Say hello

    Happy Parrots - Meta Business Partners & Hubspot Certified Partner

    All FAQs (Helpie FAQ)

    Sample of All FAQs (Helpie FAQ)

    Helpie FAQ

    • Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?

      Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.

    • Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?

      Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane.

    • Jak odbywają się zajęcia?

      Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.

    • Czy muszę mieć swoje konto reklamowe TikTok Ads, aby wziąć udział w kursie?

      Nie musisz mieć swojego konta reklamowego, założymy je wspólnie podczas jednej z lekcji kursu.

    • Kiedy odbędą się zajęcia?

      czwartek, 14 listopada 2024, godz: 19:00
      czwartek, 21 listopada 2024, godz: 19:00
      czwartek, 28 listopada 2024, godz: 19:00

      czwartek, 05 grudnia 2024, godz: 19:00
      czwartek, 12 grudnia 2024, godz: 19:00
      czwartek, 19 grudnia 2024, godz: 19:00

    • Jak odbywają się zajęcia?

      Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.

    • Kiedy odbędą się zajęcia?

      Zajęcia odbywają się we środy, o godz 19:00, począwszy od 6 listopada.

      06 listopada 2024, godz: 19:00
      13 listopada 2024, godz: 19:00
      20 listopada 2024, godz: 19:00
      27  listopada 2024, godz: 19:00

      04 grudnia 2024, godz: 19:00
      11 grudnia 2024, godz: 19:00

    • Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?

      Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.

    • Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?

      Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane, by rozpocząć kurs. Jeśli jednak chcesz otrzymać certyfikat, po jego zakończeniu, to musisz wykonać zadania domowe, które trzeba będzie częściowo zrealizować w menedżerze reklam, który sprawnie działa wyłącznie na komputerach stacjonarnych i laptopach.

    • #1 Wprowadzenie do TikTok i Konta Firmowe

      Czym jest TikTok?
      Historia i ewolucja TikTok.
      Zrozumienie podstawowych funkcji platformy i demografii użytkowników.
      TikTok a inne media społecznościowe
      Analiza porównawcza TikTok z takimi platformami jak Instagram, Facebook i Twitter.
      Unikalne korzyści TikTok dla firm.
      Terminologia TikTok
      Kluczowe pojęcia i terminy: Strona Dla Ciebie (FYP), Duety, Hashtagi, Wyzwania itp.
      Znani TikTokerzy i ich Wpływ
      Przykłady udanych influencerów na TikTok.
      Zrozumienie fenomenu twórców wiralowych treści.
      Konta Firmowe vs. Konta Standardowe
      Różnice między kontami firmowymi a standardowymi.
      Korzyści z wyboru konta firmowego dla celów marketingowych.
      Przygotowania przed Założeniem Konta
      Co firmy powinny zrobić lub mieć gotowe przed założeniem konta na TikTok.
      Regulamin i istota jego przestrzegania
      Jak przestrzegać regulaminu TikToka, by nie stracić zasięgów i nie utracić konta.
      Przyszłość TikToka
      Jak będzie wyglądać polski TikTok w przyszłości przez pryzmat pojawiających się nowych funkcji w USA np. TikTok Shop lub monetyzacja wyświetleń

    • #2 Zrozumienie Algorytmu TikTok i Publikowanie Treści

      Zrozumienie Algorytmu TikTok
      Jak działa algorytm TikTok: czynniki wpływające na widoczność treści.
      Optymalny Czas Publikacji
      Badania na temat najlepszych godzin publikacji treści w celu maksymalizacji zaangażowania.
      Strategia Publikacji
      Lokalizacja i timing w publikowaniu treści.
      Budowanie i Utrzymywanie Zaangażowanej Widowni
      Strategie utrzymania uwagi widzów.
      Techniki zapobiegania przewijaniu treści przez użytkowników.
      Wyróżnienie się na TikTok
      Wskazówki dotyczące tworzenia unikalnych, przyciągających uwagę treści na zatłoczonym rynku.
      Utrzymanie Przychylności Algorytmu
      Co robić i czego unikać, aby Twoje treści pojawiały się na Stronie Dla Ciebie (FYP).
      TikTok Studio i Kreatywne Centrum Biznesu
      Jak korzystać z wbudowanych narzędzi TikTok do tworzenia treści i inspiracji.
      Unikanie typowych błędów: czego nie mówić i nie robić na TikTok.
      Treści Viralowe
      Definicja “viralu” na TikTok.

