznaj gotowy schemat
      Praktyczne wskazówki: Analiza danych w Menedżerze Reklam i GA4
      Prezentacja danych i raportów – jak robić to z głową?

    • #6 Meta Ads dla branży e-commerce, b2b oraz biznesów lokalnych

      Branża e-commerce – statystyki i specyfika
      Historie sukcesów z branży e-commerce
      Jak powinien wyglądać lejek sprzedażowy dla branży e-commerce?
      Jak powinna wyglądać kreacja reklamowa dla branży e-commerce?
      8 lat doświadczenia w Meta Ads w branży e-commerce – na co zwracać uwagę?
      Część praktyczna w menadżerze reklam
      Branża b2b – statystki i specyfika
      Historie sukcesów z branży b2b
      Jak powinien wyglądać lejek sprzedażowy dla branży b2b?
      Jak powinna wyglądać kreacja reklamowa dla branży b2b?
      8 lat doświadczenia w Meta Ads w branży b2b – na co zwracać uwagę?
      Część praktyczna w menadżerze reklam
      Omówienie specyfiki branży
      Case studies z branży lokalnej
      Jak tworzyć i optymalizować kampanie dla branży lokalnej
      Wspólne tworzenie reklam dla branży lokalnej

    • Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?

      Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.

    • Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?

      Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane, by rozpocząć kurs. Jeśli jednak chcesz otrzymać certyfikat, po jego zakończeniu, to musisz wykonać zadania domowe, które trzeba będzie częściowo zrealizować w menedżerze reklam, który sprawnie działa wyłącznie na komputerach stacjonarnych i laptopach.

    • Jak odbywają się zajęcia?

      Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.

    • Czy muszę mieć swoje konto reklamowe, aby wziąć udział w kursie?

      Nie musisz mieć swojego konta reklamowego, założymy je wspólnie podczas jednej z pierwszych lekcji kursu.

    • Simple FAQ - 2

      Simple FAQ Content – 2

    • Simple FAQ

      Simple FAQ Content

    • Kiedy odbędą się zajęcia?

      19 marca 2024, godz: 18:00
      25 marca 2024, godz: 18:00

      02 kwietnia 2024, godz: 18:00
      09 kwietnia 2024, godz: 18:00
      16 kwietnia 2024, godz: 18:00
      23 kwietnia 2024, godz: 18:00
      30 kwietnia 2024, godz: 18:00

      07 maja 2024, godz: 18:00