    • #3 Marketing Influencerów na TikTok

      Wybór Odpowiedniego Influencera
      Identyfikacja influencerów zgodnych z wartościami Twojej marki.
      Ocena autentyczności i zaangażowania influencera.
      Wykrywanie Fałszywych Obserwatorów
      Techniki wykrywania influencerów z fałszywymi obserwatorami lub zaangażowaniem.
      PR i Relacje z Influencerami
      Najlepsze praktyki budowania i utrzymywania relacji z influencerami.
      Rodzaje Współprac
      Współpraca barterowa vs. płatna: co jest lepsze dla Twojej marki?
      Jak podejść do influencerów w celu nawiązania współpracy.
      Radzenie sobie z Oferowanymi Współpracami
      Co robić, gdy otrzymasz ofertę współpracy.
      Wskazówki negocjacyjne i sygnały ostrzegawcze.
      Raportowanie i Analiza
      Jakie raporty należy oczekiwać od influencerów po współpracy.
      Jak skutecznie analizować i wykorzystywać te raporty.
      Współpraca z agencjami PR

    • #4 Promowanie Treści na TikTok

      Promowanie Treści na TikTok
      Przegląd narzędzi do promowania treści na TikTok.
      Menedżer Reklam TikTok
      Wprowadzenie do Menedżera Reklam TikTok.
      Kiedy używać promowanych treści a kiedy Menedżera Reklam.
      Określenie Grupy Docelowej
      Metody definiowania i dotarcia do grupy docelowej na TikTok.
      Jak narzędzia TikTok mogą pomóc w tym procesie.
      Format Reklam i Strategie
      Przegląd formatów reklamowych na TikTok: In-Feed Ads, Branded Hashtag Challenges itp.
      Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na TikTok.

    • #5 Analiza i Raportowanie na TikTok

      Raporty TikTok jako Źródło Wiedzy
      Przegląd informacji dostępnych w raportach TikTok.
      Analiza Raportów TikTok
      Ćwiczenie praktyczne: Analiza przykładowych raportów TikTok i wyciąganie z nich wniosków.
      Identyfikacja Wartościowych Odbiorców
      Zrozumienie, które segmenty odbiorców są najcenniejsze z punktu widzenia prowadzenia działalności.
      Rola Raportów we Współpracach
      Jak wykorzystać raporty analityczne do usprawnienia strategii współpracy z influencerami i treściami.
      TikTok Studio: Zaawansowane Użycie
      Zaawansowane funkcje TikTok Studio do ulepszania tworzenia treści.

    • #6 TikTok w Praktyce - Najlepsze Praktyki

      Najczęstsze Błędy na TikTok
      Przegląd najczęstszych błędów popełnianych przez firmy na TikTok i jak ich unikać.
      Priorytety w Tworzeniu Treści
      Kluczowe elementy, które sprawiają, że treść odnosi sukces na TikTok.
      Reagowanie na Krytykę i Negatywne Opinie
      Skuteczne strategie radzenia sobie z negatywnymi komentarzami i opiniami.
      Maksymalizacja Przyrostu Obserwujących
      Techniki przekształcania wyświetleń w obserwujących.
      Analiza Konkurencji
      Jak monitorować i reagować na konkurencję na TikTok.
      Strategie współpracy lub rywalizacji.
      Zaangażowanie Emocjonalne
      Rola emocji w treściach: humor, smutek, złość itp.
      Tworzenie treści, które rezonują emocjonalnie z Twoją publicznością.
      Odpowiadanie na Komentarze
      Najlepsze praktyki w odpowiadaniu na komentarze widzów.
      Eksploracja Różnych Formatów Treści
      Posty, Rolki i Transmisje na żywo: kiedy i jak skutecznie wykorzystać każdy format.
      Organizacja Konkursów na TikTok

    • #3 Influencer Marketing na TikToku

      Jak być wartościowym influencerem?
      Definiowanie swojej niszy i budowanie autentyczności.
      Długoterminowe strategie sukcesu.
      Public Relations na TikToku
      Budowanie pozytywnego wizerunku.
      Reagowanie na krytykę i zarządzanie kryzysowe.
      Współprace z markami
      Rodzaje współprac: barterowe i płatne.
      Jak skutecznie oferować swoje usługi?
      Gdzie szukać współprac?
      Raportowanie wyników
      Jak raportować współprace?

    • #4 Promowanie Treści i Reklamy na TikToku

      Co to jest promowanie treści i jakie są jego korzyści?
      Omówienie narzędzi promocyjnych dostępnych na platformie.
      Manager reklam na TikToku
      Jak działa i jak go używać?
      Wybór najlepszej opcji promowania treści.
      Targetowanie odbiorców
      Jak określić swój target?
      W jaki sposób TikTok może pomóc w precyzyjnym targetowaniu?
      Optymalizacja kampanii reklamowych
      Jak skutecznie zarządzać kampanią?

    • #5 Analiza Raportów i Optymalizacja Działań

      Raporty od TikTok
      Jakie informacje zawierają raporty TikToka?
      Jak je czytać i analizować?
      Analiza raportów na przykładach
      Praktyczne zadanie z analizą raportu.
      Wyciąganie wniosków i zastosowanie ich w strategii konta.
      Wartościowi odbiorcy
      Którzy odbiorcy są najbardziej wartościowi?
      Jakich odbiorców unikać?
      Znaczenie raportów przy współpracach
      Jak wykorzystać raporty w komunikacji z markami?
      TikTok Studio jako źródło inspiracji.

    • #6 TikTok w Praktyce – Najlepsze Praktyki i Case Study

      Najczęstsze błędy na TikToku
      Jakie błędy popełniają początkujący twórcy?
      Jak ich unikać?
      Priorytety podczas nagrywania treści
      Co naprawdę liczy się w tworzeniu filmików?
      Znaczenie jakości i autentyczności.
      Reakcje na krytykę
      Jak skutecznie komunikować się z odbiorcami?
      Zarządzanie negatywnymi komentarzami.
      Maksymalizacja przyrostu followersów
      Co zrobić, by zwiększyć liczbę obserwujących?
      Praktyczne wskazówki i strategie.
      Rywalizacja i współpraca z konkurencją
      Śledzenie działań konkurencji.
      Jak rywalizować i kiedy warto współpracować?
      Budzenie emocji w kontencie
      Jak skutecznie wykorzystywać emocje w filmikach?

    • #1 Wprowadzenie do TikTok i Budowanie Marki Osobistej

      Wprowadzenie
      Przedstawienie się i określenie celu szkolenia.
      Kim jestem? (prowadzący)
      Krótkie omówienie roli TikToka jako platformy społecznościowej.
      Czym jest TikTok?
      Historia TikToka i jego ewolucja.
      Różnice między TikTokiem a innymi platformami social media.
      Analiza TikToka na tle innych platform
      Przegląd innych platform (Instagram, YouTube, Facebook).
      Dlaczego TikTok zyskał tak dużą popularność?
      Terminologia TikTok
      Omówienie podstawowych pojęć: DC (Discovery Page), FYP (For You Page), duety, challenge, itp.
      Znani tiktokerzy – ich fenomen i wpływ na rynek.
      Konto biznesowe vs standardowe
      Różnice i zalety każdego rodzaju konta.
      Jakie konto wybrać i dlaczego?
      Przygotowanie do startu na TikToku
      Co warto zrobić/mieć przed założeniem konta?
      Znaczenie autentyczności w budowaniu marki osobistej.
      Demografia TikToka i regulamin
      Kto korzysta z TikToka? Omówienie demografii użytkowników.
      Przegląd regulaminu i zasad społeczności TikToka.
      Przyszłość TikToka
      Jak będzie wyglądać polski TikTok w przyszłości przez pryzmat pojawiających się nowych funkcji w USA np. TikTok Shop lub monetyzacja wyświetleń

    • #2 Algorytm TikTok i Skuteczne Publikacje

      Kiedy i jak publikować materiały na TikToku?
      Najlepsze godziny publikacji.
      Jakie materiały najlepiej działają?
      Budowanie zaangażowanej widowni
      Jak zatrzymać widza i utrzymać jego uwagę?
      Jak zwiększyć czas oglądania Twoich filmików?
      Wyróżnianie się z tłumu
      Sposoby na wyróżnienie swojego kontentu.
      Jak unikać utraty algorytmu?
      Kreowanie contentu
      Trzymanie się tematyki kontentu.
      Poszerzanie tematyki – kiedy i jak to robić?
      Optymalizacja lokalizacji i unikane błędów
      Znaczenie lokalizacji podczas publikacji.
      Czego nie mówić i nie robić na TikToku?
      Tworzenie Viralowych Filmików
      Definicja viralu.
      Zapoznanie z podstawowym narzędzien do edycji – CapCut oraz narzędziami TikTok

    • Czy Meta Ads są skuteczne dla mojej branży?

      Reklama na Facebooku i Instagramie jest skuteczna dla większości branż dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania i szerokiemu zasięgowi. Zeby móc konkretnie odpowiedzieć na pytanie, musimy najpierw poznać więcej informacji o prowadzonym biznesie. Odezwij się, porozmawiamy o tym co zrobić, aby Twoje reklamy Meta Ads przynosiły większe zyski!

    • Czy reklama na Facebooku i Instagramie się opłaca?

      Kluczem do skutecznej reklamy w social mediach, w tym na Facebooku i Instagramie jest m.in. odpowiednio zaprojektowany lejek marketingowy obejmujący dopasowanie reklam, komunikatów do etapu, na którym znajduje się Twój odbiorca. Nasze doświadczenia pokazują, że nawet jeśli teraz Twoja reklama nie działa najlepiej – nie warto się zniechęcać, bo zazwyczaj jest to kwestia nieodpowiedniego podejścia. Chętnie sprawdzimy, jak możemy pomóc Tobie 🙂

    • Czy leady z kampanii Meta Ads są dobrej jakości?

      Jakość leadów z kampanii Meta Ads – zarówno na landing page i w formularzu lead ads – może być bardzo wysoka, szczególnie gdy kampanie są dobrze zaplanowane i skierowane do odpowiednio dobranych segmentów odbiorców. Najważniejsza jest odpowiednia strategia dopasowana do grupy docelowej. We współpracach Lead Generation, głównym czynnikiem powodzenia jest obustronna współpraca i udzielany feedback, tak by móc optymalizować kampanie reklamowe pod kątem pozyskiwania jakościowych leadów.

    • Dlaczego moje reklamy Meta Ads, które prowadzę samodzielnie nagle przestały działać?

      Przyczyn może być wiele, od zmian w algorytmach Meta Ads, przez wyczerpanie budżetu, po zmiany w zachowaniach odbiorców, czy błędy w zbieraniu danych przez Pixela Meta. Warto dokonać szczegółowej analizy wykonywania kampanii, zweryfikowania ustawień oraz analizy konkurencji, aby zidentyfikować potencjalne problemy i zaproponować odpowiednie rozwiązania. Odezwij się do nas jeśli chcesz, abyśmy sprawdzili to i wykonali audyt Twojego konta Meta Ads.

    • Jakie są koszty reklamy na Meta Ads?

      Koszty pozyskania leada czy zakupu różnią się w zależności od branży, lokalizacji, grupy odbiorców, czy konkurencyjności oferty. Napisz do nas jeśli chcesz oszacować koszty reklamy Meta Ads na Twoim koncie reklamowym.

    • Skąd będę wiedzieć, czy reklama Meta Ads działa?

      Efektywność reklam Meta Ads monitorujemy za pomocą narzędzi analitycznych dostępnych na platformie Meta, które dostarczają informacji o zasięgu, zaangażowaniu, liczbie kliknięć, konwersji i innych kluczowych wskaźnikach efektywności. Pracujemy również w oparciu o dane np. z Google Analytics 4, czy systemów wewnętrznych klienta. Nasi specjaliści nie bieżąco informują klientów o wynikach prowadzonych działań, a na koniec miesiąca przygotowujemy dedykowany raport z uwzględnieniem najważniejszych parametrów. Na każdym etapie współpracy dokładnie wiesz co się dzieje i jakie efekty przynoszą nasze działania.

    • Jakie są najlepsze praktyki dotyczące docierania do mojej grupy docelowej?

      Najlepsze praktyki obejmują dokładne profilowanie grupy docelowej, testowanie różnych wariantów reklam, regularne optymalizację kampanii oraz stosowanie reklam dostosowanych do zachowań i preferencji odbiorców. Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie dokładniej, dopóki się nie poznamy. Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej na temat skutecznego docierania do potencjalnych klientów dzięki kampaniom Meta Ads w Twoim biznesie.

    • Kiedy zobaczę wyniki reklam Meta Ads? Kiedy ta inwestycja się zwróci?

      Wyniki kampanii Meta Ads mogą być widoczne już w ciągu kilku dni od uruchomienia, jednak pełna ocena efektywności i zwrotu z inwestycji może wymagać dłuższego czasu i ciągłej optymalizacji kampanii. Zazwyczaj rozpoczynamy reklamy od mniejszego budżetu, a uzyskując coraz lepsze wyniki zwiększamy go, skalując biznes i wzrost z inwestycji.

    • Jak wygląda współpraca z Waszą agencją reklamową przy kampaniach Meta Ads?

      Każdy kanał reklamowy, w tym Meta Ads opiekowany jest przez min. 2 specjalistów tj. osobę prowadzącą klienta oraz dodatkowo Liderkę działu PPC, która na bieżąco aktywna jest również w projekcie. Na etapie ofertowania klient decyduje, na jaki zakres wsparcia agencyjnego się decyduje (np. niektórzy mają własne działy graficzne i chcą dostarczać grafiki samodzielnie, inni delegują kompleksowe działania do nas).
      W przypadku większych współprac, obejmujących kilka zakresów (np. reklamy Meta Ads + reklamy Google Ads + seo + content social media) współpracę koordynuje po naszej stronie Project Manager. Na bieżąco informujemy o wprowadzanych zmianach oraz statusie działania. Dopasowujemy formę kontaktu do preferencji klienta – maile, rozmowy telefoniczne czy cykliczne spotkania. Na koniec każdego miesiąca dostarczamy raport wraz z omówieniem wyników oraz wniosków.

    • Jakie treści reklamowe działają najlepiej?

      Skuteczność treści reklamowych zależy od branży i grupy docelowej, ale ogólnie wysokie zaangażowanie generują treści wideo, wysokiej jakości grafiki, spersonalizowane komunikaty i jasne, przyciągające uwagę call to action. Współpracując z naszymi klientami dzielimy się swoim doświadczeniem, know-how, które zbieraliśmy przez lata i pomaga nam w obniżaniu kosztów pozyskiwania leadów czy zakupów.

    • Czy możecie sprawdzić moje konto reklamowe Meta Ads? Mam wątpliwość, czy prowadzę je poprawnie / aktualna agencja według mnie dowozi słabe wyniki.

      W podobnych przypadkach zazwyczaj zaczynamy od audytu konta reklamowego Meta Ads. Po podpisaniu umowy NDA gwarantującej pełną poufność oraz nadaniu dostępów, nasi specjaliści sprawdzają konto i dotychczasowe wyniki. Na tej podstawie tworzymy podsumowujący poprawne oraz błędne działania, a także zawieramy informacje o naszych rekomendacjach. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze przed nawiązaniem współpracy oszacować, czy i w jaki sposób możemy poprawić rentowność prowadzonych reklam na Facebooku czy Instagramie.

    • Czy macie doświadczenie w kampaniach Meta Ads dla sklepów internetowych?

      Większość naszych klientów prowadzi sklepy internetowe. W tych współpracach skupiamy się na zwiększaniu zwrotu z inwestycji (ROAS). Współpracujemy z firmami z wielu branż – napisz do nas, abyśmy mogli pokazać przykładowe wyniki prowadzonych kampanii Meta Ads dla e-commerce i porozmawiać o tym, jak zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie.

    • W jakim modelu się rozliczacie?

      Kampanie Meta Ads to usługa, którą prowadzimy w ramach abonamentu. Oznacza to, że rozliczamy się co miesiąc na podstawie fee (stałe wynagrodzenie) oraz prowizji wynoszącej 10% budżetu reklamowego (przykładowo: jeśli wydajesz w kampaniach Meta Ads 2.000 zł miesięcznie, dodatkowa prowizja doliczana do wynagrodzenia za prowadzenie kampanii wynosi 200 zł netto). To standardowe rozwiązanie stosowane przez większość agencji oferujących kampanie Meta Ads. Wraz ze wzrostem budżetów reklamowych rośnie ilość pracy, jaką specjaliści muszą przeznaczyć na pracę z reklamami, dlatego taki model pozwala zabezpieczyć czas na te zadania, dla klienta jest to przejrzysta informacja na temat kosztów.

    • Czy pracując z Happy Parrots mam dostęp do konta reklamowego?

      Pracujemy na kontach reklamowych Meta Ads naszych klientów, co oznacza, że po zakończeniu współpracy klient ma dostęp do pełnych danych. To rekomendowane rozwiązanie przez cenionych specjalistów na rynku.

    • Skąd mogę wiedzieć, czy warto Wam zaufać?

      W przypadku większości współprac Meta Ads liczby stoją po naszej stronie 🙂 Chętnie dzielimy się wynikami naszych współprac z konkretnych branż, case studies i opiniami naszych klientów, bo nie mamy nic do ukrycia. O wysokiej jakości i naszych kompetencjach świadczy również status Meta Business Partner.  Nie każda agencja może otrzymać taki status – trzeba spełnić szereg wymagań jakościowych, ale też dysponować odpowiednią liczbą Klientów, wydawać określone budżety w skali miesiąca i korzystać z zaawansowanych rozwiązań technologicznych w systemie reklamowym Meta.

    • Na czym polega optymalizacja kampanii?

      Optymalizacja kampanii reklamowych to jedno z głównych zadań specjalistów Meta Ads, których głównym celem jest maksymalizacja efektywności kampanii. Nasz zespół regularnie przeprowadza modyfikacje treści reklamowych, grup docelowych, ale też weryfikują dane, aby móc wprowadzić najkorzystniejsze zmiany.

    • Kiedy reklama Meta Ads się zwróci? Jakiego ROASu można się spodziewać?

      Zwrot z inwestycji (ROAS) zależy od wielu czynników, w tym od branży, jakości reklamy, strony docelowej oraz specyfiki grupy odbiorców. Przy odpowiednim zarządzaniu kampanią i optymalizacji, ROAS może być bardzo różny, a pierwsze efekty można zauważyć już w ciągu kilku dni lub tygodni po uruchomieniu kampanii. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi case studies, aby zobaczyć osiągane przez nas wyniki. Często dzielimy się również efektami współprac z konkretnych branż na prośbę klienta.

    • W jakich branżach prowadziliście kampanie Meta Ads?

      Prowadziliśmy kampanie Meta Ads dla klientów z różnorodnych sektorów, w tym e-commerce, edukacji, fashion, technologii,, zdrowia, edukacji i wielu innych. Posiadamy bogate doświadczenie w dostosowywaniu strategii do specyfiki każdej branży. Zachęcamy do kontaktu – wtedy będziemy mogli opowiedzieć o doświadczeniu w konkretnym sektorze z reklamami Meta Ads.

    • Jaki jest minimalny budżet w kampaniach Meta Ads?

      Wysokość budżetu kampanii Meta Ads zależy od wielu czynników, w tym od celu kampanii, lokalizacji, czy konkurencyjności rynku. Rekomendowana minimalna kwota na start to 1.500 zł miesięcznie. Zazwyczaj rozpoczynamy kampanię od mniejszych kwot, aby sprawdzić potencjał, a kolejno wraz z pojawieniem się zwrotów z inwestycji skalujemy biznes, inwestując w reklamy na Facebooku i Instagramie wyższe kwoty. 

    • Jakie macie doświadczenie w kampaniach na Facebooku?

      Agencja reklamowa Happy Parrots wywodzi się z kampanii reklamowych i specjalizuje w tym obszarze.  Praca nad zwiększeniem efektywności działań Meta Ads to core naszej działalności. Jako zespół pracujemy od 4 lat, natomiast każdy ze specjalistów posiada dodatkowo własne doświadczenia. Często dzielimy się wiedzą na łamach czasopism branżowych, na eventach a także prowadząc zajęcia na uczelniach wyższych.

    • Czy reklama Meta Ads obejmuje też reklamę na Instagramie?

      Tak, kampanie Meta Ads obejmują możliwość prowadzenia reklam zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Platforma Meta Ads oferuje zintegrowane narzędzia do zarządzania reklamami w obu tych mediach społecznościowych, co pozwala na łatwe i efektywne targetowanie grup docelowych.

    • #7 Strategia komunikacji w social mediach, inne systemy reklamowe oraz personalizacja reklam Meta Ads

      Strategia komunikacji marki – podstawy
      Jak tworzyć reklamy zgodne ze strategia komunikacji marki?
      Neuromarketing, reguła niedostępności i inne tatkyki komunikacyjne, które zwiększą Twoją sprzedaż
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs Google Ads
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs LinkedIn Ads
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs TikTok Ads
      Porównianie ekosystemu reklamowego Meta Ads vs Pinterest Ads
      Czy zawsze warto stawiać na Meta Ads? Porównanie kanałów w social mediach.
      Jak lojalizować kllientów w biznesach online?
      Personalizacja reklam na Facebooku, a Analiza RFM

    • #8 Przygotowanie do pracy w zawodzie. Porady jak zdobyć pierwszą pracę lub zlecenie

      Dzień z życia specjalisty Meta Ads
      Skuteczne sposoby na zarządzanie czasem
      Wyzwania dnia codziennego w branży marketingu internetowego
      Jak pozyskać pierwsze zlecenie?
      Jak przygotować się na rozmowę o pracę?
      Gdzie warto szukać pracy?
      Projektowanie mapy Twojego rozwoju: od juniora do seniora w branży marketingu
      Skuteczne spsoby na rozwój. Kogo warto obserwować i jakie książki czytać?
      Część praktyczna nad Twoim CV / portfolio
      Panel podsumowujący szkolenie i całą zdobytą wiedzę

    • #1 Meta Ads - wprowadzenie

      Kim jest specjalista od reklam w social mediach?
      Dlaczego reklamy są tak ważne w rozwoju firmy?
      Praca w branży jako Junior / Mid / Senior
      Zalety pracy w branży jako specjalista Meta Ads
      Minusy pracy w branży jako specjalista Meta Ads
      Charakterystyka pracy w agencji reklamowej
      Charakterystyka pracy w zespole marketingu inhouse
      Charakterystyka pracy jako freelancer
      Czym jest sieć reklamowa Meta Ads?
      Jak działa system reklamowy? Wszystko o system aukcyjnym Meta Ads
      Wynik jakości reklam – dlaczego jest taki ważny i jak dbać o jego wysoki poziom?
      Podstawowe pojęcia i wskaźniki marketera
      Algorytmy Meta Ads – czyli śledzenie i segmentacja użytkowników
      Algorytm Meta Ads – od A do Z
      Co Meta wie o Tobie i Twoich zachowaniach?
      Jak wygląda reklama w social mediach? Rodzaje, budowa i user experience
      Symbioza, czyli działania organiczne i płatne w social mediach
      Dlaczego warto inwestować w Meta Ads?
      10 historii sukcesów kampanii Meta Ads, które musisz znać!

    • #2 Business Manager, czyli konto reklamowe bez tajemnic

      Jak nadać dostęp do Business Managera i konta reklamowego?
      Jak nadać dostęp do konta reklamowego agencji reklamowej lub innemu pracownkowi?
      Menadże Reklam – wszystko co musisz wiedzieć
      Menadżer zdarzeń – wszystko co musisz wiedzieć
      Menadżer sprzedaży – wszystko co musisz wiedzieć
      Rozliczenia – wszystko co musisz wiedzieć
      Jakość konta – wszystko co musisz wiedzieć
      Odbiorcy – wszystko co musisz wiedzieć
      Business Meta Site – wszystko co musisz wiedzieć
      Pozostałe opcje, któr przydadzą Ci się w codziennej pracy
      Case studies – najczęstsze problemy techniczne na kontach reklamowych
      Struktura konta reklamowego (kampanie, zestawy, kreacje reklamowe)
      Omówienie wszystkich opcji, które można skonfigurować przy tworzeniu reklamy
      Największe błędy przy tworzeniu kampanii reklamowych
      Obalamy największe mity podczas konfiguracji reklam

    • #3 Targetowanie reklam - nowi odbiorcy, remarketing & lookalikes

      Jak zbudować buyer personę? Czy warto zdefiniować odbiorców przed startem kampanii?
      Implementacja lejka sprzedażowego do Menadżera Reklam
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o zainteresowania
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o lokalizajcę
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o wiek i płeć
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o demografię
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o zachowania
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o własne źródła
      Budowanie grup odbiorców w oparciu o źródła Meta
      Budowanie grup podobnych odbiorców (lookalikes)
      Budowanie grup w oparciu o AI (Advantage+)
      Praktyczne użycie grup odbiorców i podobnych odbiorców
      Zaawansowane targetowanei reklam: zawężanie, sumowanie i wykluczanie
      Obostrzenia w targetowaniu reklam dla różnych branż
      Dobre praktyki przy tworzeniu grup odbiorców
      Część praktyczna w menadżerze reklam

    • #4 Jak zwrócić na siebie uwagę? Kreacja Reklamowa w Meta Ads

      Ciekawostki statystyczne na temat zachowań użytkowników
      Budowa reklamy: treść, emotikony, linki (UTM), CTA
      Budowa reklamy: grafiki, wideo
      Charakterytsyta reklamy dla różnych umiejscowień
      Dobre praktyki tworzenia treści
      Dobre praktyki tworzenia grafiki
      Dobre praktyki tworzenia wideo
      Jak tworzyć skuteczne reklamy w Canvie?
      Część praktyczna w menedżerze reklam
      AI w marketingu – wprowadzenie
      Narzędzia AI wspomagające tworzenie treści reklamowych
      Narzędzia AI wspomagające tworzenie grafik reklamowych
      Narzędzia AI wspomagające tworzenie wideo reklamowych
      Inne narzędzia AI wspomagające prace marketera

    • #5 Analiza danych i optymalizacja reklam, czyli jak wykorzystać potencjał Piksela Meta?

      Jak zainstalować Piksel Meta na wordpressie / woocommerce?
      Jak zainstalować Piksel Meta na shoper / shopify?
      Konfiguracja zdarzeń Meta w panelu Business Manager
      Testowanie zdarzeń Meta (poprawność działania piksela)
      Najczęstsze problemy i sposoby na ich rozwiązanie
      Najważniejsze wskaźniki, czyli jak analizować dane?
      Jak optymalizować kampanię Meta Ads? Poznaj gotowy schemat
      Praktyczne wskazówki: Analiza danych w Menedżerze Reklam i GA4
      Prezentacja danych i raportów – jak robić to z głową?

    • #6 Meta Ads dla branży e-commerce, b2b oraz biznesów lokalnych

      Branża e-commerce – statystyki i specyfika
      Historie sukcesów z branży e-commerce
      Jak powinien wyglądać lejek sprzedażowy dla branży e-commerce?
      Jak powinna wyglądać kreacja reklamowa dla branży e-commerce?
      8 lat doświadczenia w Meta Ads w branży e-commerce – na co zwracać uwagę?
      Część praktyczna w menadżerze reklam
      Branża b2b – statystki i specyfika
      Historie sukcesów z branży b2b
      Jak powinien wyglądać lejek sprzedażowy dla branży b2b?
      Jak powinna wyglądać kreacja reklamowa dla branży b2b?
      8 lat doświadczenia w Meta Ads w branży b2b – na co zwracać uwagę?
      Część praktyczna w menadżerze reklam
      Omówienie specyfiki branży
      Case studies z branży lokalnej
      Jak tworzyć i optymalizować kampanie dla branży lokalnej
      Wspólne tworzenie reklam dla branży lokalnej

    • Czy będę musiał zapłacić za jakieś dodatkowe narzędzia?

      Nie, podczas kursu będziemy korzystać wyłącznie z darmowych narzędzi.

    • Czy muszę mieć laptopa, aby wziąć udział w kursie?

      Posiadanie własnego laptopa nie jest wymagane, by rozpocząć kurs. Jeśli jednak chcesz otrzymać certyfikat, po jego zakończeniu, to musisz wykonać zadania domowe, które trzeba będzie częściowo zrealizować w menedżerze reklam, który sprawnie działa wyłącznie na komputerach stacjonarnych i laptopach.

    • Jak odbywają się zajęcia?

      Zajęcia odbywają się online poprzez platformę Google Classroom oraz Google Meet.

    • Czy muszę mieć swoje konto reklamowe, aby wziąć udział w kursie?

      Nie musisz mieć swojego konta reklamowego, założymy je wspólnie podczas jednej z pierwszych lekcji kursu.

    • Simple FAQ - 2

      Simple FAQ Content – 2

    • Simple FAQ

      Simple FAQ Content

    • Kiedy odbędą się zajęcia?

      18 lutego 2025, godz: 18:00
      25 lutego 2025, godz: 18:00

      04 marca 2025, godz: 18:00
      11 marca  2025, godz: 18:00
      18 marca 2025, godz: 18:00
      25 marca 2025, godz: 18:00


      01 kwietnia 2025, godz: 18:00
      08 kwietnia 2025, godz: 18:00